X

Πιτσιλής: Ελέγχουμε τους influencers ανάλογα με το πόσους followers έχουν- Ενας υπέβαλε κιόλας δήλωση συμμόρφωσης

Ο Γιώργος Πιτσιλής τόνισε την ανάγκη, οι ελεγκτές να πηγαίνουν διαβασμένοι στους ελέγχους. "Πρέπει να φύγουμε από το μοντέλο του βγαίνω παγανιά και ό,τι βρω".

Γράφει: TheToc team

Στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής μπαίνουν πλέον και τα social media, με τους ελεγκτικούς μηχανισμούς να βάζουν στο μικροσκόπιό τους τους influencers.

"Χρησιμοποιούμε τα social media εδώ και καιρό, ούτως ή άλλως χρησιμοποιούμε εδω και καιρό αυτές τις πληροφορίες. Είχαμε περίπτωση influencer που υπέβαλε κιόλας δήλωση συμμόρφωσης, δηλαδή έκανε δήλωση με την οποία συμφώνησε με το αποτέλεσμα και άλλες περιπτώσεις που αυτή τη στιγμή ελεγκτικά είναι σε εξέλιξη και θα πούμε περισσότερα όταν είναι κατάλληλος ο χρόνος" δήλωσε επί του θέματος ο διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής.

Διαβάστε Επίσης

"Δεν είναι λίγοι οι influencer. Φαίνεται ότι η αγορά έχει διαμορφώσει και τιμοκαταλόγους ανάλογα με το πόσους followers έχει ο καθένας αυτό για εμάς είναι μια πληροφορία η οποία μας βοηθάει να κάνουμε αυτό που λέμε έμμεση τεχνική ελέγχου", πρόσθεσε, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό "Παραπολιτικά".


Σε ερώτηση για το αν θα ερευνηθούν όλοι οι επώνυμοι influencer που πουλάνε αντικείμενα μέσω των social media, απάντησε: "Όπως ελέγχουμε και άλλες κατηγορίες θα ελέγξουμε και αυτή. Υπάρχουν υποθέσεις σε εξέλιξη. Δεν θέλω να εστιάσουμε σε μια κατηγορία φορολογουμένων, το φάσμα είναι ευρύ. Αυτό είναι μια αγορά η οποία όσο πάει γίνεται όλο και πιο εμφανής και ρυθμισμένη και αποκτούμε και εμείς πάρα πολύ πληροφορία πια. Για εμάς είναι πάρα πολύ σημαντικό στους ελέγχους μας να πηγαίνουμε διαβασμένοι. Πρέπει να φύγουμε από το μοντέλο του "βγαίνω παγανιά και ό,τι βρω". Πρέπει όταν χτυπάμε μια πόρτα να ξέρουμε από πριν ποια πόρτα είναι αυτή που χτυπάμε και τι πάμε να βρούμε".