Ο μεγαλύτερος παίκτης διαδικτυακού λιανικού εμπορίου αρωμάτων και καλλυντικών, η Notino, κατέγραψε ένα κύκλο εργασιών ρεκόρ το 2021 που, με μια αύξηση της τάξης του 35%, έκλεισε στα €737 εκατομμύρια. Στη ανάπτυξη συνέβαλλε τόσο η επέκταση στο εξωτερικό όσο και η πανδημία του κορωνοϊού και το κλείσιμο των παραδοσιακών, φυσικών καταστημάτων που έκανε τους καταναλωτές να στραφούν στο ίντερνετ για τις αγορές καλλυντικών, προϊόντων προσωπικής υγιεινής και φροντίδας.
Η εταιρεία που εδρεύει στην Τσεχία λειτουργεί σε 28 χώρες. Πέρυσι επεκτάθηκε στις χώρες της Βαλτικής και στην Ιρλανδία διατηρώντας την πρωτοκαθεδρία στην κατηγορία της εντός έδρας.
Οι πωλήσεις υπερδιπλασιάστηκαν σε όλες τις χώρες, με ταχύτερη ανάπτυξη στην Μεγάλη Βρετανία. Οι μεγαλύτερες αγορές που δραστηριοποιείται είναι η Πολωνία και η Γερμανία. Στα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας περιλαμβάνονται περαιτέρω επεκτάσεις σε αγορές του εξωτερικού καθώς και ένα νέο κέντρο διακίνησης εκτός των τσεχικών συνόρων.
Στην Ελλάδα η εταιρεία λειτουργεί e-shop από το 2017 σταδιακά αυξάνοντας το μερίδιό της στην αγορά. Ως επί το πλείστων οι Έλληνες πελάτες προτιμούν σε ποσοστό 33% τα προϊόντα μέικ απ, σε 18% τα προϊόντα περιποίησης μαλλιών και στο 16% τα δερμοκαλλυντικά. Το άρωμα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στη χώρα είναι το Burberry London for Women.
Η τηλεφωνική γραμμή επικοινωνίας της εξυπηρέτησης πελατών είναι στελεχωμένη με φυσικούς ομιλητές της ελληνικής και λειτουργεί από Δευτέρα ως Παρασκευή τηλεφωνικά αλλά και με email.
Τα προϊόντα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις για τη Notino παραμένουν τα αρώματα, με τα οποία ξεκίνησε ως κατάστημα πίσω στο 2004. Ωστόσο αυξήθηκαν και οι πωλήσεις από τις υπόλοιπες κατηγορίες καλλυντικών που συνέβαλλαν στην ανάπτυξη της εταιρείας.
Κατά τη διάρκεια του Black Friday έγιναν 180.000 πωλήσεις με "χρυσή" ώρα πωλήσεων στις 26 Νοέμβρη μεταξύ 21:00-22:00 με 11 παραγγελίες προϊόντων ανά δευτερόλεπτο.
Το 2021 η εταιρεία κατέγραψε 20 εκατομμύρια πελάτες σε όλη την Ευρώπη.