
Ερωτήματα προκύπτουν από δημοσιεύματα εφημερίδων (Documento) όσον αφορά τη σύμβαση που υπέγραψε η εταιρεία με τον ΟΣΕ για την παρακολούθηση της σιδηροδρομικής γραμμής με κάμερες, αφού υπάρχουν υποψίες ότι ο διαγωνισμός ήταν εικονικός. Κι αυτό γιατί η αντίπαλη εταιρεία στον διαγωνισμό, είναι "αδελφή" εταιρεία της Interstar, ο δε επικεφαλής της ήταν προηγουμένως συνεταίρος με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Interstar.
Η εταιρία, θυμίζουμε, είναι αυτή που έχει την ευθύνη για τη διαχείριση των καμερών στο σιδηροδρομικό δίκτυο και μέσω του νομικού της εκπροσώπου Βασίλη Καπερνάρου, παρέδωσε τα τρία βίντεο της εμπορικής όπου δεν φαίνεται να υπάρχει δεξαμενή με καύσιμα.
Με αφορμή αυτή την εξέλιξη, δημοσιεύματα ασχολήθηκαν με τον αρχικό διαγωνισμό και όπως προέκυψε οι δυο ανταγωνίστριες εταιρείες ήταν τελικά "αδελφές". Χαρακτηριστικό παράδειγμα το γεγονός ότι ο διαχειριστής της Interstar που πήρε τη δουλειά, εμφανίζεται ο Νίκος Τσαντσαράκης, ενώ της άλλης εταιρείας (Starguard) είναι ο κ. Τρεχαντίνης. Φαινομενικά καμία σχέση. Όμως μια πιο ενδελεχής έρευνα αποκάλυψε ότι ο κ. Τσαντσαράκης, ήταν μέχρι το 2016 διαχειριστής της Starguard και το 2013 υπογράφει ως οικονομικός διευθυντής της εταιρείας ο κ. Τρεχαντίνης.
Η Καθημερινή επικοινώνησε με τα στελέχη της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ που υπέγραψαν τη σύμβαση αλλά δεν υπήρξε κανένα σχόλιο. Επίσης, σιωπηλός ήταν και ο δικηγόρος της εταιρείας.
Μυστήρια πράγματα όντως…
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr