Νέες διευκρινίσεις από Airtickets / travelplanet24 μετά την κατάρρευση

Τα ήδη εκδοθέντα εισιτήρια και οι κρατήσεις των πελατών συνεχίζουν να είναι σε πλήρη ισχύ.

THETOC TEAM
ΓΡΑΦΕΙ: THETOC TEAM
Νέες διευκρινίσεις από Airtickets / travelplanet24 μετά την κατάρρευση

Συμπληρωματικές διευκρινίσεις έστειλε προς τον Τύπο η εταιρεία Tripsta, η οποία ελέγχει τα ηλεκτρονικά ταξιδιωτικά πρακτορεία (Online Travel Agents) Airtickets και Travelplanet24, λίγο μετά την κατάρρευσή της και την απόλυση των εργαζομένων.

Συγκεκριμένα, οι ιστοσελίδες των Εταιρειών συνεχίζουν να λειτουργούν κανονικά. H ιστοσελίδα της airtickets® λειτουργεί ως πλατφόρμα σύγκρισης τιμών με έκδοση μέσω τρίτων παρόχων. Η ιστοσελίδα της travelplanet24 εξυπηρετεί ακτοπλοϊκές κρατήσεις. Όλοι οι πελάτες εξυπηρετούνται κανονικά. Τα εκδοθέντα εισιτήρια και οι κρατήσεις είναι σε πλήρη ισχύ. Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και για τις δύο εταιρείες λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 17:00 στον 3ο όροφο της Καραγιώργη Σερβίας 4 στο Σύνταγμα.

Η ελληνική αγορά αποτελεί αναμφίβολα ένα δύσκολο επιχειρηματικό περιβάλλον. Παρά τις αντίξοες συνθήκες, η Εταιρεία αναπτύχθηκε χάρη στην εμπιστοσύνη των πελατών της, τους οποίους θα συνεχίσει με ευσυνειδησία να εξυπηρετεί. Στο σημείο αυτό, σημειώνουμε ότι η Εταιρεία αναμένει πληρωμή συμφωνημένων απαιτήσεών της από την εταιρεία διαχείρισης συστημάτων κρατήσεων, την Amadeus, με την οποία εξακολουθεί να συνεργάζεται και τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για την εξυπηρέτηση των πελατών της, όπως για παράδειγμα επιστροφή χρημάτων από τυχόν ακυρώσεις εισιτηρίων και άλλα σχετικά αιτήματα.

Η εταιρεία διευκρινίζει ότι οι επιπτώσεις για τον ελληνικό τουρισμό δεν υπάρχουν.

Τα ήδη εκδοθέντα εισιτήρια και οι κρατήσεις των πελατών συνεχίζουν να είναι σε πλήρη ισχύ. Σημειώνεται δε ότι το 80% της δραστηριότητας της Εταιρείας αφορά εισιτήρια από και προς διεθνείς προορισμούς και όχι προς την Ελλάδα.

Για τα θέματα των εργαζομένων:

Πρώτο μέλημα της Εταιρείας ήταν και είναι οι εργαζόμενοί της. Ήδη έχει καταβληθεί το σύνολο των δεδουλευμένων και όλων των νόμιμων αποζημιώσεων στους εργαζομένους. Η ανταπόκρισή τους και η στάση τους σε αυτή τη δύσκολη στιγμή ήταν συγκινητική και τους ευχαριστούμε για τη συμπαράστασή τους. Η Εταιρεία συνεχίζει να έχει στο δυναμικό της εργαζομένους, ώστε να είναι σε θέση να εξυπηρετεί άρτια τους πελάτες της.

Για τα θέματα των οφειλών:

Οι υποχρεώσεις της Εταιρείας προς το σύνολο των αεροπορικών εταιρειών (IΑΤΑ) είχαν ρυθμιστεί και εξυπηρετούντο με βάση συγκεκριμένο πρόγραμμα αποπληρωμής, το οποίο και τηρείται.

Δεν υπάρχουν οφειλές προς το ελληνικό δημόσιο, τους ασφαλιστικούς οργανισμούς και τις τράπεζες. Δεν υπάρχουν οφειλές προς του εργαζομένους, οι οποίοι έχουν λάβει το σύνολο των δεδουλευμένων και των νόμιμων αποζημιώσεών τους.

Σε ό,τι αφορά τις εταιρείες διαχείρισης συστημάτων κρατήσεων, σημειώνεται ότι με βάση την παγκόσμια πρακτική, η ομαλή και καλόπιστη εκτέλεση των συμβάσεων μαζί τους δεν δημιουργεί χρηματικές οφειλές από την Εταιρεία προς αυτούς αλλά το αντίθετο: η διενέργεια κρατήσεων μέσω των πλατφορμών τους δημιουργεί οφειλές αυτών προς την Εταιρεία. Επειδή υπήρξε κακόπιστη και καταχρηστική παραβίαση των συμβατικών υποχρεώσεων από την Travelport, λαμβάνονται όλα τα νόμιμα και δικαστικά μέσα εναντίον τους με στόχο τη δικαίωση της Εταιρείας από την ανεξάρτητη Δικαιοσύνη. Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την εξέλιξη της νομικής διαδικασίας θα δοθούν σε μεταγενέστερο χρόνο.

