Τα 1,985 δισ. ευρώ –μια ανάσα από τα 2 δισ. ευρώ– "έπιασε" ο τζίρος στα σούπερ μάρκετ το πρώτο τρίμηνο, αυξημένος κατά 12,2% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα ένα χρόνο πριν, όπως προκύπτει από τα στοιχεία έρευνας της IRI.
Μόνο τον Μάρτιο οι πωλήσεις στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων αυξήθηκαν κατά 26,9%, όταν τον Φεβρουάριο ήταν στο +1,8% και τον Ιανουάριο στο +3,4%, με τις πωλήσεις στα προϊόντα σταθερού κωδικού, -δηλαδή εξαιρούνται τα επί ζυγίω προϊόντα-, να καταγράφουν ανάπτυξη 13,4% σε αξία, 14,2% σε όγκο και πτώση 0,8% στις τιμές ανά τεμάχιο.
Οι πωλήσεις των προϊόντων σταθερού κωδικού που αποτελούν το 76% του καλαθιού των σούπερ μάρκετ σημείωσαν τον Μάρτιο ανάπτυξη 31,3% από 1% τον Φεβρουάριο και 2,4% τον Ιανουάριο, με τις πωλήσεις των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας να ακολουθούν την τάση της αγοράς με αύξηση των πωλήσεών τους κατά 13,9% και μερίδιο 16,2% δηλαδή στο επίπεδο του 2011.