
Προοπτικές για τη συνέχιση, εάν όχι την ολοκλήρωση, του διαγωνισμού του έργου της κατασκευής της πρώτης φάσης της γραμμής 4 του Μετρό ύψους 1,8 δισ. ευρώ έχουν δημιουργηθεί. Κι αυτό ύστερα από την απόσυρση, κατά πληροφορίες, της προσφυγής που είχε καταθέσει η Άκτωρ, που κοινοπρακτικά με την Ansaldo και τη Hitachi έχει περάσει στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού.
Η κίνηση αυτή έρχεται σε συνέχεια της αναπροσαρμογής από την Αττικό Μετρό, βάσει των υποδείξεων του διατακτικού του ΣτΕ, του πρακτικού της για τις τεχνικές προσφορές. Ανακάλεσε, δηλαδή, προγενέστερη απόφασή της (για το πρακτικό των τεχνικών προσφορών) επί της οποίας στηρίχθηκαν, στο παρελθόν, οι προσφυγές στο ΣτΕ της Άκτωρ και του σχήματος Άβαξ–Ghella–Alstom Transport, που έχει περάσει στη δεύτερη φάση.
Όσον αφορά την κοινοπραξία με επικεφαλής την Άβαξ, το προσεχές διάστημα θα φανεί εάν θα προχωρήσει στην απόσυρση της προσφυγής της. Οι υφιστάμενες ενδείξεις και πληροφορίες θέλουν τον τεχνικό όμιλο να εξετάζει το ενδεχόμενο της απόσυρσης της προσφυγής, γεγονός που θα σήμαινε ότι ο διαγωνισμός, τουλάχιστον στη φάση της αποσφράγισης των οικονομικών προσφορών, θα είναι δυνατόν να προχωρήσει, έχοντας απαλλαγεί από το βάρος των εκατέρωθεν προσφυγών.
Διαβάστε τη συνέχεια στο Capital.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr