Κορονοϊός: Παγκόσμιο κραχ στη διαφήμιση - Το 80% αναβάλλει τις καμπάνιες

Μόνο στις ΗΠΑ, ο κλάδος των διαφημίσεων μπορεί να χάσει έσοδα ακόμη και 26 δισ. δολάρια, σύμφωνα με στοιχεία του CNBC

THETOC TEAM
ΓΡΑΦΕΙ: THETOC TEAM
πτωση

Το 80% των μεγάλων διαφημιζομένων σε όλον τον κόσμο αναβάλλουν τις καμπάνιες προβολής που είχαν προγραμματίσει, επειδή ψαλιδίζουν τους προϋπολογισμούς τους στην προσπάθεια να αντιμετωπίσουν το πλήγμα που έχουν δεχτεί οι επιχειρήσεις από την εξάπλωση της πανδημίας του κορονοϊού.

Όπως προκύπτει από στοιχεία της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιστών (WFA), το 81% στελεχών με ευθύνη εκπόνησης και χρηματοδότησης εκστρατειών μάρκετινγκ στις πιο ισχυρές πολυεθνικές του κόσμου αποκαλύπτουν ότι αναβάλλουν προγραμματισμένες διαφημιστικές εκστρατείες λόγω της κρίσης του κορονοϊού, σύμφωνα με νέα έρευνα που πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα, όπως ανακοίνωσε η WFA. Μόνο στις ΗΠΑ, ο κλάδος των διαφημίσεων μπορεί να χάσει έσοδα ακόμη και 26 δισ. δολάρια., σύμφωνα με στοιχεία του CNBC.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Υπάρχουν όμως και κάποια αισιόδοξα σημάδια στην αγορά της διαφήμισης, καθώς κάποιες από τις εταιρείες εξακολουθούν να θέλουν να περάσουν στο κοινό τα μηνύματά τους.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της WFA, το ένα τρίτο (34%) των μεγάλων εταιρειών προχωρούν σε αναβολές διαφημιστικών εκστρατειών για μικρό χρονικό διάστημα που αναμένεται να διαρκέσει από ένα έως δύο μήνες. Άλλο ένα 28% των εταιρειών προχωρεί σε αναβολές εκστρατειών για ένα ολόκληρο τρίμηνο. Επιπλέον, το 13% των επιχειρήσεων αναμένεται πως θα περιμένει να περάσει τουλάχιστον πρώτα ένα εξάμηνο προτού ξεκινήσει ξανά διαφημιστικές εκστρατείες. Ενα 6% ανέφερε επίσης ότι αναβάλλει για αόριστο χρόνο τις διαφημιστικές εκστρατείες με προοπτική ακόμη και αυτές να ακυρωθούν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το πιο αισιόδοξο και εκείνο που εμποδίζει την αγορά να δεχτεί ακόμη πιο ισχυρό πλήγμα είναι, σύμφωνα με τη WFA, ότι σχεδόν το 80% των εταιρειών εξακολουθεί να χρησιμοποιεί το εργαλείο της διαφήμισης για να δημιουργήσει και να στείλει νέα μηνύματα στους πελάτες και τους καταναλωτές που ήδη χρησιμοποιούν ή μπορεί να χρησιμοποιήσουν προϊόντα και υπηρεσίες τους. Ηδη οι μισές από τις εταιρείες αυτές έχουν αρχίσει να μεταδίδουν τα μηνύματά τους μέσω της διαφήμισης. Επίσης η μία στις τρεις ετοιμάζεται να κάνει σύντομα κάτι τέτοιο.

Παρ' όλα αυτά, εξακολουθεί να καταγράφεται μεγάλη μείωση στους ετήσιους προϋπολογισμούς διαφήμισης των εταιρειών. Αυτό γίνεται επειδή οι καμπάνιες που έχουν αναβληθεί ή ακυρωθεί είναι μεγαλύτερης αξίας από αυτές που πιθανώς τις αντικαθιστούν αλλά και επειδή οι ίδιες οι εταιρείες θέλουν να εξοικονομήσουν χρήματα λόγω της αβεβαιότητας που δημιουργεί η πανδημία.

Με βάση τα στοιχεία της WFA, μεγάλο μέρος των εταιρειών δηλώνουν ότι ψαλιδίζουν αρκετά τις διαφημιστικές τους δαπάνες. Το 57% των εταιρειών μάλιστα έκαναν λόγο για πολύ μεγάλες περικοπές στα διαφημιστικά μπάτζετ.

Σύμφωνα με τη WFA, τα στοιχεία αυτά βασίζονται σε έρευνα στην οποία έλαβαν μέρος 32 εταιρείες μέλη της ομοσπονδίας των διαφημιστών, μέσω της οποίας γίνονται κάθε χρόνο συνολικές διαφημιστικές δαπάνες ύψους 60 δισ. δολαρίων σε δέκα διαφορετικούς κλάδους επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η έρευνα έγινε και τα δεδομένα συγκεντρώθηκαν την τελευταία εβδομάδα του προηγούμενου μήνα. Το 65% των ερωτηθέντων διαφημιστικών δραστηριοποιείται σε διαφημιστικές εκστρατείες σε κάθε γωνιά του πλανήτη, ενώ το 31% σε συγκεκριμένες χώρες και ηπείρους.

Εταιρείες που εμφανίζονται να παραμένουν πιο δραστήριες στη διαφήμιση είναι πολλές από αυτές που αλλάζουν μερικώς δραστηριότητα για να καλύψουν αυξημένες ανάγκες που έχει δημιουργήσει η πανδημία, όπως είναι αυτοκινητοβιομηχανίες που αρχίζουν να κατασκευάζουν αναπνευστήρες, ή άλλες εταιρείες που κατασκευάζουν μάσκες και απολυμαντικά χεριών σύμφωνα με το CNBC.

Ξεχωριστή έρευνα του WEF στα τέλη Μαρτίου, στην οποία συμμετείχαν 58 στελέχη μέσων μαζικής ενημέρωσης, έδειξε ότι τα στελέχη αυτά περιμένουν μέση μείωση διαφημιστικών δαπανών στα μίντια κατά 23%. Ο ένας στους πέντε προέβλεψε μείωση κατά 40%, ή και πιο πάνω.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr

ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ ΥΠ. ΥΓΕΙΑΣ 28 Ιαν 2022 | 11:32

Γκάγκα: Αυτή είναι η διαδικασία για τη χορήγηση των αντιικών φαρμάκων - Ποιοι τα δικαιούνται

Την διαδικασία χορήγησης των αντιικών φαρμάκων στους ασθενείς που ανήκουν στις ομάδες που εγκρίνεται η συγκεκριμένη θεραπεία, εξήγησε η Μίνα Γκάγκα.

ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 28 Ιαν 2022 | 10:31

Συναγερμός στο Ρίο: Εκτάκτως στην ΜΕΘ Παίδων βρέφος 3 μηνών με κορονοϊό

Ενα ακόμη βρέφος μεταφέρθηκε εκτάκτως την Πέμπτη το βράδυ στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο του Ρίου με κορονοϊό.

ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΣ 28 Ιαν 2022 | 10:24

Ανατροπή από τη Σουηδία: Δεν συστήνει τον εμβολιασμό παιδιών 5-11 ετών - "Δεν βλέπουμε κανένα σαφές όφελος"

"Τα οφέλη δεν υπερτερούν των κινδύνων" είναι η γνώμη της Υπηρεσίας Υγείας της χώρας που δεν συστήνει τον εμβολιασμό για τα παιδιά.

ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ 28 Ιαν 2022 | 10:17

Εμβόλια - Φον ντερ Λάιεν: Ένα εκατομμύριο λιγότερες νοσηλείες αν όλοι κάνουν την τρίτη δόση

Εάν όλοι οι εμβολιασμένοι στην ΕΕ έκαναν ενισχυτική δόση, θα μπορούσαμε να αποφύγουμε περίπου ένα εκατ. νοσηλείες, λέει η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν.

