Πώς θα κάψετε τις θερμίδες στην παραλία - 4 διασκεδαστικοί τρόποι!

Δεν είστε απ' αυτούς που καίγεστε στην ξαπλώστρα και θέλετε να εξακολουθήσετε να καίτε ανελέητα τις θερμίδες; Δείτε τα αθλήματα του καλοκαιριού.

pws-tha-kapsete-tis-thermides-stin-paralia
SHARE THIS
0
SHARES

 Δεν είστε απ' αυτούς που καίγεστε στην ξαπλώστρα και θέλετε να εξακολουθήσετε και στις διακοπές σας να καίτε ανελέητα τις θερμίδες που παίρνετε εξίσου...ανελέητα τους μήνες του καλοκαιριού; 

Από το εκνευριστικό για τους άλλους...τάκα τούκα δηλαδή οι ρακέτες το απαιτητικό θαλάσσιο σκι αλλά και το υποτιμημένο θαλάσσιο ποδήλατο αποτελούν έναν καλό σύμμαχο για την σιλουέτα σας.

Λεπτό και χαμένες θερμίδες!   

Κολύμπι 

 

Το κολύμπι είναι μια εξαιρετική αερόβια άσκηση καθώς γυμνάζει όλο το σώμα, την καρδιά δεν καταπονείς τις αρθρώσεις και τους συνδέσμους και δεν προκαλεί την εκνευριστική το καλοκαίρι εφίδρωση.

Θερμίδες: 30 λεπτά ελεύθερης κολύμβησης οδηγούν στην απώλεια  276 θερμίδων για έναν άνδρα περίπου 75 κιλών και 221 θερμίδων για μία γυναίκα βάρους 60 κιλών.

Θαλάσσιο σκι

 

Μην σας πτοήσει ο βαθμός δυσκολίας του εξαιτίας της δύναμης και της ισορροπίας που απαιτείται!  Είναι τέλεια άσκηση για να γυμνάσετε χέρια, πόδια γλουτούς και κοιλιακούς

Θερμίδες: Σε μισή ώρα ένας άνδρας θα χάσει 237 θερμίδες και μια γυναίκα 189 θερμίδες.

Θαλάσσιο ποδήλατο

 

Απλό διασκεδαστικό και επιτρέπει άσκηση με παρέα! Με το θαλάσσιο ποδήλατο γυμνάζονται κυρίως τα πόδια και ανάλογα με την ένταση που θα κάνετε πετάλι αλλά και την απόσταση που θα διανύσετε μπορεί να κάψετε περισσότερες ή λιγότερες θερμίδες.

Θερμίδες: 30 λεπτά εξάσκησης με θαλάσσιο ποδήλατο, ένας άνδρας θα κάψει 157 θερμίδες και μια γυναίκα 126 θερμίδες.

Ρακέτες

 

Εκνευριστικό για τους άλλους εθιστικό για σας! Ιδανική άσκηση για να γυμνάζεται όλο το σώμα αλλά και η καρδιά.

Θερμίδες: μισή ώρα ρακέτες και ένας άνδρας θα χάσει 197 θερμίδες και μία γυναίκα 157,5 θερμίδες.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook