Εrnst & Υoung: 10 ευκαιρίες και απειλές για ΜΜΕ και εταιρείες ψυχαγωγίας

Τα τελευταία χρόνια, ο κλάδος έχει τοποθετήσει τις νεότερες γενιές στο επίκεντρο της στρατηγικής του είναι όμως η σωστή επιλογή;

THETOC TEAM
ΓΡΑΦΕΙ: THETOC TEAM
Εrnst & Υoung: 10 ευκαιρίες και απειλές για ΜΜΕ και εταιρείες ψυχαγωγίας

Οι εταιρείες ΜΜΕ & ψυχαγωγίας θα πρέπει να υιοθετήσουν μια στρατηγική που θα αφορά πολλές γενιές και να αμφισβητήσουν τα στερεότυπα για τις συμπεριφορές των μεγαλύτερων γενεών, διαφορετικά, κινδυνεύουν να χάσουν σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης.

Αυτό προκύπτει από τη μελέτη της Εrnst & Υoung: «Ten opportunities and threats for media and entertainment companies 2019».

Σύμφωνα με την EY, τα τελευταία χρόνια, ο κλάδος έχει τοποθετήσει τις νεότερες γενιές στο επίκεντρο της στρατηγικής του, τόσο ως προς το περιεχόμενο, όσο και στα κανάλια επικοινωνίας. Ωστόσο, ενώ η γενιά Z (Gen Z) και οι millennials θεωρούνται ως οι πιο εξοικειωμένες γενιές με την ψηφιακή τεχνολογία, οι baby boomers (όσοι έχουν γεννηθεί μεταξύ 1946-1964), έχουν, συνήθως, μεγαλύτερο διαθέσιμο εισόδημα στη διάθεσή τους και εξοικειώνονται όλο και περισσότερο με την τεχνολογία και την κατανάλωση περιεχομένου.

Oι baby boomers είναι πιο αφοσιωμένοι από τις νεότερες γενιές, και λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι οι άνθρωποι άνω των 65 θα υπερβαίνουν τον αριθμό των παιδιών κάτω των 5 ετών μέχρι το 2020, αυτή η δημογραφική εξέλιξη δημιουργεί μια αναδυόμενη, τεράστια ευκαιρία. Η μελέτη σημειώνει ότι οι εταιρείες πρέπει πλέον να κάνουν τα κατάλληλα βήματα για να κατανοήσουν καλύτερα τις ιδιαίτερες προτιμήσεις των baby boomers.

Πέραν των ηλικιακών δημογραφικών στοιχείων, η μελέτη αναφέρει ότι η «εμμονή με τον πελάτη» αποτελεί ένα από τα κορυφαία δέκα θέματα για το 2019. Ενώ οι εταιρείες ΜΜΕ συνεχίζουν να δημιουργούν νέα προϊόντα για να ανταγωνιστούν τις ψηφιακά προηγμένες εταιρείες, η πολυπλοκότητα δημιουργεί ασυνέπεια, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε μια κακή εμπειρία για τον πελάτη.

Συγκεκριμένα, πολλές εταιρείες δε διαθέτουν τις υποδομές για να συγκεντρώσουν χρήσιμες πληροφορίες από πολλαπλά κανάλια και να τις ανατροφοδοτήσουν στο δικό τους οικοσύστημα. Για να μετριαστεί αυτό το πρόβλημα, η έκθεση υποδεικνύει ότι οι εταιρείες πρέπει να χρησιμοποιούν την τεχνολογία περισσότερο όπως κάνουν οι ψηφιακά προηγμένες εταιρείες, προκειμένου να εξασφαλίσουν καλύτερες εμπειρίες για τους πελάτες τους.

