Μετά τις ουρές που παρατηρήθηκαν το πρωί στα υποκαταστήματα της ΔΕΗ στελέχη της επιχείρησης διευκρινίζουν και θυμίζουν στους καταναλωτές ότι μπορούν να πληρώσουν τους λογαριασμούς τους και διαδικτυακά και τηλεφωνικά.
Συγκεκριμένα στο τηλεφωνικό κέντρο 11770 που λειτουργεί από 7:00-21:00, δίνεται η δυνατότητα για πληρωμές από το τηλέφωνο καθημερινά 09:00-17:00. Το μόνο που χρειάζεται είναι ο Κωδικός Ηλεκτρονικής Πληρωμής που αναγράφεται στον λογαριασμό και ο αριθμός της χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας, χωρίς πρόσθετους κωδικούς. Και έτσι οι καταναλωτές θα αποφύγουν τις ουρές και την ταλαιπωρία.
Επίσης λειτουργεί και η Υπηρεσία Επιστροφής Κλήσης για όσους είναι σε αναμονή πάνω από 3 λεπτά ενώ τηλεφωνικά γίνονται και διακανονισμοί και για ποσά άνω των 5.000 ευρώ, που μέχρι πρότινος πραγματοποιούνταν στα καταστήματα.
Επίσης μέσω της ιστοσελίδας www.dei.gr όλοι οι πελάτες μπορούν:
Να πληρώσουν ηλεκτρονικά μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, χωρίς καμία τραπεζική προμήθεια
Να εγγραφούν στον ηλεκτρονικό λογαριασμό e-bill κάνοντας χρήση και της έκπτωσης των Euro5/λογαριασμό, που ισχύει έως τα τέλη Ιουνίου
Να συνάψουν νέα συμβόλαια ή να κάνουν αλλαγή των στοιχείων του συμβολαίου τους μέσω της νέας υπηρεσίας e-contract της ΔΕΗ.