Για τα θέματα ρευστότητας της Εταιρείας:

Επί 13 χρόνια η Εταιρεία λειτούργησε με επιτυχία ώστε να βρίσκεται μέσα στα πέντε μεγαλύτερα online ταξιδιωτικά πρακτορεία της Ευρώπης και να καλύπτει πάνω από 46 αγορές σε όλο τον κόσμο. Ο κλάδος της μεταπώλησης των αεροπορικών εισιτηρίων είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικός καθώς λειτουργεί με πολύ μικρά περιθώρια κέρδους και συνεπώς βασίζεται απολύτως στη ρευστότητα. Το πρόβλημα που δημιούργησε στα ταμειακά διαθέσιμα της Εταιρείας η στάση συγκεκριμένων συνεργατών, υπονόμευσε οποιοδήποτε σχεδιασμό, πλήττοντας τη ρευστότητα μιας Εταιρείας με μηδενικό τραπεζικό δανεισμό. Η Εταιρεία λαμβάνει μέτρα ώστε να εξισορροπήσει τις ταμειακές της ροές.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr

"ΠΑΡΑΘΥΡΟ" ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ 04 Αυγ 2020 | 09:15

Τα επτά "κλειδιά" για να πάρετε έως και 8.000 ευρώ επιδότηση για το στεγαστικό σας

H πλατφόρμα για το πρόγραμμα επιδότησης των στεγαστικών δανείων έχει ανοίξει από χθες Δευτέρα.

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ 03 Αυγ 2020 | 20:42

Επιτροπή Πισσαρίδη: Αυτό είναι το προσχέδιο με τις 14 δράσεις για την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας

Όραμα και στόχοι για την Ελληνική Ανάπτυξη - Ιδιαίτερη έμφαση στην καινοτομία

ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ 03 Αυγ 2020 | 20:02

ΟΑΕΔ: Oι οριστικοί πίνακες για το Πρόγραμμα Κοινωφελούς Απασχόλησης 36.500 ανέργων

Οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν από τον ΟΑΕΔ για την ηλεκτρονική τους αίτηση και τη μοριοδότησή τους

ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΡΗΣΗ 03 Αυγ 2020 | 19:15

ΕΝΦΙΑ σε έξι δόσεις: Πότε ξεκινάμε να πληρώνουμε

Δείτε πότε πρέπει να πληρώσουμε την πρώτη από τις έξι δόσεις για την πληρωμή του ΕΝΦΙΑ

ΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ 03 Αυγ 2020 | 18:28

Τουρισμός για όλους: Έρχεται δεύτερο πρόγραμμα - Από τα 30 στα 100 εκατ. ευρώ το κονδύλι

Δεύτερο πρόγραμμα "Τουρισμός για Όλους" ανακοίνωσε ο υπουργός Τουρισμού

ΑΠΟ ΤΙΣ 4/8 03 Αυγ 2020 | 17:59

Συναλλαγές στις τράπεζες: Αλλάζουν όλα λόγω του κορονοϊού - Ποιες κόβονται από τα ταμεία

Τι αλλάζει από τις 4/8 στις συναλλαγές με την τράπεζα λόγω της αύξησης των κρουσμάτων κορονοϊού

ΝΕΑ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ 03 Αυγ 2020 | 17:28

Η Edenred δημιουργεί τη νέα κάρτα εταιρικών παροχών MyBenefits

Tη νέα κάρτα εταιρικών παροχών MyBenefits, δημιουργεί η Edenred

ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 03 Αυγ 2020 | 16:51

Τουρισμός για όλους: 10+1 ερωτήσεις - απαντήσεις και όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Το υπουργείο Τουρισμού, δίνει απαντήσεις σε απορίες που προκύπτουν από την υλοποίησή του προγράμματος "Τουρισμός για όλους"

ΠΟΙΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΝ 03 Αυγ 2020 | 16:33

"Εξοικονομώ - Αυτονομώ": Επιδότηση έως 85% και 50.000 ευρώ για κάθε σπίτι - Πλήρης οδηγός, ποιες εργασίες αφορά

Πρόγραμμα συνολικού προϋπολογισμού 850 εκατ. ευρώ - Στο "Εξοικονομώ - Αυτονομώ" μπορούν να ενταχθούν μονοκατοικίες και πολυκατοικίες

ΒΗΜΑ- ΒΗΜΑ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ 03 Αυγ 2020 | 13:51

Πρώτη κατοικία: Αυτός είναι ο οδηγός για την επιδότηση δανείου - Απαντήσεις σε 22 βασικές ερωτήσεις

Σήμερα η έναρξη λειτουργίας της πλατφόρμας για την υποβολή αιτήσεων από τους δανειολήπτες.

ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ 03 Αυγ 2020 | 08:49

Ανοίγει η πλατφόρμα για την επιδότηση δανείων α' κατοικίας: Βήμα βήμα πώς θα λάβουν οι δικαιούχοι την επιδότηση

Τι ισχύει για την επιδότηση πρώτης κατοικίας - Το ανώτατο μηνιαίο όριο επιδότησης.

ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 02 Αυγ 2020 | 10:21

Ποια είναι τα 15 ελληνικά προϊόντα που άντεξαν στην πανδημία του κορονοϊού

Αυτά είναι τα ελληνικά προϊόντα που, παρά την κρίση του κορονοϊού, αύξησαν τις εξαγωγές τους και... ξεπούλησαν.

ΣΤΟΧΟΣ ΟΙ ΠΛΗΡΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 01 Αυγ 2020 | 14:01

Βασιλικός: Πληρότητα 22% στα ξενοδοχεία - Μεγάλες και μη αναστρέψιμες οι απώλειες στον τουρισμό

Ο πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, Αλέξανδρος Βασιλικός, εκτιμά ότι θα είναι μη αντιστρέψιμες οι απώλειες στον τουρισμό και δίνει την εικόνα που επικρατεί σήμερα στον ξενοδοχειακό χώρο.