X

Tacο Bell: Comeback στην Ελλάδα μετά από 15 χρόνια απουσίας - Πού ανοίγει το πρώτο κατάστημα

Που ανοίγει το νέο κατάστημα των Taco Bell στην Ελλάδα. Ποια η στρατηγική για να κερδίζει τη Gen Z.

Το δυναμικό τους comeback στη διαρκώς μεγεθυνόμενη ελληνική αγορά του fast foοd επιδιώκουν να κάνουν τα Taco Bell, τα οποία ύστερα από 15 χρόνια απουσίας, ανοίγουν τις πόρτες στο κοινό από σήμερα με το πρώτο τους κατάστημα στο Χαλάνδρι.

Η τελευταία φορά που είχε επιχειρήσει η αλυσίδα εστίασης Tex-Mex, που έχει ως έδρα την Καλιφόρνια, να στεριώσει στη χώρα μας ήταν το 2010 όταν είχε ανοίξει το ένα και μοναδικό της κατάστημα στο Athens Metro Mall, αλλά αυτό δεν στέφθηκε με επιτυχία.

Πλέον τα μεξικάνικα εστιατόρια εντάσσονται στο χαρτοφυλάκιο της Food Plus AEBE, η οποία έχει ιδρυθεί το 1989 και διαχειρίζεται στην Ελλάδα τα σήματα των Pizza Hut και KFC.

Το πρώτο κατάστημα αναμένεται να ακολουθήσει σύντομα και ένα δεύτερο, το οποίο θα ανοίξει στο Athens Metro Mall, ενώ στόχος της Food Plus είναι η δημιουργία 3-4 καταστημάτων το χρόνο.

Οι άνθρωποι της Taco Bell αισθάνονται αισιόδοξοι για την επανατοποθέτηση του brand στην αγορά του street food της χώρας μας, η οποία τα τελευταία χρόνια βαίνει προς τα βελτίω, και αυτό φαίνεται από τις πρόσφατες δηλώσεις του Γενικού Διευθυντή της Taco Bell Europe, Ian Cranna, ο οποίος έχει επισημάνει πρόσφατα:

"Η είσοδος των Taco Bell στην Αθήνα αποτελεί καθοριστικό βήμα στην αναπτυξιακή μας στρατηγική στην Ευρώπη. Η ελληνική αγορά είναι δυναμική και προσφέρει μία μοναδική ευκαιρία για να φέρουμε το brand μας πιο κοντά σε νέους καταναλωτές".

Όσον αφορά τη Food Plus, αυτή κρίνει πως υπάρχουν σημαντικές προοπτικές στα Taco Bell και τα αντιμετωπίζει ως μία μακροπρόθεσμη επένδυση. Το Χαλάνδρι και το Μαρούσι θα λειτουργήσουν πιλοτικά και στη συνέχεια η εταιρεία, θα αναπτύξει τη στρατηγική της με τη σταδιακή δημιουργία ενός δικτύου με 4 έως 5 νέα σημεία κάθε χρόνο.

Ως ισχυρό χαρτί των Taco Bell παρουσιάζεται η αυθεντική Tex-Mex εμπειρία, η οποία ανταποκρίνεται στα όσα ζητά το ελληνικό κοινό και ειδικά η Gen Ζ, καθώς συνδυάζει το Street Food με την ethnic και την εναλλακτική κουζίνα

Το "αμερικανικό" μεξικάνικο που κυριαρχεί στο Street Food

Τα Taco Bell γεννήθηκαν το 1962 στην πόλη Downey της Καλιφόρνια από τον 1962 από τον Glen Bell και ύστερα από τέσσερις δεκαετίες εντάχθηκαν στο χαρτοφυλάκιο της Yum! Brands.

Ο Glen Bell πέτυχε να φέρει τις γεύσεις του Μεξικού στο αμερικανικό κοινό, "εξαμερικανίζοντας" τη μεξικάνικη κουζίνα του. Αποτέλεσμα της ιδέας αυτής είναι η εταιρεία να έχει πλέον γιγαντωθεί και να διαθέτει πάνω από 8.500 εστιατόρια σε περισσότερες από 30 χώρες με ραγδαία ανάπτυξη στις αγορές της Ευρώπης και της Ασίας, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ισπανία, η Ινδία και η Νότια Κορέα.

Food Plus: Η ελληνική εταιρεία που ποντάρει στο αμερικανικό Street Food

Από το 1989 έως και σήμερα η Food Plus ΑΕΒΕ, που ποντάρει στο αμερικανικό Street Food, έχει πετύχει σημαντικά ορόσημα με βασικότερο το 1997, όταν δηλαδή ανέλαβε στην Ελλάδα την ανάπτυξη των καταστημάτων τις KFC στην Ελλάδα και διαχειρίζεται πλέον 20 καταστήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ενώ στα τέλη του 2024 άνοιξε και το νέο της κατάστημα στην Πάτρα.

Η εταιρεία ανήκει στο Family Office της οικογένειας Ιωάννου, η οποία είναι γνωστή στο ελληνικό κοινό και από τη συμμετοχή της στην κατασκευαστική εταιρεία ΑΒΑΞ.

Από τα τελευταία δημοσιευμένα αποτελέσματά της που αφορούν το 2023, φαίνεται πως η εταιρεία βρίσκεται σε ανοδική τροχιά με εκτίναξη του κύκλου εργασιών κατα 52% καθώς αυτός διαμορφώθηκε από τα 27,6 εκατ. € στα 42 εκατ. €, αύξηση της μεικτής κερδοφορίας στα 21,9 εκατ. € και των κερδών στα 2,1 εκατ. €.

Διαβάστε Επίσης