Η Huawei πιο ψηλά στο BrandZ Top 100 Most Valuable GlobalBrands

Οι καινοτομίες, οι αυξανόμενες πωλήσεις συσκευών και η δέσμευση της να παράγει τεχνολογία προς όφελος της κοινωνίας, είναι τα κλειδιά της επιτυχίας

i-huawei-pio-psila-sto-brandz-top-100-most-valuable-globalbrands
SHARE THIS
0
SHARES

Η Huawei  καταλαμβάνει υψηλότερη θέση στην παγκόσμια κατάταξη της ετήσιας έκθεσης BrandZ που περιλαμβάνει τις 100 σημαντικότερες  εταιρείες παγκοσμίως (Top 100 Most Valuable GlobalBrands). Σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε από την WPP (το τμήμα ερευνών της Kantar), η Huawei φαίνεται ενισχυμένη σε σχέση με πέρυσι φτάνοντας στη 47η θέση και παρουσιάζοντας μια αύξηση της τάξεως του 8% στην αξία της. Αυτή είναι η 4η κατά σειρά χρονιά που η Huawei συμπεριλαμβάνεται  στο Top 50.

 
Με τις προϊοντικές καινοτομίες όπως το σύστημα εξελιγμένων καμερών του smartphone HUAWEI P30 την τεχνολογική υπεροχή που χαρακτηρίζει το  HUAWEI Mate X, το αναδιπλούμενο 5G smartphone της Huawei, η εταιρεία απολαμβάνει απήχηση στο κοινό, στα μέσα και σε ανθρώπους της τεχνολογίας γενικότερα, αποσπώντας διθυραμβικές κριτικές για τα προϊόντα της.
 
Όπως σημειώνει η κορυφαία εταιρεία αναλύσεων IDC στην πιο πρόσφατη έρευνά της “Worldwide Mobile Device Tracker”, η Huawei είναι η μόνη εταιρεία που παρουσιάζει χρόνο με το χρόνο αύξηση άνω του 50% στις πωλήσεις προϊόντων και συνεχίζει τονίζοντας, ότι η αφοσίωση της εταιρείας στο να ορθώσει το ανάστημά της στην παγκόσμια αγορά συσκευών κινητής τηλεφωνίας οδήγησε στο κλείσιμο της ψαλίδας από τον πρώτο και στην ισχυροποίηση της στην 2η θέση. Εξάλλου, σύμφωνα πάντοτε με την IDC η Huawei ξεχωρίζει αφού είναι ο μόνος από τους κορυφαίους κατασκευαστές που είδε αύξηση στις πωλήσεις  το πρώτο τρίμηνο του 2019. Με τις επιτυχίες αυτές, η Huawei έφτασε να κατέχει το 19% ως μερίδιο της παγκόσμιας αγοράς smartphones.
 
Η επιτυχία της Huawei αποδεικνύει την  ευρύτερη τάση των Κινεζικών εταιρειών να αριστεύουν στην  παγκόσμια οικονομία, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Για την ακρίβεια, τέσσερις από τις εννέα νεοεισαχθείσες εταιρείες στην κατάταξη Top 100 της BrandZ, έχουν την βάση τους  στην Κίνα ανεβάζοντας έτσι στις 15 τον συνολικό αριθμό των Κινεζικών εταιρειών στην λίστα των 100.

 

Φωτο: Reuters

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολούθησε το theTOC.gr στο Facebook