Άλλο ένα βασικό θέμα, σύμφωνα με την μελέτη, είναι ο επαναπροσδιορισμός με στόχο την ανάπτυξη. Ένας τρόπος για να επιτευχθεί αυτό μπορεί να είναι μέσω των επενδύσεων σε νέα ψηφιακά εγχειρήματα. Καθώς πολλές από τις ψηφιακά προηγμένες εταιρείες σχεδιάζουν να μεταβάλουν τα παραδοσιακά επιχειρηματικά τους μοντέλα, η έκθεση υπογραμμίζει ότι, προκειμένου οι εταιρείες ΜΜΕ & ψυχαγωγίας να καταφέρουν να συμβαδίσουν, απαιτούνται ριζικές αλλαγές γύρω από το πώς οι πιο παραδοσιακές εταιρείες ΜΜΕ αντλούν, επενδύουν και βελτιστοποιούν κεφάλαια.

Με τόσο ραγδαίες εξελίξεις στον χώρο της τεχνολογίας και με τις εταιρείες ΜΜΕ να συγκεντρώνουν τεράστιους όγκους προσωπικών δεδομένων, η κυβερνοασφάλεια αποτελεί έναν εξίσου κρίσιμο κίνδυνο για τον κλάδο. Η μελέτη υπογραμμίζει πώς το Διαδίκτυο των Πραγμάτων «Internet of Things» και ένας αυξανόμενος αριθμός διασυνδεδεμένων οικοσυστημάτων έχουν πολλαπλασιάσει το επίπεδο απειλών τα τελευταία χρόνια. Οι εταιρείες θα πρέπει να αντιδράσουν, προχωρώντας στην εκπόνηση μιας πολυεπίπεδης στρατηγικής για την κυβερνοασφάλεια, με ιδιαίτερη έμφαση στα στοιχεία εκείνα που συνδέονται με τo brand τους.

Η μελέτη αναφέρει τον άνευ προηγουμένου μετασχηματισμό που εξελίσσεται στο πεδίο της φορολογίας, καθώς αυτό αποτελεί συγχρόνως μια τεράστια ευκαιρία, αλλά και απειλή για τον κλάδο. Μια σειρά μακροοικονομικών τάσεων, συμπεριλαμβανομένου του Brexit, των εμπορικών διαφορών και εντάσεων, και μιας παγκόσμιας τάσης για μεγαλύτερη διαφάνεια, οδηγούν στην ενίσχυση της αβεβαιότητας.

Παράλληλα, η μεγαλύτερη - εδώ και 30 χρόνια -αναθεώρηση του κώδικα φορολογίας των ΗΠΑ, θα μπορούσε να σημαίνει καλύτερες προοπτικές για τις εταιρείες των οποίων τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας φιλοξενούνται στις ΗΠΑ. Οι εταιρείες ΜΜΕ θα πρέπει να χτίσουν ψηφιακές φορολογικές λειτουργίες, οι οποίες να είναι αρκετά ευέλικτες, ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν στην υφιστάμενη κατάσταση.

Φωτο: Pixabay

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr

TΑ SMS ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ 15 Ιαν 2021 | 19:01

Ποια καταστήματα ανοίγουν από τη Δευτέρα - Το ωράριο και οι νέοι κανόνες λειτουργίας της αγοράς

Οι προϋποθέσεις που ανοίγει το λιανεμπόριο και οι κλάδοι - Αυξημένες ποινές για τους παραβάτες, επιχειρήσεις και καταναλωτές

ΣΤΟ 8Ο BANKING FORUM 15 Ιαν 2021 | 16:52

Στουρνάρας: "Κόκκινα" δάνεια ύψους 8-10 δισ. ευρώ θα αφήσει πίσω η κρίση της πανδημίας

Εκτίμησε ότι τράπεζες όπως οι ελληνικές, οι οποίες ήδη διαθέτουν ένα υψηλό απόθεμα "κόκκινων" δανείων, θα κληθούν να σηκώσουν μεγαλύτερο βάρος

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΙΚ 15 Ιαν 2021 | 15:22

"Επιστρεπτέα Προκαταβολή 5": Παρατείνεται η προθεσμία για την υποβολή αιτήσεων

Παρατείνεται η προθεσμία για την υποβολή αιτήσεων για την "επιστρεπτέα προκαταβολή 5", η οποία έληγε σήμερα.

