Στα χέρια των ιταλικών σιδηροδρόμων Ferrovie έναντι 45 εκατ. ευρώ, περνά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθώς το ΤΑΙΠΕΔ έκανε αποδεκτή την προσφορά που ήταν άλλωστε και η μοναδική.
Η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν όχι μόνο μνημονιακή υποχρέωση αλλά και όρο της συμφωνίας με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού για τη διευθέτηση του ζητήματος των παράτυπων κρατικών επιδοτήσεων που η Ε.Ε. έκρινε ότι έχουν χορηγηθεί στους ελληνικούς σιδηρόδρομους.Μ
Με την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα σβηστούν και τα 750 εκατ. ευρώ κρατικές ενισχύσεις που έχουν κριθεί παράνομες.