ΚΑΜΠΑΝΑΚΙ ΓΙΑ LONG COVID 28 Ιαν 2022 | 08:55

Γεροτζιάφας: Δεν τελειώσαμε με τον κορονοϊό, μπορεί να εμφανιστεί μετάλλαξη πιο "σκληρή"

Ο Γρηγόρης Γεροτζιάφας εκτίμησε πως ο κορονοϊός θα γίνει όντως ενδημικός αλλά θα παραμείνει επικίνδυνος.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΙΝΑΠ 28 Ιαν 2022 | 08:44

Παγώνη: Δεν υπάρχει διασωληνωμένος με τρεις δόσεις εμβολίου - Οι "σκληροί" δείκτες παραμένουν ψηλά

Όπως τόνισε η κ. Παγώνη, παραμένει αποκλεισμένη στα σύνορα Χαλανδρίου – Πολυδρόσου, όπου είναι όλοι οι δρόμοι κλειστοί, πλην του κεντρικού οδικού άξονα.

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ 28 Ιαν 2022 | 08:38

Self test: Πώς πρέπει να τα αποθηκεύσετε στο σπίτι σας για να μην γίνει... λάθος διάγνωση

Τι πρέπει να γνωρίζουμε για την αποθήκευση των self test στο σπίτι μας, ώστε να μην βγαίνει λάθος το αποτέλεσμα.

ΤΙ ΘΑ ΙΣΧΥΕΙ 28 Ιαν 2022 | 07:24

Χαλαρώνουν τα μέτρα: Επανέρχεται η μουσική - Χωρίς ωράριο εστίαση και διασκέδαση - Ολα όσα αλλάζουν από τη Δευτέρα

Χαλάρωση των μέτρων κατά της πανδημίας ανακοινώθηκε από τον Υπουργό Υγείας. Γιατί πάρθηκε αυτή η απόφαση με 100 νεκρούς την ημέρα.

ΤΟ ΠΡΩΤΟ TRANSGENDER ΜΟΝΤΕΛΟ 27 Ιαν 2022 | 21:06

Καίτη Γκραμμά: Η πρώτη αντίδραση μετά τον σάλο που προκάλεσε η διαφήμιση της Pantene

Η διαφήμιση της Pantene, ο κεκαλυμμένος ρατσισμός και η απάντηση της Καίτης Γκραμμά.

Η ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΟΔΥ 27 Ιαν 2022 | 20:24

Κορονοϊός: Πάνω από 2.000 επιβεβαιωμένα κρούσματα με τη μετάλλαξη Όμικρον - Δύο ασθενείς με την Όμικρον 2

Η μετάλλαξη Όμικρον έχει εκτοπίσει τη Δέλτα και επικρατεί στα κρούσματα κορονοϊού στη χώρα

ΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕ Η ΒΑΝΑ ΠΑΠΑΕΥΑΓΓΕΛΟΥ 27 Ιαν 2022 | 19:10

Κορονοϊός: Γιατί η Επιτροπή αποφάσισε χαλάρωση των μέτρων με 100 θανάτους την ημέρα

Η εξήγηση στο ερώτημα γιατί η Επιτροπή αποφάσισε την αποκλιμάκωση των μέτρων με αυτά τα επιδημιολογικά δεδομένα και με 100 θανάτους σχεδόν καθημερινά

Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟ TWITTER 27 Ιαν 2022 | 18:18

Με κορονοϊό ο Μάριος Θεμιστοκλέους: "Τριπλά εμβολιασμένος"

Το απόγευμα της Πέμπτης, ο κ. Θεμιστοκλέους ανακοίνωσε ότι νοσεί με κορονοϊό.

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 27 Ιαν 2022 | 18:01

Κορονοϊός: Τη Δευτέρα ξεκινά η κατ' οίκον διάθεση των αντιϊκών χαπιών - "Ο ιός ήρθε για να μείνει" [Βίντεο]

Μείωση στις νέες εισαγωγές στα νοσοκομεία - Η μετάλλαξη Όμικρον έχει πια κυριαρχήσει στην Ελλάδα - Αναγκαία η τρίτη δόση για όλους - Στις επόμενες 3-4 εβδομάδες η αποκλιμάκωση στους διασωληνωμένους