Follow us

Συμφωνία Lidl - NielsenΙQ φέρνει ανατροπή σκηνικού και στην Ελλάδα

Τι αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση - γνωστοποίηση της συνεργασίας για την Ελλάδα.

THETOC TEAM
ΓΡΑΦΕΙ: THETOC TEAM
lidl

Τον συνολικό τρόπο που διεξάγεται το επιχειρείν και διαμορφώνεται η ευρύτερη στρατηγική των επιχειρήσεων που σχετίζεται με τον τομέα του οργανωμένου λιανεμπορίου, είτε πρόκειται για σούπερ μάρκετ, είτε για τη βιομηχανία, φέρνει η συμφωνία που έκλεισαν, η εταιρεία μετρήσεων NieslenIQ και την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Lidl.

Το βήμα συναίνεσης έγινε από πλευράς της Lidl όχι μόνο στη χώρα μας αλλά και σε άλλες χώρες του εξωτερικού, με την αλυσίδα να άρει έναν από τους περιορισμούς που είχε θέσει όλο το προηγούμενο χρονικό διάστημα, κάνοντας ένα ουσιαστικό βήμα γνωστοποίησης των πωλήσεων της προς την αγορά.

Πλέον και, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Capital.gr, η Lidl τόσο στη χώρα μας όσο και σε άλλες χώρες που διατηρεί παρουσία προχωράει σε συνεργασία με τη NielsenIQ προκειμένου να της παρέχει στοιχεία για τις πωλήσεις και τα δεδομένα που υφίστανται από την διακίνηση των προϊόντων στα ράφια της.

Πρόκειται για μία τεκτονικού χαρακτήρα διαφοροποίηση στη μέχρι στιγμής φιλοσοφία της αλυσίδας, η οποία δεν μοιράζεται οικονομικά στοιχεία στην Ελλάδα καθώς και σε άλλες χώρες δραστηριότητάς της, η οποία έρχεται να ακολουθήσει και τις υπόλοιπες αλυσίδες που ήδη παρέχουν μετρήσιμα στοιχεία για τις πωλήσεις τους τόσο συνολικά όσο και ανά κατηγορία προϊόντων, τα οποία προσφέρουν ασφαλή συμπεράσματα για την πορεία και τα δεδομένα της αγοράς.

Η συνεργασία αυτή αποτελεί ένα καθοριστικό βήμα, το οποίο σε πρώτη φάση θα δώσει τη δυνατότητα στον ανταγωνισμό της Lidl, δηλαδή στις υπόλοιπες αλυσίδες σούπερ μάρκετ αλλά και στην βιομηχανία, να γνωρίζουν ανά μήνα την πορεία των πωλήσεών της και το μερίδιό της στην αγορά με μετρήσιμα και αξιόπιστα στοιχεία. Ταυτόχρονα πρόκειται για ένα βήμα που θα δώσει τη δυνατότητα αποτελεσματικότερης σκιαγράφησης και αποτύπωσης της αγοράς.

Μέχρι στιγμής, ο υπολογισμός των στοιχείων της Lidl ήταν κάτι που επί της ουσίας γινόταν κατά προσέγγιση, δεδομένου ότι εκτός των άλλων στη χώρα μας η Lidl διατηρεί τον χαρακτήρα ομόρρυθμης εταιρείας και δεν δημοσιεύει ετήσια οικονομικά αποτελέσματα, ενώ δεν παρείχε και επίσημα στοιχεία με τη μέθοδο του scanning, με καταγραφή των πωλήσεων μέσω των μηχανημάτων POS όπως κάνουν οι υπόλοιπες αλυσίδες. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι έως τώρα τα συμπεράσματα από πλευράς της Nielsen αναφορικά με την πορεία της Lidl εξάγονταν με κατά προσέγγιση μέθοδο, όπου γινόταν καταγραφή αποδείξεων των πελατών κατά την έξοδό τους από τα καταστήματα της αλυσίδας και με τη χρήση στατιστικού δείγματος εξαγόταν η μέτρηση αναφορικά με τις πωλήσεις της πολυεθνικής αλυσίδας και τη θέση της στην αγορά.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η συνεργασία δεν περιορίζεται μόνο στην Ελλάδα, αλλά συνολικά στις χώρες όπου διατηρούν παρουσία οι δύο εταιρείες και υφίσταται έδαφος για τη μεταξύ τους συνεργασία.

Διαβάστε Επίσης

Τι αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση - γνωστοποίηση της συνεργασίας για την Ελλάδα

Σχετικά με τη συγκεκριμένη συνεργασία, η NielsenIQ στην Ελλάδα ενημέρωσε με δίγλωσση ανακοίνωσή της σε ελληνικά και αγγλικά, τις επιχειρήσεις – πελάτες της, με τις οποίες συνεργάζεται. Η συγκεκριμένη ενημέρωση βρίσκεται στη διάθεση του Capital.gr.