ΤΙ ΑΠΑΝΤΑ Η ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΖΙΝΟ ΠΑΡΝΗΘΑΣ AE" 15 Ιαν 2021 | 14:34

ΣτΕ: Όχι στη μεταφορά του καζίνο από την Πάρνηθα στο Μαρούσι

Το ΣτΕ αποδέχθηκε τις προσφυγές για την τουριστική επένδυση που περιλαμβάνει τη μετεγκατάσταση του Καζίνο Πάρνηθας στο Μαρούσι.

«ΔΙΑΤΗΡΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΘΕΤΩΝ» 15 Ιαν 2021 | 14:06

ΕΚΤ: Περιορισμένες οι επιπτώσεις της πανδημίας στις τράπεζες, δεν πρέπει να υπάρξει εφησυχασμός

"Έως τώρα, ο αντίκτυπος της πανδημίας στους ισολογισμούς των τραπεζών παρέμεινε περιορισμένος", δήλωσε ο επικεφαλής της εποπτείας της ΕΚΤ.

ΠΟΙΟΙ ΚΛΑΔΟΙ ΑΝΤΕΧΟΥΝ 15 Ιαν 2021 | 13:24

ΕΛΣΤΑΤ: Απώλειες 13,1 δισ. ευρώ στις επιχειρήσεις το γ' τρίμηνο του 2020 - Καταστροφή στην εστίαση

Η πτώση του τζίρου των επιχειρήσεων μετά το νέο lockdown ανήλθε στο 1,6 δισ. ευρώ.

ΤΙ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ 15 Ιαν 2021 | 13:15

ΕΛΣΤΑΤ: Στο 16,7% η ανεργία τον Οκτώβριο - Στα ίδια επίπεδα με πέρυσι

Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ οι άνεργοι ανήλθαν σε 786.439 άτομα.

ΘΑ ΣΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΛΟΥΚΕΤΟ; 15 Ιαν 2021 | 13:13

Επενδυτής στον ορίζοντα για την Πίτσος

Επαφές με επενδυτή, ο οποίος ενδιαφέρεται να αποκτήσει το εργοστάσιο της Πίτσος που διατηρεί στην Ελλάδα η BSH, το οποίο ο γερμανικός όμιλος σκοπεύει να κλείσει, πραγματοποιούνται το διάστημα αυτό.

ΤΟ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ 15 Ιαν 2021 | 11:50

ΕΦΚΑ: Πότε και πώς θα επιστραφούν οι μειώσεις συντάξεων στους κληρονόμους των θανόντων συνταξιούχων

Πότε επιστρέφονται οι μειώσεις συντάξεων στους δικαιούχους των συνταξιούχων που αποδήμησαν.

ΔΕ ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΙ Η ΕΣΤΙΑΣΗ 15 Ιαν 2021 | 10:33

Γεωργιάδης: Προς άνοιγμα κομμωτήρια και κέντρα αισθητικής - Χρονικός περιορισμός στο click in shop

Σύμφωνα με τον υπουργό Ανάπτυξης, κ. Γεωργιάδη προτεραιότητα έχει το άνοιγμα του λιανεμπορίου- με ραντεβού και χρονικό περιορισμό της παραμονής μέσα στο κατάστημα.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ 15 Ιαν 2021 | 08:12

"Κληρώνει" σήμερα για το λιανεμπόριο: Πώς και ποια καταστήματα θα ανοίξουν από Δευτέρα

Την 18η Ιανουαρίου θα επιχειρηθεί το άνοιγμα των καταστημάτων αλλά με αυστηρούς κανόνες. Το click away και το click in shop.

ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΑΙΚΟΥΡΑΣ 15 Ιαν 2021 | 07:09

Επιστρεπτέα Προκαταβολή: Πότε ξεκινά ο έκτος κύκλος

Στις 437.293 έχουν ανέλθει έως στιγμής οι αιτήσεις, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας myBusinessSupport, για την "επιστρεπτέα προκαταβολή 5".

E-ΕΦΚΑ 14 Ιαν 2021 | 17:21

Οι ημερομηνίες πληρωμής κύριων και επικουρικών συντάξεων για τον Φεβρουάριο - Ολα τα Ταμεία

Στο πλαίσιο της εφαρμογής του μέτρου της ταυτόχρονης καταβολής των κύριων και επικουρικών συντάξεων