Follow us

Το 1555 συνεχίζει να καταρρίπτει ρεκόρ: Ξεπέρασαν τα 5 εκατομμύρια οι απαντημένες κλήσεις πολιτών στο τηλεφωνικό κέντρο

Το 1555 ξεκίνησε να λειτουργεί πιλοτικά πριν από 18 μήνες, προκειμένου να βάλει επιτέλους τάξη στο "κουβάρι" της επικοινωνίας του πολίτη με υπηρεσίες.

THETOC TEAM
ΓΡΑΦΕΙ: THETOC TEAM
1555

Ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων 1555 συνεχίζει να καταρρίπτει ρεκόρ αποτελεσματικότητας, τόσο σε επίπεδο αριθμού κλήσεων όσο και σε επίπεδο διαχείρισης των αιτημάτων των πολιτών.

Μέχρι πρότινος, το συγκεκριμένο υπουργείο είχε βρεθεί επανειλημμένα στο επίκεντρο της δημοσιότητας, για τα προβλήματα που αντιμετώπιζαν οι πολίτες στην προσπάθεια να επικοινωνήσουν και να εξυπηρετηθούν από τις υπηρεσίες και τους εποπτευόμενους φορείς του.

Το 1555 ξεκίνησε να λειτουργεί πιλοτικά πριν από 18 μήνες, προκειμένου να βάλει επιτέλους τάξη στο "κουβάρι" της επικοινωνίας του πολίτη με υπηρεσίες και εποπτευόμενους φορείς του υπουργείου, αντιμετωπίζοντας διαχρονικά προβλήματα και δυσλειτουργίες. Μια από αυτές ήταν η ύπαρξη πολλών διάσπαρτων τηλεφωνικών κέντρων, με διαφορετικές βάσεις δεδομένων και περιορισμένες δυνατότητες εξυπηρέτησης του πολίτη σε πραγματικό χρόνο.

Η ενοποίηση όλων των τηλεφωνικών κέντρων σε ένα ενιαίο σημείο επαφής με τον πολίτη, ήταν ένα πολύπλοκο και απαιτητικό έργο, το οποίο υλοποιήθηκε σε σύντομο χρόνο. Tον Ιούλιο του 2021 η γραμμή 1555 τέθηκε για πρώτη φορά πιλοτικά στη διάθεση των πολιτών, λειτουργώντας σε 24ωρη βάση, 7 ημέρες την εβδομάδα, χωρίς καμία χρέωση. Σχεδιάστηκε, μάλιστα, από την αρχή με τέτοιο τρόπο, ώστε να προσφέρει προσωποποιημένη και εξατομικευμένη πληροφόρηση, αλλά και να βοηθά στην ταχύτερη διευθέτηση εκκρεμών υποθέσεων.

Για το σκοπό αυτό, αναπτύχθηκαν δύο επίπεδα εξυπηρέτησης. Σε πρώτο επίπεδο λειτουργεί η ομάδα υποδοχής, η οποία είναι στελεχωμένη ώστε να μπορεί να απαντά σε όλες τις κλήσεις χωρίς μεγάλες αναμονές, να παρέχει γενικές πληροφορίας και να καθοδηγεί τους πολίτες στη χρήση των διαθέσιμων ηλεκτρονικών υπηρεσιών. Τα σύνθετα, προσωποποιημένα αιτήματα των πολιτών προωθούνται στο δεύτερο επίπεδο διαχείρισης, στην ομάδα Back Office. Η ομάδα αποτελείται από έμπειρα στελέχη των φορέων, που αναλαμβάνουν την περαιτέρω επικοινωνία με τον πολίτη, για περισσότερες πληροφορίες και την τελική επίλυση των ζητημάτων τους.

Ξεπερνώντας μια σειρά από τεχνικές και διοικητικές προκλήσεις, το 1555 άρχισε σύντομα να παράγει χειροπιαστά αποτελέσματα. Μέσα στους πρώτους έξι μήνες λειτουργίας του είχε απαντήσει πάνω από 1 εκατομμύριο κλήσεις, με το μέσο όρο αναμονής να φθάνει στα 1,12 λεπτά και το 97,5 των ερωτημάτων και των αιτημάτων διεκπεραιώθηκε είτε κατά την ώρα της κλήσης, είτε μέσα σε λίγες ημέρες. Στον ένα χρόνο λειτουργίας, ο αριθμός των απαντημένων κλήσεων είχε ξεπεράσει τα 2,5 εκατομμύρια, ενώ το ποσοστό των επιλυμένων αιτημάτων έφθανε το 99,4%.

