Η ιστορία του Σκαραβαίου είναι συνώνυμη με αυτή της Volkswagen και χρονικά τοποθετείται στα μέσα της δεκαετίας του 1930, στη Ναζιστική Γερμανία. Η ιδέα της δημιουργίας ανήκει στον Αδόλφο Χίτλερ, ο οποίος είχε οραματιστεί ένα φθηνό αυτοκίνητο που θα μπορούσε να αποκτήσει ο καθένας.
Σύμφωνα με τον Paul Schilperoord, ο Χίτλερ έκλεψε την ιδέα από τον Josef Ganz, έναν Εβραίο μηχανικό ο οποίος βρισκόταν πίσω από τη Volkswagen, όπως αναφέρει στο βιβλίο «The Extraordinary Life of Josef Ganz», ο ιστορικός.
Στις 22 Ιουνίου, η German Automobilistic Industry National Association, υπογράφει συμβόλαιο με τον σχεδιαστή αυτοκινήτων Φέρτιναντ Πόρσε.
Στις 15 Φεβρουαρίου του 1936, ο Χίτλερ ανακοινώνει επισήμως την κατασκευή του Σκαραβαίου, με τον Πόρσε να παρουσιάζει τα σχέδιά του που ήταν βασισμένα κατά πολύ στα προηγμένης τεχνολογίας Tatra.
Ο πρώτος Σκαραβαίος κατασκευάστηκε την ίδια χρονιά στη Στουτγάρδη και είχε ακριβώς την ίδια μορφή με την οποία τον γνωρίζουμε μέχρι και σήμερα.
Το θρυλικό κατσαριδάκι (που έχει γίνει και ταινία) κατέκτησε τις καρδιές εκατομμυρίων ανθρώπων και μάλιστα έγινε το αγαπημένο όχημα των χίπις μετά τη δεκαετία του ΄60.
Μέχρι το 2003, είχαν πωληθεί περισσότερα από 21,5 εκατομμύρια μοντέλα!
Στις 21 Ιουλίου του 2003, ο τελευταίος κλασσικός Σκαραβαίος βγήκε από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου στο Μεξικό και τοποθετήθηκε στο μουσείο της εταιρείας στο Βόλφσμπαργκ της Γερμανίας. Οι φίλοι του δημοφιλούς μοντέλου της Volkswagen, «Beetle», παραμένουν ακόμη πολλοί.
Χρόνια πολλά Σκαραβαίο!
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr