X

Public - Media Markt: Λύνει τον γρίφο για τις αγορές του μέλλοντος

Η Public-MediaMarkt (PMM) έχει θέσει στο επίκεντρο της στρατηγικής της την εξαιρετική εμπειρία πελάτη και για αυτό έχει επιταχύνει τις επενδύσεις της σε logistics και νέες τεχνολογίες που προσφέρουν εμπλουτισμένες εμπειρίες και δυνατότητες στους πελάτες της.

Γράφει: TheToc team

Έναν δυσεπίλυτο γρίφο, με πολλές παραμέτρους, καλούνται να λύσουν τα καταστήματα του λιανεμπορίου -φυσικά ή ηλεκτρονικά-, προκειμένου να ικανοποιήσουν τις αυξημένες απαιτήσεις του αγοραστικού κοινού. Θα πρέπει να απαντήσουν στα 15 κριτήρια που λαμβάνει υπόψη του σήμερα ο Έλληνας καταναλωτής, προτού επιλέξει που θα δώσει την αγοραστική του ψήφο.

Στις πρώτες θέσεις αυτής της λίστας βρίσκεται η τελική τιμή των προϊόντων, ενώ ψηλά στο "top 5" παίζουν οι χρόνοι παράδοσης, η ποικιλία, η άμεση διαθεσιμότητα προϊόντων και η omnichannel στρατηγική. Μάλιστα, 1 στους 3 Έλληνες (34%) θεωρεί τον χρόνο παράδοσης το πιο σημαντικό κριτήριο για να επιλέξει ένα κατάστημα (έρευνα Plushot, Focus Bari).

Η Public-MediaMarkt (PMM) έχει θέσει στο επίκεντρο της στρατηγικής της την εξαιρετική εμπειρία πελάτη και για αυτό έχει επιταχύνει τις επενδύσεις της σε logistics και νέες τεχνολογίες που προσφέρουν εμπλουτισμένες εμπειρίες και δυνατότητες στους πελάτες της.

Αφενός, το νέο logistics center των 22.000 τ.μ. και, αφετέρου, οι επενδύσεις στο last mile -τόσο στον ιδιόκτητο στόλο, όσο και στις συνεργασίες με μεταφορικές και courier- επιτρέπουν στην εταιρεία να φέρνει τη μεγαλύτερη προϊοντική γκάμα της αγοράς, δηλαδή πάνω από 1 εκατ. προϊόντα, άμεσα και με αξιοπιστία, στην πόρτα του καταναλωτή.

Για τουλάχιστον 100.000 προϊόντα τεχνολογίας, πολιτισμού και οικιακών συσκευών υπάρχει πλέον δυνατότητα αυθημερόν παραλαβής από κατάστημα της επιλογής του καταναλωτή και δωρεάν παράδοσης σε όλη την Ελλάδα για παραγγελίες άνω των 35 ευρώ, εντός 1-3 ημερών. Η αγοραστική εμπειρία εμπλουτίζεται με καινοτόμες δυνατότητες, όπως παράδοση με αντικαταβολή χωρίς έξτρα χρεώσεις και δυνατότητα έκδοσης e-gift card.

Ενισχύοντας περαιτέρω τη θέση της ως #1 omnichannel retailer, η ΡΜΜ εξελίσσει παράλληλα αυτή την περίοδο τα δύο brands της με νέα concept stores. Η εταιρεία ενοποιεί πρακτικά τα φυσικά και τα ψηφιακά σημεία επαφής με τον πελάτη για μια εξαιρετική εμπειρία και πολλές επιλογές που ταιριάζουν στον σύγχρονο τρόπο ζωής του καταναλωτή.

Αξιοποιώντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, Public και Media Markt προσφέρουν καινοτόμες υπηρεσίες, όπως και εάν πραγματοποιεί κανείς τις αγορές του, σε φυσικά καταστήματα ή online. Υπηρεσίες όπως το ανέπαφο checkout και η δυνατότητα walk-in παραγγελιών δίνουν στους Έλληνες καταναλωτές μια πρόγευση από τις αγορές του μέλλοντος. Η διαμόρφωση περισσότερων σημείων in-store pickup διευκολύνει σημαντικά τις νέες ανάγκες τους ως προς τις online αγορές, ώστε οι πελάτες να παραλαμβάνουν τις παραγγελίες τους όπως τους εξυπηρετεί καλύτερα.

"Με τις ανάγκες και τις προτεραιότητες των καταναλωτών στην καρδιά της λειτουργίας μας, προσαρμοζόμαστε και ανανεωνόμαστε διαρκώς. Η στρατηγική μας δίνει το στίγμα της εταιρείας για την επόμενη ημέρα. Η PMM είναι εδώ, ακόμη καλύτερη, ακόμη πιο δυνατή, έτοιμη να δημιουργήσει αξία για τους καταναλωτές και τους ανθρώπους της, αλλά και για το σύνολο της αγοράς" εξηγεί ο CEO της PMM, Ρόμπυ Μπουρλάς.