Σήμερα, έχοντας συμπληρώσει 18 μήνες λειτουργίας, το 1555 έχει εξυπηρετήσει πάνω από 5 εκατομμύρια κλήσεις, με το μέσο όρο αναμονής να μην ξεπερνά τα 22’’. Το 99,72% του συνόλου των ερωτημάτων και των αιτημάτων που δέχθηκε το 1555 έχουν απαντηθεί, είτε κατά τη διάρκεια της κλήσης, είτε εντός λίγων ημερών.

Οι αριθμοί αυτοί επιβεβαιώνουν, πέρα από κάθε αμφισβήτηση, ότι το 1555 καλύπτει πλέον με όλο και μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα, την ανάγκη των πολιτών να επικοινωνούν και να εξυπηρετούνται γρήγορα για τα θέματα που τους απασχολούν.

Στη μάχη της εξυπηρέτησης έχει πλέον μπει δυναμικά και η ιστοσελίδα 1555.gov.gr, η οποία παρέχει ήδη τη δυνατότητα εξυπηρέτησης, χωρίς να απαιτείται κλήση στο 1555. Με λίγα κλικ από τον υπολογιστή, το τάμπλετ ή το κινητό, ο πολίτης πλέον μπορεί να συνδέεται και να χρησιμοποιεί τις διαθέσιμες ψηφιακές υπηρεσίες των εποπτευόμενων φορέων, να βρίσκει συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις, για εργασιακά, ασφαλιστικά και κοινωνικά θέματα, καθώς και να υποβάλει προσωποποιημένα ερωτήματα και να παρακολουθεί την πορεία τους. Μέχρι τώρα, έχουν υποβληθεί με αυτό τον τρόπο πάνω από 30.000 αιτήματα, ενώ σε επόμενο στάδιο αναμένονται νέες δυνατότητες εξυπηρέτησης από το 1555.




Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr

O ΟΙΚΟΣ ΠΙΣΤΟΛΗΠΤΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ 10 Ιουν 2023 | 09:29

Fitch: Επιβεβαίωσε το αξιόχρεο της Ελλάδας στη βαθμίδα ΒΒ+ με σταθερές προοπτικές

Στην ανακοίνωσή του αναφέρει ότι το αξιόχρεο υποστηρίζεται από διαρθρωτικούς δείκτες, όπως τις επιδόσεις στη διακυβέρνηση

Ο 702ΟΣ ΠΛΟΥΣΙΟΤΕΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ 09 Ιουν 2023 | 19:52

Τζον Κατσιματίδης: Ο Έλληνας μεγιστάνας που θέλει να αγοράσει το CNN - Δισεκατομμυριούχος με αλυσίδα σούπερ μάρκετ

Ο Τζον Κατσιματίδης είναι ιδιοκτήτης της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Gristedes Foods της Νέας Υόρκης - Ο μεγιστάνας από τη Νίσυρο.

09 Ιουν 2023 | 15:40

Ρεκόρ συμμετοχών στον εταιρικό αγώνα δρόμου B2Run Aθens 2023

Περισσότεροι από 2.200 συμμετέχοντες από 80 εταιρείες και αμέτρητα χαμόγελα.

ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ 09 Ιουν 2023 | 13:33

Τι συμβαίνει με τις τιμές των τροφίμων: Το αλεύρι ακρίβυνε 8% σε έναν μήνα, το ρύζι και τα παγωτά 5,4%

Διαψεύστηκαν με τον πλέον επίσημο τρόπο οι ελπίδες ότι θα σταματήσει το ράλι των αυξήσεων στα προϊόντα του σούπερ μάρκετ.

