X

Η Παπουτσάνης "νίκησε" τον κορονοϊό- Με παραγωγή αντισηπτικών

Η εταιρεία εισήλθε δυναμικά στην παραγωγή αντισηπτικών

Γράφει: TheToc team

Αύξηση 40% των πωλήσεων και 90% των εξαγωγών, παρά τη μείωση κατά 30% των προϊόντων που παράγει για ξενοδοχεία, πέτυχε το πρώτο τρίμηνο, εν μέσω πανδημίας, η εταιρεία Παπουτσάνης που εισήλθε στις αρχές Απριλίου σε μια νέα κατηγορία προϊόντων, αυτή των αντισηπτικών.

Ο κύκλος εργασιών της, ο οποίος δεν περιλαμβάνει το πρώτο τρίμηνο τις πωλήσεις αντισηπτικών οι οποίες ξεκίνησαν στις αρχές Απριλίου, ανήλθε στα 8,1 εκατ. ευρώ και οι εξαγωγές σε 5,4 εκατ. ευρώ αντιπροσωπεύοντας το 67% του κύκλου εργασιών έναντι 49% την αντίστοιχη περίοδο του 2019. Το 46% του τζίρου προέρχεται από παραγωγές προϊόντων για τρίτους, το 17% από πωλήσεις προς τη ξενοδοχειακή αγορά, το 15% από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης σε Ελλάδα και εξωτερικό και το 22% από βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών.

Ειδικότερα η ζήτηση για επώνυμα προϊόντα κυρίως σαπούνια και κρεμοσάπουνα ενισχύθηκε κατά 10%. Η αυξημένη αυτή ζήτηση συνεχίζεται και τον Απρίλιο, με τη διοίκηση της Παπουτσάνης να εκτιμά πως η τάση αυτή θα διατηρηθεί και τους επόμενους μήνες αν και όχι με την ίδια ένταση. Επίσης η έναρξη από τον μήνα Απρίλιο παραγωγής και διάθεσης αλκοολούχων αντισηπτικών σε ατομικές αλλά και μεγάλες συσκευασίες εκτιμάται ότι θα λειτουργήσει θετικά για την κατηγορία.

Περισσότερα στο capital.gr