Τεκτονικές αλλαγές, στο εγχώριο ηλεκτρονικό εμπόριο και δη στα online σούπερ μάρκετ αναμένεται ότι θα προκαλέσει η επίσημη είσοδος της Σκλαβενίτης, στην εν λόγο αγορά. 'Ηδη εδώ και λίγες ώρες ξεκίνησε η δοκιμαστική περίοδος λειτουργίας του eMarket Σκλαβενίτης, ενώ η ολοκλήρωση της δομής του τοποθετείται το πρώτο τρίμηνο του 2021
Μπορεί η αλυσίδα να είχε από τις αρχές του έτους ηλεκτρονική παρουσία μέσω του caremarket.gr που εξαγόρασε και να εξυπηρετούσε τις ηλεκτρονικές παραγγελίες της και μέσω της συνεργασίας της με την πλατφόρμα e-food, ωστόσο το μεγάλο βήμα στην e-εποχή γίνεται με το επίσημο site της που έχει ανέβει εδώ και λίγες ώρες στον διαδικτυακό "αέρα".
Ήδη στον διαδικτυακό τόπο του Caremarket αναφέρεται πως αυτό το e-shop "δίνει τη θέση του στο eMarket Σκλαβενίτης” και ενημερώνει όσους πελάτες του είναι ήδη εγγεγγραμμένοι ότι δεν θα χρειαστεί να δημιουργήσουν νέο λογαριασμό.
Το "καλάθι” του eMarket Σκλαβενίτης διαθέτει 25 κατηγορίες με περισσότερα από 8.700 προϊόντα, εκτός από είδη bazaar (ένδυση, υπόδηση, είδη σπιτιού, εποχικά και ηλεκτρικά είδη, παιχνίδια, είδη βιβλιοχαρτοπωλείου κ.λπ.), τα οποία θα ενταχθούν στις συλλογές του e-shop το προσεχές διάστημα.
Μέχρι στιγμής το ηλεκτρονικό κατάστημα της Σκλαβενίτης εξυπηρετεί το μεγαλύτερο μέρος της Αττικής, ενώ σύντομα θα καλύπτει και άλλες πόλεις της Ελλάδας. Σε ό,τι αφορά τις παραδόσεις, αυτές πραγματοποιούνται από Δευτέρα έως και Σάββατο, από τις 07:00 έως τις 23:00, για αγορές από 30 ευρώ και άνω, η αποστολή είναι δωρεάν, ενώ για αγορές κάτω των 30 ευρώ υπάρχει χρέωση 2 - 6 ευρώ, η οποία υπολογίζεται βάσει χιλιομετρικής απόστασης από το Κέντρο Διανομής έως τον τόπο παράδοσης.
Περισσότερα στο Capital.gr