X

Συνεχείς διακρίσεις για την πιο σύγχρονη ψηφιακή τραπεζική εμπειρία της Εθνικής Τράπεζας

Στην Εθνική Τράπεζα το βραβείο "Enabling excellent customer experience through technology and innovation Award" του Economist.

Γράφει: TheToc team

Τα τελευταία δύο χρόνια άλλαξαν πολλά στη ζωή μας, μεταξύ αυτών και ο τρόπος που κάνουμε τις τραπεζικές μας συναλλαγές.

Εν μέσω της πανδημίας, η τεχνολογία απέκτησε ακόμη σημαντικότερη χρήση και αξία για τους πελάτες των επιχειρήσεων, τους εργαζόμενους και την οικονομία και τα τραπεζικά ιδρύματα κλήθηκαν να ανταποκριθούν στην αλλαγή του τρόπου ζωής μας.

Κάτι που πέτυχε η Εθνική Τράπεζα, η οποία αξιοποίησε άμεσα το ισχυρό τεχνολογικό δυναμικό των ανθρώπων της και τις διεθνείς τάσεις στο Internet Banking και στο Fintech, προσφέροντάς μας μια πιο σύγχρονη, πιο ψηφιακή, πιο φιλική προς εμάς, τους χρήστες, digital τραπεζική εμπειρία.

Αυτό το ψηφιακό άλμα της Εθνικής Τράπεζας διακρίθηκε για ακόμα μια φορά σε πρόσφατη εκδήλωση του Economist με θέμα την Τεχνολογία και την Καινοτομία.

Συγκεκριμένα, οι πρωτοποριακές υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής με επίκεντρο τη βέλτιστη εξυπηρέτηση επιβραβεύτηκαν με το βραβείο "Enabling excellent customer experience through technology and innovation Award" του Economist, επιβεβαιώνοντας την στρατηγική της κατεύθυνση να αποτελεί Τράπεζα πρώτης επιλογής για τους πελάτες της.

Το βραβείο παρέλαβε, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Τράπεζας Παύλος Μυλωνάς, ο οποίος τόνισε ότι το βραβείο αυτό αποτελεί αναγνώριση της μεγάλης επένδυσης που έχει πραγματοποιήσει και συνεχίζει συστηματικά να πραγματοποιεί η Εθνική Τράπεζα στην τεχνολογία. Χαρακτηριστικά υπογράμμισε ότι σήμερα έχει περισσότερους από 2 εκατ. ενεργούς ψηφιακούς πελάτες, με μερίδιο αγοράς 32%.   

Η Εθνική Τράπεζα ξεχώρισε και βραβεύτηκε για τα τεχνολογικά της επιτεύγματα, μαζί με άλλες 6 από τις μεγαλύτερες ελληνικές επιχειρήσεις σε άλλους κλάδους (ενέργεια, τηλεπικοινωνίες, ναυτιλία, κατασκευές) που διακρίθηκαν σε αυτό το επίπεδο.

Οι βραβεύσεις της Εθνικής Τράπεζας σε διεθνές και εθνικό επίπεδο

Το συγκεκριμένο βραβείο έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά εξίσου σημαντικών βραβεύσεων και αναγνωρίσεων που έχει καταφέρει να αποσπάσει η Εθνικής μας Τράπεζα το τελευταίο εξάμηνο, σε διεθνές και εθνικό επίπεδο όπως:

  • Ανάδειξη ως "Τράπεζα της χρονιάς στην Ελλάδα" από το έγκριτο περιοδικό "The Banker"
  • World Finance Digital Banking Awards
  • Digital Finance Awards 2022
  • e-volution Awards 2022
  • Mobile Excellence Awards 2022
  • Impact BITE Awards 2021

Όλες αυτές οι βραβεύσεις αποτελούν την καλύτερη απόδειξη ότι η Εθνική Τράπεζα στηρίζει την ταχύτερη μετάβαση της ελληνικής επιχειρηματικότητας στη νέα ψηφιακή εποχή έχοντας ως στόχο πάντα τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών της, και επιμένει να επενδύει συστηματικά στην πιο σύγχρονη τεχνολογία με την ψηφιακή της πρόταση να έχει πλέον κατακτήσει την κορυφή.

Η στρατηγική της Τράπεζας περιλαμβάνει 5 πυλώνες: Αρχικά στοχεύει στην ενημέρωση και εκπαίδευση των πελατών της για τις ψηφιακές δυνατότητες. Δράσεις όπως το "Μάθε με την Εθνική" εκπαίδευσαν τους πελάτες για τις δυνατότητες που προσφέρει το digital banking και τους βοήθησαν να μπουν με ευκολία στον νέο ψηφιακό κόσμο.

Δεύτερον, η Εθνική Τράπεζα έκανε πολύ εύκολη τη διαδικασία εγγραφής νέων πελατών στην τράπεζα αποκλειστικά online μέσω ενός απλού και φιλικού customer journey, οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, ακόμα και από το κινητό τηλέφωνο.

Τρίτον, ενίσχυσε την σχέση της με τον πελάτη, μέσα από μια σειρά δωρεάν εργαλείων και υπηρεσιών, όπως ο προσωπικός οικονομικός προγραμματισμός.

Τέταρτον, δημιούργησε online προϊόντα και υπηρεσίες για ιδιώτες και επιχειρήσεις, για την κάλυψη κάθε ανάγκης τους, κάθε στιγμή της ημέρας χωρίς να απαιτείται η επίσκεψη σε κατάστημα.

Και τέλος, δημιούργησε εξειδικευμένες υπηρεσίες για επιχειρήσεις μέσω APIs μέσω συνεργασιών με τις κορυφαίες τεχνολογικά λύσεις ERP της αγοράς για μικρές εταιρίες και με customized υλοποιήσεις για μεγαλύτερες επιχειρήσεις.