X

"Αντάρτικο" των συνδικαλιστών του ΙΚΑ- ΤΕΑΜ: Μάχη για να μην λυθεί το πρόβλημα των εκκρεμών συντάξεων

Οι συνδικαλιστές του ΙΚΑ- ΤΕΑΜ δίνουν μάχη για να μην δοθεί λύση στο πρόβλημα των εκκρεμών συντάξεων

Γράφει: TheToc team

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Εργαζομένων ΙΚΑ-ΤΕΑΜ και η Πανελλήνια Ομοσπονδία Προσωπικού Οργανισμών Κοινωνικής Πολιτικής, με προσφυγή τους στο ΣτΕ, ζητούν να "παγώσει" άμεσα η σύμπραξη πιστοποιημένων λογιστών και δικηγόρων για την ταχύτερη έκδοση των συντάξεων. Ουσιαστικά αυτά που ζητούν, είναι να μην επιλυθεί, το ταχύτερο δυνατόν το ζήτημα των εκκρεμών συντάξεων, αναφέρουν πηγές του υπουργείου Εργασίας- αφού είναι δεδομένο ότι οι ίδιοι- εδώ και χρόνια- αδυνατούν να φέρουν σε πέρας το έργο.

Δηλαδή από τη μια κατηγορούν τη Κυβέρνηση για έλλειψη προσωπικού και από την άλλη κάνουν τα πάντα για να μην μπει πιστοποιημένο προσωπικό στον ΕΦΚΑ.

Σημειώνεται ότι οι πιστοποιημένοι λογιστές και δικηγόροι θα ελέγχονται για τα σχέδια αποφάσεων και των βεβαιώσεων που θα εκδίδουν, από τις ίδιες τις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ και σε περίπτωση που αποδειχθεί δόλος ή αμέλεια, τότε θα επιβάλλονται αυστηρά διοικητικά πρόστιμα. Ενώ και η εκπαίδευσή τους, θα πραγματοποιηθεί από τους ίδιους τους υπαλλήλους του ΕΦΚΑ και όχι από κάποιους που δεν γνωρίζουν τη συνταξιοδοτική διαδικασία.

"Με την στάση τους το μόνο που καταφέρνουν είναι να λειτουργούν ως δεκανίκια ισχυρών συντεχνιακών συμφερόντων που δεν επιθυμούν την ταχεία απονομή των συντάξεων", προσθέτουν οι ίδιες πηγές, "καθώς αυτομάτως θα καταργηθεί μια παρα-αγορά έκδοσης συντάξεων που αναπτύχθηκε κυρίως την περίοδο των Μνημονίων."

Διαβάστε Επίσης

Αντάρτικο και για την εξυπηρέτηση του πολίτη

Εντύπωση προκαλούν και οι ανακοινώσεις των συνδικαλιστών, που καταγγέλλουν τον υπουργό Εργασίας Κωστή Χατζηδάκη για "βοναπαρτισμό" και "δεσποτισμό", ενώ ο σύλλογος εργαζομένων ΟΓΑ, χαρακτηρίζει ως "ανεπιθύμητο" τον Υπουργό Εργασίας Κωστή Χατζηδάκη. Αφορμή είναι οι πειθαρχικοί έλεγχοι που διέταξε ο κ. Χατζηδάκης σε βάρος υπαλλήλων, λόγω μη εξυπηρέτησης του κοινού αλλά και ελλιπή συντήρηση των υποδομών (κλιματιστικά, ανταλλακτικά, ελλείψεις σε αναλώσιμα) στα υποκαταστήματα του ΕΦΚΑ.

Το πρόβλημα που δεν θίγουν στις ανακοινώσεις τους είναι ότι εδώ και χρόνια, δεν υπήρχε τηλεφωνικό κέντρο στον ΕΦΚΑ και ουδείς απαντούσε στα τηλεφωνήματα των πολιτών, ενώ όπως σημειώνουν πηγές του υπουργείου είναι ψεύδος ότι δεν υπάρχει αρκετό προσωπικό. Στον ΕΦΚΑ εργάζονται πάνω από 8.000 υπάλληλοι.

Σημειώνεται ότι με τον νέο ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο που θα λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, δωρεάν και με μηδενικούς χρόνους αναμονής, λύνεται οριστικά το πρόβλημα της ανεπαρκούς τηλεφωνικής εξυπηρέτησης. Ενώ με την ενίσχυση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ΕΦΚΑ -λειτουργούν ήδη 50 σήμερα και πρόκειται να αυξηθούν- με τη νέα υπηρεσία myEFKAlive που τίθεται σε λειτουργία στις 19 Ιουλίου, με τη στρατηγική σύμπραξη με τα ΚΕΠ και την μονιμοποίηση του μέτρου των ηλεκτρονικών ραντεβού, αναφέρουν πηγές του υπουργείου, προσφέρονται λύσεις στην εξυπηρέτηση του πολίτη και αναβαθμίζονται οι παρεχόμενες υπηρεσίες.