X

ΕΛΤΑ: Πώς θα εξυπηρετούνται συνταξιούχοι και δικαιούχοι επιδομάτων - Τι θα γίνει με τους 800 εργαζόμενους

Το κλείσιμο των καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα έχει δημιουργήσει φόβο για τεράστιες ουρές, ελλιπή εξυπηρέτηση αλλά και ταλαιπωρία των πολιτών - Πώς θα εξυπηρετούνται ορεινές περιοχές και νησιά

Γράφει: TheToc team

Σε αιφνιδιαστικό λουκέτο οδηγούνται 204 φυσικά καταστήματα των Ελληνικών Ταχυδρομείων σε όλη τη χώρα.

Μεταξύ αυτών και αρκετά σε απομακρυσμένες περιοχές, που αποτελούν σημείο αναφοράς για κατοίκους και επιχειρήσεις. Πρόκειται για το 42% των καταστημάτων των ΕΛΤΑ, δηλαδή από τα 486 κλείνουν τα 204.

Στην Αττική θα κλείσουν περισσότερα από 30 καταστήματα. Θυροκολλημένη στην πόρτα των ΕΛΤΑ βρίσκεται η ανακοίνωση που λέει ότι από Δευτέρα θα εξυπηρετούνται από άλλα καταστήματα.

Το κλείσιμο των καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα έχει δημιουργήσει φόβο για τεράστιες ουρές, ελλιπή εξυπηρέτηση αλλά και ταλαιπωρία των πολιτών.

Από την πλευρά της εταιρείας τονίζεται ότι όλες οι υπηρεσίες στα καταστήματα που κλείνουν θα καλυφθούν μέσω του δικτύου διανομής, των κινητών μονάδων και των συνεργαζόμενων σημείων.

Διαβάστε Επίσης

ΕΛΤΑ: Πώς θα εξυπηρετούνται συνταξιούχοι και δικαιούχοι επιδομάτων

Σε πρακτικό επίπεδο και πώς επηρεάζει αυτή η απόφαση τους πολίτες, το MEGA απαντά σε βασικά ερωτήματα που απασχολούν τον κόσμο.

1. Πώς θα εξυπηρετούνται ηλικιωμένοι;

Οι ταχυδρομικές υπηρεσίες θα παρέχονται αδιάλειπτα από 1.400 ταχυδρόμους, 500 συνεργάτες, 400 πράκτορες couriers και αγροτικούς διανομείς, με φυσική παρουσία ταχυδρόμου κατ’ οίκον.

Σε κάθε περιοχή που αναστέλλεται η λειτουργία ενός καταστήματος, επιστρέφουμε στον αγροτικό ταχυδρόμο. Αυτό σημαίνει πως θα υπάρχει δηλαδή ο αγροτικός ταχυδρόμος και όλες οι υπηρεσίας θα γίνονται κατ' οίκον.

Θα υπάρχει ένα τηλεφωνικό κέντρο, το 212-000700, που θα καλούν οι ενδιαφερόμενοι προκειμένου είτε να μάθουν το τηλέφωνο του καταστήματος της περιοχής τους, του νομού τους, είτε το κινητό του διανομέα που θα τους εξυπηρετεί. Θα μπορούν κατ'οίκον να κάνουν όλες τις πράξεις, δηλαδή να εισπράττουν τη σύνταξή τους κ.ο.κ.

Διαβάστε Επίσης

2. Πώς θα γίνονται οι συναλλαγές;

Με σύγχρονο εξοπλισμό (POS και φορητές συσκευές PDA).

3. Ποιο το μέλλον των εργαζομένων των 204 καταστημάτων;

Περίπου 800 εργαζόμενοι μένουν στον αέρα μετά το κλείσιμο των καταστημάτων. Ξεκαθαρίζεται ότι δεν θα απολυθεί κανείς και ότι θα τοποθετηθούν σε άλλο κατάστημα ή πόστο σε ακτίνα 30 χλμ. από τον τόπο διαμονής τους.

Οι περισσότεροι υπάλληλοι από αυτά τα καταστήματα θα γίνουν διανομείς. Περισσότεροι ταχυδρόμοι επομένως, που θα εξυπηρετούν στα σπίτια με POS και με ψηφιακά εργαλεία.

Πώς θα εξυπηρετούνται ορεινές περιοχές και νησιά

Ιδιαίτερη μέριμνα δίνεται στους συνταξιούχους και στους κατοίκους απομακρυσμένων περιοχών, οι οποίοι θα συνεχίσουν να εξυπηρετούνται με φυσική παρουσία ταχυδρόμου, όπως και σήμερα.

Σε κάθε περιοχή όπου αναστέλλεται η λειτουργία καταστήματος, οι πολίτες θα ενημερώνονται για τον αγροτικό ταχυδρόμο που τους εξυπηρετεί και θα έχουν τη δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας μαζί του για προγραμματισμό κατ' οίκον εξυπηρέτησης.

Παράλληλα, μέσω του τηλεφωνικού κέντρου 212 0000 700, μπορούν να λαμβάνουν πληροφορίες και να προγραμματίζουν ραντεβού με τον ταχυδρόμο της περιοχής τους.