ΣΕ ΠΤΩΤΙΚΗ ΤΡΟΧΙΑ 09 Ιουν 2023 | 12:15

ΕΛΣΤΑΤ: Στο 2,8% υποχώρησε ο ετήσιος πληθωρισμός τον Μάιο

O ετήσιος πληθωρισμός επιβράδυνε στο 2,8% τον Μάιο από 3% τον προηγούμενο μήνα, και 11,3% τον Μάιο του 2022, όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ.

09 Ιουν 2023 | 12:08

JA Greece: H Carexchange, με καινοτόμο app φιλανθρωπίας, καλύτερη φοιτητική "start up" της χρονιάς

Η φοιτητική ομάδα θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον Πανευρωπαϊκό Τελικό του JA Europe GEN-E 2023.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΕΝ 09 Ιουν 2023 | 11:46

"Ανακυκλώνω – Αλλάζω Συσκευή": Επιπλέον 44.660 νοικοκυριά στο πρόγραμμα - Mε SMS θα ενημερωθούν οι νέοι δικαιούχοι

585.650 δικαιούχοι μπορούν να αντικαταστήσουν τις παλιές ενεργοβόρες ηλεκτρικές συσκευές τους (κλιματιστικά, ψυγεία ή καταψύκτες), με νέες ενεργειακά αποδοτικότερες.

ΕΠΙ ΤΩΝ ΟΔΩΝ ΔΡΟΣΟΠΟΥΛΟΥ 88 ΚΑΙ ΙΜΒΡΟΥ 13 09 Ιουν 2023 | 08:59

Ξανά στο σφυρί το διατηρητέο της Μαρίας - Ελένης Μαμιδάκη στα Πατήσια

Ο πλειστηριασμός, ο οποίος έχει προγραμματιστεί για τις 12 Ιουλίου 2023, αφορά συγκεκριμένα ένα τετραώροφο διατηρητέο κτίσμα.

ΕΩΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 09 Ιουν 2023 | 07:24

Κοινωνικός τουρισμός 2023: Ανοίγει ξανά σήμερα η πλατφόρμα - Εως και 12 δωρεάν διανυκετρεύσεις

Εκτός από τη διαμονή σε τουριστικά καταλύματα επιδοτούνται και ακτοπλοϊκά εισιτήρια.

ΓΙΑ 3Η ΣΥΝΕΧΗ ΧΡΟΝΙΑ 08 Ιουν 2023 | 19:19

Ποιος είναι ο πιο ελκυστικός εργοδότης στην Ελλάδα για το 2023 - Γυναίκες σε διευθυντικές θέσεις και ίσες αμοιβές

Τι δείχνει η τελευταία έρευνα Employer Brand που πραγματοποίησε η Randstad για το 2023 - Η ελκυστικότητα των εργοδοτών σε διεθνή κλίμακα

ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ 08 Ιουν 2023 | 19:08

Αργύρης Παπαργυρόπουλος: Αυτό είναι το σπίτι με την πισίνα στη Γλυφάδα που βγαίνει στο σφυρί - Στα 2,26 εκατ. ευρώ

Το σπίτι του Αργύρη Παπαργυρόπουλου βρίσκεται πολύ κοντά στη θάλασσα, είναι χτισμένο σε ένα οικόπεδο περίπου ενός στρέμματος - Έχει υπόγειο, ισόγειο, δυο ορόφους ενώ στον πίσω ακάλυπτο χώρο βρίσκεται μια τεράστια πισίνα

08 Ιουν 2023 | 16:33

ΔΕΗ: Στον δρόμο της βιώσιμης ανάπτυξης μέσω της "Δημιουργίας Διαμοιραζόμενης Αξίας"

Η ΔΕΗ θέτει νέους φιλόδοξους στόχους: Να καταστεί παράδειγμα βιώσιμης ανάπτυξης και πρωτοπόρος στον κλάδο της στη νοτιοανατολική Ευρώπη

08 Ιουν 2023 | 10:37

ΖeniΘ Power Up: Η νέα digital πλατφόρμα που σας δίνει περισσότερα, για να ζείτε ομορφότερα

Αποκλειστικές προσφορές, προϊόντα και υπηρεσίες, αλλά και μοναδικά προνόμια και ευκαιρίες, για να ζήσετε αξέχαστες εμπειρίες.