X

Teleperformance Ελλάδας: Κλείνει 7 χρόνια συνεργασίας με το Netflix - Από παραδοσιακό call center σε Digital Partner

Παρουσιάστηκε το νέο Innovation Lounge της TP Ελλάδας

Περισσότερους από 12.000 εργαζομένους διαθέτει η Teleperformance προσλαμβάνοντας κάθε μήνα περίπου 600 άτομα και έχει ξεφύγει από την εικόνα που είχαμε στο παρελθόν, όταν η εταιρεία δρούσε ως call center.

Πλέον η TP Ελλάδας, που απέχει μόνο ένα έτος από το να γιορτάσει τις τρεις δεκαετίες λειτουργίας της, έχει καταφέρει να κλείσει ειδικές συνεργασίες με κολοσσούς όπως η Netflix και η Canon, ενώ τα οικονομικά της μεγέθη μιλούν από μόνα τους, καθώς ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα 464 εκατ. € για το 2024. Η αύξηση σε σχέση με την προηγούμενη δεκαετία ξεπερνά το 450%, ενώ η πορεία για το 2025 αναμένεται να είναι ανοδική.

Η εταιρεία διαθέτει τμήματα στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και τα Χανιά, και το προσωπικό της μιλά 42 γλώσσες και προέρχεται από 110 εθνικότητες. Η εταιρεία εξυπηρετεί πάνω από 140 αγορές, συνεργάζεται με κορυφαίες διεθνείς εταιρείες και έχει εξελιχθεί από ένα παραδοσιακό call center σε Digital Partner for High-Value Services.

Μάλιστα, όσον αφορά τους Έλληνες 240 είναι εργαζόμενοι που έχουν επιστρέψει από το εξωτερικό, ενώ το 75% του συνολικού αριθμού των απασχολούμενων εργάζεται από το σπίτι.

Αυτή η κατεύθυνση αποτυπώνεται σε όλο το φάσμα των υπηρεσιών της, από το customer journey, που περιλαμβάνει B2B και B2C pre-sales και after-sales υποστήριξη, έως προηγμένες business, digital και data υπηρεσίες.

Σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη της TP Ελλάδας διαδραματίζει η Τεχνητή Νοημοσύνη, αλλά για την εταιρεία δεν υπάρχει δίλημμα μεταξύ του προσωπικού και της χρήσης της τεχνολογίας καθώς χρειάζεται μία έμπειρη ομάδα ατόμων για να τη λειτουργεί.

Σημείο αναφοράς το νέο Innovation Lounge

Το Innovation Lounge, που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση στις 2 Οκτωβρίου, αποτελεί ένα σημείο αναφοράς συνεργασίας και παρουσίασης λύσεων. Φιλοξενεί πελάτες, συνεργάτες και ομάδες της TP Greece, προσφέροντας ένα περιβάλλον όπου η τεχνολογία συναντά την εκπαίδευση και τη δημιουργία αξίας, με έμφαση στον πραγματικό επιχειρηματικό και κοινωνικό αντίκτυπο.

"H TP εδώ και αρκετά χρόνια δεν είναι ένας απλός πάροχος υπηρεσιών. Είναι ο digital partner της κάθε εταιρείας, αυτός που σχεδιάζει και υλοποιεί end-to-end λύσεις με υψηλή προστιθέμενη αξία για τους πελάτες μας. Το Innovation Lounge εκφράζει αυτήν ακριβώς την κατεύθυνση, καθώς συνδυάζει τεχνολογία, εκπαίδευση και συνεργασία σε ένα περιβάλλον όπου οι ιδέες γίνονται πράξη", δήλωσε η Charlotte Foucteau, CEO της TP Greece.

Από την πλευρά του, ο Οδυσσέας Χριστοφορίδης, CTO της TP Greece, ανέφερε: "Το Innovation Lounge μας δίνει τη δυνατότητα να παρουσιάζουμε στους πελάτες μας πρακτικές εφαρμογές AI – από data analytics έως λύσεις αυτοματοποίησης – πάντα με το ανθρώπινο στοιχείο να καθοδηγεί τη χρήση τους. Ο στόχος μας δεν είναι μόνο η τεχνολογική πρόοδος, αλλά η δημιουργία εμπειριών που συνδυάζουν ταχύτητα, ακρίβεια και ουσιαστική σύνδεση".


Τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό ανέλαβε η YARD, ένα δημιουργικό γραφείο που ειδικεύεται στην ανάπτυξη βιωματικών έργων και τεχνολογιών με έμφαση στο storytelling και τις μοναδικές εμπειρίες.

"Ο σχεδιασμός βασίστηκε στην ανάγκη για έναν χώρο που δεν είναι μόνο όμορφος αλλά και λειτουργικός. Θέλαμε να υποστηρίξουμε τη συνεργασία, τη συνδημιουργία και την παρουσίαση σύνθετων λύσεων με τρόπο απλό και βιωματικό. Στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον που ζωντανεύει μέσα από τη χρήση του και εξελίσσεται μαζί με την εταιρεία και τους ανθρώπους της", ανέφεραν οι Όλγα Μαυροειδή και Δημήτρης Αλεξόπουλος από τη YARD.