X

Κάρολος Αναστασόπουλος: Η εμπειρία του ταξιδιώτη και ο ψηφιακός μετασχηματισμός των ξενοδοχείων

"All the world’s a stage and all men and women merely players. They have their exits and all their entrances, and one man in his time plays many parts". (Shakespeare act 2, scene 7, line138)

Γράφει: TheToc team

Το ξενοδοχείο και η σκηνή του θεάτρου αποκτούν νόημα μέσα από τα λόγια του Σαίξπηρ. Όλοι οι συνεργάτες του ξενοδοχείου και οι πελάτες θα παίξουνε τους ρόλους τους. Το θέατρο και το ξενοδοχείο έχουνε πολλά κοινά – Δημιουργούν ένα έργο, μια παράσταση, ένα αφήγημα.

Η πρόκληση είναι η ίδια η παράσταση! Πόσο δημιουργική και πως θα αγγίξει τα συναισθήματά του κοινού. Όσο εντυπωσιακά και να είναι τα σκηνικά, ο φωτισμός και τα κουστούμια, όσο μεγαλεπήβολο και να είναι το θέατρο, εάν οι ηθοποιοί δεν αποδώσουν το έργο με όλο τους το είναι, με το πάθος της ερμηνείας τους δεν θα αγγίξουν τα συναισθήματα του κοινού.

Από την αρχή της ΜΟΖΑΙΚ, η δική μας τοποθέτηση προς τους ξενοδόχους ήταν: προωθείστε εμπειρίες! Δεν πουλάτε δωμάτια αλλά συναίσθημα. Από την δικιά μας πλευρά πλάθουμε το αφήγημα, την εικόνα και δημιουργούμε αυτό το αφήγημα ψηφιακά με σκοπό να κερδίσουμε το κοινό ώστε να το ζήσει και να το νιώσει ο πελάτης πραγματικά. Η ΜΟΖΑΙΚ είναι ο σκηνοθέτης! και σκηνοθετεί ψηφιακά όλη αυτήν την εμπειρία που καλείται ο δυνητικός πελάτης ενός καταλύματος να ζήσει.

Βρισκόμαστε στην Τετάρτη βιομηχανική επανάσταση. Βλέπουμε η τεχνητή νοημοσύνη (AI), το internet of things, το Blockchain και η ρομποτική να έρχονται και να ενσωματώνονται στην καθημερινότητά μας. Αυτή η επανάσταση βασίζεται στα θεμέλια που έθεσαν οι προηγούμενες βιομηχανικές επαναστάσεις αλλά διακρίνεται από την σύγκληση φυσικών, ψηφιακών και βιολογικών συστημάτων.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός στα ξενοδοχεία δεν είναι απλά μία ανάγκη αλλά μία απαραίτητη προϋπόθεση για να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις προκλήσεις της καινούργιας πραγματικότητας. Σήμερα οι χρήστες αναζητούν εμπειρίες ανάλογα με το δικό τους profil και οι ξενοδόχοι πρεπει να αντιμετωπίσουν διαφορετικά το κάθε target audience.

Στη MOZAIK το αφήγημα που απευθύνεται σε κάθε ταξιδιώτη, το σκηνοθετούμε και το αναπτύσσουμε ψηφιακά – στο website του εκάστοτε ξενοδοχείου και στα κανάλια προώθησης με εντυπωσιακά αποτελέσματα και αποδόσεις.

Ένα Success Story

Ένα χαρακτηριστικό "Success Story” είναι ο διεθνής όμιλος Μichel Reybier Hospitality, όπου η ΜΟΖΑΙΚ είναι ο Στρατηγικός Technology & Marketing Partner του ομίλου. Τα καταλύματα La Réserve Genève, La Réserve Zurich, La Réserve Paris, La Réserve Ramatuelle έχουν σημειώσει μεγάλες αποδόσεις στις απευθείας κρατήσεις και με 40% growth στο direct revenue στα 3 πρώτα έτη συνεργασίας.

Έχουμε δημιουργήσει και σκηνοθετήσει το αφήγημα "Rethinking Luxury”, αναπτύξει το περιεχόμενο και τις τεχνολογίες σε όλα τα website του ομίλου. Επιπρόσθετα το αφήγημα και το περιεχόμενο που δημιουργήθηκε έρχεται να εξυπηρετήσει τη διαφήμιση στο εκάστοτε digital κανάλι προώθησης.

To "Personalization” είναι ουσίας πλέον, όταν πρόκειται για καμπάνιες ή για στοχευμένο περιεχόμενο στο website του ξενοδοχείου.

Νομίζω πως είναι κρίσιμο να κατανοήσουν οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις την αξία που έχει το Concept και το αφήγημα και να αφήσουν πίσω τους την περιγραφική αποτύπωση σε φωτογραφία ή βίντεο. Είναι η ώρα να επενδύσουν στο αφήγημα τους, να δημιουργήσουν το σενάριο και το έργο που θα δημιουργεί συναίσθημα στον φιλοξενούμενο και δυνητικό πελάτη τους. Πόσο μάλλον που τώρα χρειάζεται ένα περιεχόμενο ανά persona – target audience.

H εποχή του "phygital"& ΑΙ

Αξιοποιώντας στο έπακρο την ψηφιακή τεχνολογία, η MOZAIK γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ της digital και physical πραγματικότητας προσφέροντας ολιστικές "phygital” εμπειρίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της νέας εποχής. H εποχή του "phygital" µοιάζει να εμπλουτίζεται συνεχώς µε την τεχνίτη νοημοσύνη βρίσκοντας νέους τρόπους προσέγγισης του καταναλωτικού κοινού.

"H βασική πρόκληση του µέλλοντος στον δικό µας χώρο είναι το αρμονικό πάντρεµα του physical µε το digital σε αυτό που αποκαλούµε phygital ενσωματώνοντας μηχανισμούς ΑΙ, δημιουργώντας αξία χωρίς να ακυρώνεται η ανθρώπινη συμμέτοχη.

Περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα της Mozaic στο mozaik.com.