Σε αυτήν αναφέρεται:

"Αγαπητοί συνεργάτες,


Το σύγχρονο λιανεμπορικό περιβάλλον παρουσιάζει πληθώρα προκλήσεων με σημαντικό αντίκτυπο στον τρόπο με τον οποίο οι λιανέμποροι και οι προμηθευτές δραστηριοποιούνται στον κλάδο των FMCGs.

Στη Nieslen IQ αναζητούμε συνεχώς τρόπους βελτίωσης των υπηρεσιών μας. Ένας από τους βασικούς τομείς ήταν και εξακολουθεί να είναι η διαρκής επέκταση της κάλυψης της αγοράς, για τις χώρες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε.

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι η Lidl, ένας από τους κορυφαίους λιανεμπόρους FMCGs στον κόσμο, αποφάσισε να συμμετάσχει στις υπηρεσίες μέτρησης λιανεμπορίου της NielsenIQ με scanning στοιχεία. Αυτή η συνεργασία είναι μία φυσική εξέλιξη, καθώς τόσο η NielsenIQ όσο και η Lidl δραστηριοποιούνται σε μεγάλο αριθμό χωρών.

Στη συμφωνία αυτή, που είναι το αποτέλεσμα της δέσμευσής μας για διεύρυνση της κάλυψης μέσω πολύτιμων συνεργασιών, εντάσσεται και η Ελλάδα. Ως εκ τούτου, το επόμενο χρονικό διάστημα θα επικεντρωθούμε στην υλοποίησή της, ώστε να σας παρέχουμε μία ακόμα καλύτερη κατανόηση των δυναμικών της αγοράς.

Θα σας ενημερώσουμε με περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το χρονοδιάγραμμα και την ενσωμάτωση των στοιχείων στο προσεχές χρονικό διάστημα".

Εταιρεία του πανίσχυρου επιχειρηματικού ομίλου Schwarz
H Lidl ανήκει στον πολυσχιδή επιχειρηματικό όμιλο Schwarz, ο οποίος κατά το οικονομικό έτος 2021 απασχολούσε περί τους 550.000 υπαλλήλους, αυξάνοντας τις πωλήσεις του από 125,3 δισεκατομμύρια ευρώ το 2020 σε 133,6 δισεκατομμύρια ευρώ.

Ο όμιλος Schwarz διατηρεί περισσότερα από 13.300 καταστήματα σούπερ μάρκετ Lidl και Kaufland. Μόνο η Lidl σε παγκόσμια βάση κατέγραψε πωλήσεις 100,8 δισεκατομμυρίων ευρώ το 2021, καταγράφοντας αύξηση 4,7% σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά.

Ενδιαφέρον πάντως έχει το βήμα της γνωστοποίησης στοιχείων προς την υπόλοιπη αγορά και τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο. Σε ό,τι αφορά τη δημοσίευση οικονομικών στοιχείων είναι κάτι που προς το παρόν στη χώρα μας δεν έχει υλοποιηθεί. Θα θυμίσουμε πάντως ότι για παράδειγμα στη Μεγάλη Βρετανία, όπου πλέον διατηρεί 28 χρόνια παρουσίας η Lidl, η πρώτη χρονιά που ξεκίνησε να δημοσιεύει οικονομικά στοιχεία ήταν στις αρχές του 2021 για τη χρήση που είχε ολοκληρωθεί τον Φεβρουάριο του 2020. Από πολλούς αναλυτές τότε εκτιμήθηκε ως μία κίνηση να συμβαδίσει με τα δεδομένα και τις απαιτήσεις της συγκεκριμένης αγοράς, δεδομένου ότι και οι υπόλοιποι λιανέμποροι εξέδιδαν οικονομικές καταστάσεις.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr

ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ 12 Νοε 2022 | 12:50

Επιστρεπτέα προκαταβολή: Τα νέα λάθη που εντοπίστηκαν και οι παραβάσεις

Την περασμένη εβδομάδα, μετά από ελέγχους, εντοπίστηκαν 17.800 επιχειρήσεις με παραβάσεις στο πρόγραμμα της επιστρεπτέας προκαταβολής.

ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΝΑΤΙΜΗΣΕΙΣ 10 Νοε 2022 | 08:19

Ποιοι κρατούν τα σκήπτρα της ελληνικής αγοράς καλλυντικών - Οι 4 μεγάλοι παίκτες και οι νέες δυνάμεις

Η πρόβλεψη για αύξηση του τζίρου στο σύνολο των βασικών κατηγοριών καλλυντικών προϊόντων για το 2022 ανέρχεται στο 3,5%.

