
Αύξηση 40% των πωλήσεων και 90% των εξαγωγών, παρά τη μείωση κατά 30% των προϊόντων που παράγει για ξενοδοχεία, πέτυχε το πρώτο τρίμηνο, εν μέσω πανδημίας, η εταιρεία Παπουτσάνης που εισήλθε στις αρχές Απριλίου σε μια νέα κατηγορία προϊόντων, αυτή των αντισηπτικών.
Ο κύκλος εργασιών της, ο οποίος δεν περιλαμβάνει το πρώτο τρίμηνο τις πωλήσεις αντισηπτικών οι οποίες ξεκίνησαν στις αρχές Απριλίου, ανήλθε στα 8,1 εκατ. ευρώ και οι εξαγωγές σε 5,4 εκατ. ευρώ αντιπροσωπεύοντας το 67% του κύκλου εργασιών έναντι 49% την αντίστοιχη περίοδο του 2019. Το 46% του τζίρου προέρχεται από παραγωγές προϊόντων για τρίτους, το 17% από πωλήσεις προς τη ξενοδοχειακή αγορά, το 15% από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης σε Ελλάδα και εξωτερικό και το 22% από βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών.
Ειδικότερα η ζήτηση για επώνυμα προϊόντα κυρίως σαπούνια και κρεμοσάπουνα ενισχύθηκε κατά 10%. Η αυξημένη αυτή ζήτηση συνεχίζεται και τον Απρίλιο, με τη διοίκηση της Παπουτσάνης να εκτιμά πως η τάση αυτή θα διατηρηθεί και τους επόμενους μήνες αν και όχι με την ίδια ένταση. Επίσης η έναρξη από τον μήνα Απρίλιο παραγωγής και διάθεσης αλκοολούχων αντισηπτικών σε ατομικές αλλά και μεγάλες συσκευασίες εκτιμάται ότι θα λειτουργήσει θετικά για την κατηγορία.
Περισσότερα στο capital.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr