Για τους ενήλικες, η κατανάλωση αλκοόλ όταν γίνεται με μέτρο, είναι αναπόσπαστο κομμάτι των κοινωνικών τους συναναστροφών και ενός ποιοτικού τρόπου ζωής. Πάντοτε με σύνεση βέβαια, καθώς η υπερβολική κατανάλωση συνεπάγεται σοβαρούς κινδύνους.
Το θέμα της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ είναι πάντα επίκαιρο και κρίσιμο για τη δημόσια υγεία, έστω και αν τα εστιατόρια και τα μπαρ παραμένουν κλειστά αυτό το διάστημα.
Ακόμα είναι εξαιρετικά κρίσιμο να καλλιεργηθεί μια ισχυρή κουλτούρα υπευθυνότητας στο θέμα αλκοόλ και οδήγησης.
Την ευαισθητοποίησή της σε αυτά τα πολύ σημαντικά για την υγεία μας θέματα δείχνει έμπρακτα εδώ και χρόνια η μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής μπίρας στην Ελλάδα, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, παραμένοντας πιστή στη δέσμευσή της να ενημερώνει σωστά το καταναλωτικό κοινό για τη σημασία και την αξία της υπεύθυνης κατανάλωσης.
"Υπεύθυνη Διάθεση και Κατανάλωση Αλκοόλ"
Μεταξύ των σημαντικών δράσεων που πραγματοποιεί, πρόσφατα έκανε ένα σημαντικό βήμα προς την εκπαίδευση των ανθρώπων που αναμφίβολα αποτελούν από τους σημαντικότερους κρίκους στην αλυσίδα πώλησης του αλκοόλ στον τελικό καταναλωτή. Τους Bartenders.
Σε συνεργασία με την Ένωση Bartenders Ελλάδος και με την υποστήριξη της μη κυβερνητικής οργάνωσης "Νηφάλιοι-Στην Υγειά μας, πραγματοποίησε τον Δεκέμβριο διαδικτυακό σεμινάριο με θέμα την "Υπεύθυνη Διάθεση και Κατανάλωση Αλκοόλ", το οποίο παρακολούθησαν bartenders από όλη την Ελλάδα.
Στόχος να ενισχύσει την κοινή προσπάθεια ενσωμάτωσης της κοινωνικής ευθύνης στην κουλτούρα των bartenders, κατά τη διάρκεια της πώλησης αλκοόλ.
Πάνω από 70 εργαζόμενοι σε καταστήματα εστίασης ενημερώθηκαν από πιστοποιημένους εκπαιδευτές για θέματα που αφορούν στο αλκοόλ, αλλά και για το ρόλο των επαγγελματιών του χώρου στην ορθή διάθεσή του, αφού είναι αυτοί που έρχονται σε άμεση επαφή με τον καταναλωτή.
Η ανάγκη πραγματοποίησης αυτής της δράσης προέκυψε μετά από τη συζήτηση στρογγυλής τραπέζης με θέμα την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ και την ορθή οδηγική συμπεριφορά, που διοργάνωσε η Αθηναϊκή Ζυθοποιία στις αρχές του 2020 με τη συμμετοχή σημαντικών θεσμικών και κοινωνικών φορέων.
Εκεί διαπιστώθηκε ότι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες που επιδεινώνουν το πρόβλημα είναι η ελλιπής εκπαίδευση και ενημέρωση σχετικά με τους κινδύνους που εγκυμονεί η αλόγιστη κατανάλωση αλκοόλ, αλλά και το γεγονός ότι η υπεύθυνη κατανάλωση είναι αλληλένδετη με την υπεύθυνη διάθεση του αλκοόλ από τους επαγγελματίες του χώρου.
Μια εταιρεία με έντονο κοινωνικό προφίλ
Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία πραγματοποιεί τακτικά δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του καταναλωτικού κοινού, καθώς και σχετικές καμπάνιες προϊόντων όπως η Heineken, στο πλαίσιο του συνολικού προγράμματος της για βιώσιμη ανάπτυξη και εταιρική υπευθυνότητα.
Προς την ίδια κατεύθυνση, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία επενδύει συνεχώς στην ανάπτυξη προϊόντων χωρίς αλκοόλ τα οποία κερδίζουν ολοένα και περισσότερο την προτίμηση των καταναλωτών της τα τελευταία χρόνια.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr