Εrnst & Υoung: 10 ευκαιρίες και απειλές για ΜΜΕ και εταιρείες ψυχαγωγίας

Τα τελευταία χρόνια, ο κλάδος έχει τοποθετήσει τις νεότερες γενιές στο επίκεντρο της στρατηγικής του είναι όμως η σωστή επιλογή;

THETOC TEAM
ΓΡΑΦΕΙ: THETOC TEAM
Εrnst & Υoung: 10 ευκαιρίες και απειλές για ΜΜΕ και εταιρείες ψυχαγωγίας

Οι εταιρείες ΜΜΕ & ψυχαγωγίας θα πρέπει να υιοθετήσουν μια στρατηγική που θα αφορά πολλές γενιές και να αμφισβητήσουν τα στερεότυπα για τις συμπεριφορές των μεγαλύτερων γενεών, διαφορετικά, κινδυνεύουν να χάσουν σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης.

Αυτό προκύπτει από τη μελέτη της Εrnst & Υoung: «Ten opportunities and threats for media and entertainment companies 2019».

Σύμφωνα με την EY, τα τελευταία χρόνια, ο κλάδος έχει τοποθετήσει τις νεότερες γενιές στο επίκεντρο της στρατηγικής του, τόσο ως προς το περιεχόμενο, όσο και στα κανάλια επικοινωνίας. Ωστόσο, ενώ η γενιά Z (Gen Z) και οι millennials θεωρούνται ως οι πιο εξοικειωμένες γενιές με την ψηφιακή τεχνολογία, οι baby boomers (όσοι έχουν γεννηθεί μεταξύ 1946-1964), έχουν, συνήθως, μεγαλύτερο διαθέσιμο εισόδημα στη διάθεσή τους και εξοικειώνονται όλο και περισσότερο με την τεχνολογία και την κατανάλωση περιεχομένου.

Oι baby boomers είναι πιο αφοσιωμένοι από τις νεότερες γενιές, και λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι οι άνθρωποι άνω των 65 θα υπερβαίνουν τον αριθμό των παιδιών κάτω των 5 ετών μέχρι το 2020, αυτή η δημογραφική εξέλιξη δημιουργεί μια αναδυόμενη, τεράστια ευκαιρία. Η μελέτη σημειώνει ότι οι εταιρείες πρέπει πλέον να κάνουν τα κατάλληλα βήματα για να κατανοήσουν καλύτερα τις ιδιαίτερες προτιμήσεις των baby boomers.

Πέραν των ηλικιακών δημογραφικών στοιχείων, η μελέτη αναφέρει ότι η «εμμονή με τον πελάτη» αποτελεί ένα από τα κορυφαία δέκα θέματα για το 2019. Ενώ οι εταιρείες ΜΜΕ συνεχίζουν να δημιουργούν νέα προϊόντα για να ανταγωνιστούν τις ψηφιακά προηγμένες εταιρείες, η πολυπλοκότητα δημιουργεί ασυνέπεια, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε μια κακή εμπειρία για τον πελάτη.

Συγκεκριμένα, πολλές εταιρείες δε διαθέτουν τις υποδομές για να συγκεντρώσουν χρήσιμες πληροφορίες από πολλαπλά κανάλια και να τις ανατροφοδοτήσουν στο δικό τους οικοσύστημα. Για να μετριαστεί αυτό το πρόβλημα, η έκθεση υποδεικνύει ότι οι εταιρείες πρέπει να χρησιμοποιούν την τεχνολογία περισσότερο όπως κάνουν οι ψηφιακά προηγμένες εταιρείες, προκειμένου να εξασφαλίσουν καλύτερες εμπειρίες για τους πελάτες τους.

Άλλο ένα βασικό θέμα, σύμφωνα με την μελέτη, είναι ο επαναπροσδιορισμός με στόχο την ανάπτυξη. Ένας τρόπος για να επιτευχθεί αυτό μπορεί να είναι μέσω των επενδύσεων σε νέα ψηφιακά εγχειρήματα. Καθώς πολλές από τις ψηφιακά προηγμένες εταιρείες σχεδιάζουν να μεταβάλουν τα παραδοσιακά επιχειρηματικά τους μοντέλα, η έκθεση υπογραμμίζει ότι, προκειμένου οι εταιρείες ΜΜΕ & ψυχαγωγίας να καταφέρουν να συμβαδίσουν, απαιτούνται ριζικές αλλαγές γύρω από το πώς οι πιο παραδοσιακές εταιρείες ΜΜΕ αντλούν, επενδύουν και βελτιστοποιούν κεφάλαια.

Με τόσο ραγδαίες εξελίξεις στον χώρο της τεχνολογίας και με τις εταιρείες ΜΜΕ να συγκεντρώνουν τεράστιους όγκους προσωπικών δεδομένων, η κυβερνοασφάλεια αποτελεί έναν εξίσου κρίσιμο κίνδυνο για τον κλάδο. Η μελέτη υπογραμμίζει πώς το Διαδίκτυο των Πραγμάτων «Internet of Things» και ένας αυξανόμενος αριθμός διασυνδεδεμένων οικοσυστημάτων έχουν πολλαπλασιάσει το επίπεδο απειλών τα τελευταία χρόνια. Οι εταιρείες θα πρέπει να αντιδράσουν, προχωρώντας στην εκπόνηση μιας πολυεπίπεδης στρατηγικής για την κυβερνοασφάλεια, με ιδιαίτερη έμφαση στα στοιχεία εκείνα που συνδέονται με τo brand τους.

Η μελέτη αναφέρει τον άνευ προηγουμένου μετασχηματισμό που εξελίσσεται στο πεδίο της φορολογίας, καθώς αυτό αποτελεί συγχρόνως μια τεράστια ευκαιρία, αλλά και απειλή για τον κλάδο. Μια σειρά μακροοικονομικών τάσεων, συμπεριλαμβανομένου του Brexit, των εμπορικών διαφορών και εντάσεων, και μιας παγκόσμιας τάσης για μεγαλύτερη διαφάνεια, οδηγούν στην ενίσχυση της αβεβαιότητας.

Παράλληλα, η μεγαλύτερη - εδώ και 30 χρόνια -αναθεώρηση του κώδικα φορολογίας των ΗΠΑ, θα μπορούσε να σημαίνει καλύτερες προοπτικές για τις εταιρείες των οποίων τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας φιλοξενούνται στις ΗΠΑ. Οι εταιρείες ΜΜΕ θα πρέπει να χτίσουν ψηφιακές φορολογικές λειτουργίες, οι οποίες να είναι αρκετά ευέλικτες, ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν στην υφιστάμενη κατάσταση.

Φωτο: Pixabay

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr

14 Ιαν 2022 | 07:48

Ανησυχία για το σύνδρομο Long Covid: Πάνω από 1 εκατομμύριο τα θύματα στη Βρετανία

Βρετανική έρευνα δείχνει πως πάνω από 1,3 εκ. άνθρωποι ταλαιπωρούνται από long Covid, που οι επιστήμονες χαρακτηρίζουν πλέον επιδημία.

ΝΕΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ 13 Ιαν 2022 | 18:09

Κορονοϊός: Ποιο γονίδιο διπλασιάζει τον κίνδυνο σοβαρής νόσου - Τι ανακάλυψαν οι επιστήμονες

Επιστήμονες βρήκαν γονίδιο που διπλασιάζει τον κίνδυνο σοβαρής νόσησης από τον νέο κορονοϊό

ΣΤΟ 12,3% ΤΟ ΚΙΝΑΛ 13 Ιαν 2022 | 10:49

Δημοσκόπηση Interview: 10,9 μονάδες η διαφορά ΝΔ με ΣΥΡΙΖΑ - Το 57,4% διαφωνεί με το αίτημα Τσίπρα για πρόωρες εκλογές

Σταθερό προβάδισμα Ν.Δ έναντι ΣΥΡΙΖΑ, διαφωνία με Τσίπρα στο αίτημα για πρόωρες εκλογές, σταθερή δυναμική του ΚΙΝΑΛ. Τι δείχνει η δημοσκόπηση της Interview.

ΤΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ 12 Ιαν 2022 | 08:34

Νέα ερευνα για τον κορονοϊό: Σε 20 λεπτά χάνει ως και το 90% της μεταδοτικότητάς του στον αέρα - Δεν μελετήθηκε η Όμικρον

Σύμφωνα με βρετανική έρευνα, ο κορονοϊός χάνει την ισχύ του 20 λεπτά μετά την απελευθέρωσή του στον αέρα.

ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΗΠΑ 09 Ιαν 2022 | 19:48

Σοκάρει νέα έρευνα: Ο κορονοϊός μειώνει δραστικά τον μέσο όρο ζωής των ανθρώπων

Οι γιατροί του ΕΚΠΑ αναλύουν τα δεδομένα που προέκυψαν από τις ΗΠΑ.

ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΗ ΔΕΛΤΑ 03 Ιαν 2022 | 16:24

Νέα έρευνα: Η Ομικρον παρακάμπτει με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα την ανοσία των εμβολιασμένων

Δανική έκθεση που δημοσιεύθηκε την περασμένη εβδομάδα εξηγεί τη μεγάλη μεταδοτικότητα της Ομικρον - Τι λένε επιστήμονες για τις νοσηλείες

ΝΕΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ 02 Ιαν 2022 | 21:18

Μετάλλαξη Όμικρον: Γιατί μοιάζει περισσότερο με ένα κοινό κρυολόγημα - Προσοχή στα νήπια, συνιστούν οι επιστήμονες

Τι αναφέρει δημοσίευμα της κυριακάτικης έκδοσης του "Guardian" για τη μετάλλαξη Όμικρον

ΑΥΞΑΝΟΜΕΝΑ ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 60 ΕΤΩΝ 31 Δεκ 2021 | 17:23

Βρετανία: Μεγάλη έρευνα σε 500.000 κρούσματα της Όμικρον - Τι έδειξε για νοσηλείες και εμβόλια

Σύγκριση της υπερ-μεταδοτικής μετάλλαξης Όμικρον με τη Δέλτα - Ανάλυση σε περισσότερα από ένα εκατομμύριο κρούσματα

ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ 28 Δεκ 2021 | 08:05

Το "Τζουράσικ Παρκ" της Μυτιλήνης: Στο φως απολιθωμένα οστά ζώων που έζησαν πριν από 2 εκατ. χρόνια [εικόνες]

Στη Λέσβο τα νέα ευρήματα που έρχονται για πρώτη φορά στο φως, ηλικίας δυο εκατομμυρίων ετών, δείχνουν μια ποικιλία πανίδας αποτελούμενη από μεγάλα θηλαστικά.

ΜΕΛΕΤΗ ΕΚΠΑ 27 Δεκ 2021 | 10:44

Μετάλλαξη Όμικρον: Πόσο αποτελεσματικά είναι τα εμβόλια - Οι ειδικοί απαντούν

Τα δεδομένα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των διαθέσιμων εμβολίων έναντι της μετάλλαξης Όμικρον είναι ακόμη πρώιμα.

ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ 24 Δεκ 2021 | 15:08

Εισαγγελία: Στο αρχείο η έρευνα για το "παράλληλο σύστημα καταγραφής κρουσμάτων του ΕΟΔΥ"

Στο αρχείο η έρευνα των καταγγελιών περί "παράλληλου συστήματος καταγραφής κρουσμάτων από τον ΕΟΔΥ" - Δεν προέκυψαν αποκλίσεις ή σφάλματα

ΤΗΣ ALCO ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΣΑ 22 Δεκ 2021 | 15:12

Κορονοϊός - Αποκαλυπτική έρευνα: Το 43% θέλει πιο αυστηρά μέτρα - Μειώνονται οι αρνητές, παραμένει ο σκληρός πυρήνας

Περίπου 8 στους 10 πολίτες (από 6 στους 10 τον Ιούλιο), ανησυχούν για την πορεία της πανδημίας, εμπιστεύονται τα εμβόλια και έχουν εμβολιαστεί ή κλείσει ραντεβού.

ΤΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ 22 Δεκ 2021 | 14:34

Μετάλλαξη Όμικρον: Νέα νοτιοαφρικανική έρευνα - Μικρότερος κίνδυνος σοβαρής νόσησης σε σχέση με τη Δέλτα

"Θετική εικόνα" για τη σοβαρότητα νόσησης από το στέλεχος Όμικρον δείχνει έρευνα από τη Νότια Αφρική