08 Νοε 2022 | 13:54

Ποια είναι τα βασικά digital marketing skills που πρέπει να έχει ένα σύγχρονο στέλεχος μιας εμπορικής επιχείρησης;

Το Ψηφιακό Μάρκετινγκ/ Digital Marketing είναι ένας από τους πιο δυναμικούς τομείς καριέρας σήμερα και συνεχίζει να εξελίσσεται με ταχύτατους ρυθμούς.

"ΕΛΛΑΔΑ 2.0" 06 Νοε 2022 | 09:36

Με 442.000.000 ευρώ ενισχύονται 100.000 μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Σκοπός του προγράμματος είναι η είναι η ενίσχυση της ψηφιακής ωριμότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων της χώρας.

ΤΙ ΖΗΤΗΣΕ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ 01 Δεκ 2022 | 20:28

Μέτρα για ευάλωτους δανειολήπτες ψάχνουν κυβέρνηση και τράπεζες - Σε δύο εβδομάδες κρίνονται όλα...

Το υπουργείο οικονομικών κάλεσε τις τράπεζες ώστε το αργότερο μέσα στις επόμενες δύο εβδομάδες να καταθέσουν συγκεκριμένες προτάσεις

ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 01 Δεκ 2022 | 19:02

Γιατί τόσος ντόρος με τα Digital Marketing Skills στις επιχειρήσεις;

Οι άνθρωποι καταναλώνουν όλο και περισσότερο ψηφιακό περιεχόμενο σε καθημερινή βάση – στα κινητά τηλέφωνα, τους φορητούς υπολογιστές, τους επιτραπέζιους υπολογιστές στην εργασία ή στο σπίτι.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ 01 Δεκ 2022 | 16:23
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ, ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ 01 Δεκ 2022 | 12:10

Νέο κοινωφελές ίδρυμα από την Anastassiadis Group

Εγκρίθηκε η ίδρυση του κοινωφελούς ιδρύματος "Ευγενία Αναστασιάδου Σμυρναίου"

ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ 01 Δεκ 2022 | 10:24

Προσοχή με τα τζάκια και τα ηλεκτρικά καλοριφέρ: Γιατί εκτοξεύουν το κόστος της θέρμανσης

Το τοπίο αλλάζει συνεχώς καθώς οι τιμές επηρεάζονται και από τα δεδομένα στις διεθνείς αγορές αλλά και από την επιδοματική πολιτική της κυβέρνησης ή των εταιρειών.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ MY MARKET ΚΑΙ ΚΡΗΤΙΚΟΣ 01 Δεκ 2022 | 10:19

Γεωργιάδης για καλάθι του νοικοκυριού: Πτώση τιμών για 5η εβδομάδα σε πολλά προϊόντα - Συγκράτηση τιμών και εκτός καλαθιού

Ο κ. Γεωργιάδης αναφέρθηκε στην πτώση του πληθωρισμού ενώ τόνισε ότι για πέμπτη εβδομάδα σε πάρα πολλά προϊόντα οι τιμές πέφτουν, και κάθε εβδομάδα το σύνολο της αξίας του καλαθιού μειώνεται.

ΚΑΤΑΒΛΗΤΕΟ ΕΩΣ ΤΙΣ 30 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2022 01 Δεκ 2022 | 10:11

373,5 εκατ. ευρώ στο δημόσιο ταμείο από την έκτακτη εισφορά στους παραγωγούς ηλεκτρικής ενέργειας

Το συνολικό ύψος της έκτακτης εισφοράς της εν λόγω περιόδου ανέρχεται σε 373.545.221,73 ευρώ όπως δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας.

ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΛΛΗ ΠΑΡΑΤΑΣΗ 30 Νοε 2022 | 20:13

"ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ": Παρατείνεται έως τις 20 Δεκεμβρίου η προθεσμία για την ψηφιακή απογραφή του χρόνου εργασίας

Η παράταση αυτή παρέχεται προκειμένου να δοθεί επαρκής χρόνος σε όσες εταιρείες δεν απογράφηκαν και στους λογιστές τους να προχωρήσουν στις αναγκαίες ενέργειες.

ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΛΙΑ 30 Νοε 2022 | 19:11

Επίδομα θέρμανσης: Πάνω από 940.000 οι αιτήσεις- Πωλείται ακόμα και στο 1,15 το λίτρο στην Αττική

Πάνω από 940.000 πολίτες έχουν υποβάλει αιτήσεις για το επίδομα θέρμανσης. Αυτήν τη στιγμή η μέση τιμή πανελλαδικά διαμορφώνεται στα 1,18 ευρώ, ενώ στην Αττική το πετρέλαιο θέρμανσης πωλείται κάτω από τα 1,15 ευρώ.