Ο GR.EC.A (Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου - GReek ECommerce Association) με τη συνεργασία της Mastercard (στρατηγικού συνεργάτη και υποστηρικτή του Συνδέσμου) παρουσίασε μια νέα ενημερωτική πρωτοβουλία και καμπάνια που στόχο έχει να συμβάλλει στην πληροφόρηση των Ελλήνων καταναλωτών σχετικά με τη χρήση των καρτών για αγορές στο διαδίκτυο.
Παράλληλα, η καμπάνια έχει και εκπαιδευτικό χαρακτήρα, με βασική επιδίωξη να βοηθήσει τους Έλληνες καταναλωτές να λύσουν απορίες και να ξεπεράσουν τους ενδοιασμούς που έχουν σχετικά με τη χρήση κάρτας, όταν πραγματοποιούν online αγορές.
O GR.EC.A με την υποστήριξη της Mastercard, ανέλαβε την πρωτοβουλία για ενίσχυση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης στις online πληρωμές, με τη χρήση κάρτας, λανσάροντας την καμπάνια “Ξεπέρασέ το”, με στόχο τη δημιουργία και την εδραίωση μιας νέας κουλτούρας στις online αγορές και την αξιοποίηση των δυνατοτήτων των ηλεκτρονικών πληρωμών, με τη χρήση κάρτας. Η καμπάνια έρχεται με χιούμορ να ενημερώσει τους καταναλωτές και να απαντήσει σε μία σειρά από ανησυχίες τους, σχετικά με τη χρήση κάρτας στο online περιβάλλον.
Στο πλαίσιο αυτό, ο Σύνδεσμος με τη συνδρομή της Mastercard, δημιούργησε εργαλεία, εκπαιδευτικά υλικά και video, μέσα από τα οποία οι καταναλωτές μπορούν να ενημερωθούν και να βρουν απαντήσεις σε θέματα που αφορούν στη χρήση κάρτας στο ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς και συμβουλές για ασφαλείς online αγορές
Ολα τα παραπάνω υλικά είναι διαθέσιμα στο κοινό στην ειδικά διαμορφωμένη ιστοσελίδα http://www.greekecommerce.gr/xeperaseto, η οποία δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της καμπάνιας.
Δείτε μερικές από τις απορίες που λύνει η πρωτοβουλία στο παρακάτω γράφημα
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr