
Αν το τελευταίο χρονικό διάστημα μιλάμε για την προ και μετά κορονοϊού εποχή στη ζωή μας, τότε αντίστοιχα υπάρχει και η προ και μετά "Άγριων Μελισσών" εποχή στην ελληνική τηλεόραση. Το φινάλε της 2ης σεζόν δεν αφήνει κανένα περιθώριο αμφισβήτησης για τις "Άγριες Μέλισσες" που από πέρυσι μέχρι και φέτος αντιμετώπισαν επί ίσοις όροις reality παραγωγές όπως το Survivor και το Master Chef και κατάφεραν να κερδίσουν πολλές φορές τη μάχη της τηλεθέασης. Η σειρά της Μελίνας Τσαμπάνη και του Πέτρου Καλκόβαλη είναι σα να άνοιξε το δρόμο για την αναγέννηση της ελληνικής μυθοπλασίας στην ιδιωτική τηλεόραση, η οποία τα τελευταία χρόνια -αν εξαιρέσουμε παραδείγματα όπως η "Μην αρχίζεις τη μουρμούρα" που όμως βασίζεται σε ξένο format- έδειχνε να πνέει τα λοίσθια.
Η περίπτωση των "Άγριων Μελισσών" άλλωστε, είναι ακόμη πιο ξεχωριστή, αφού ενδεχομένως για πρώτη φορά στα χρονικά της τηλεόρασης μία καθημερινή σειρά μπόρεσε να μη φέρει τον χαρακτηρισμό της "σαπουνόπερας" με υποτιμητική έννοια, εξαιτίας των καταιγιστικών εξελίξεών της που δε χωρούσαν κανενός είδους επανάληψη, αλλά και των θεατρικών "μεταγραφών" που αναβάθμισαν με την υποκριτική τους δεινότητα το τηλεοπτικό τοπίο.
Η αποθέωση στο Twitter και η 3η σεζόν
Παράλληλα, το Twitter ως βαρόμετρο δημοτικότητας και απήχησης έχει μιλήσει εδώ και καιρό: Κάθε βράδυ το hashtag #AgriesMelisses υπήρχε στα trends με αποκορύφωμα το χθεσινό, τελευταίο επεισόδιο της σειράς που ξεπέρασε τον όρο viral λόγω των συγκλονιστικών ερμηνειών των ηθοποιών, όπως ο Γιώργος Γάλλος και η Κάτια Δανδουλάκη που αποχαιρέτησαν οριστικά το Διαφάνι.
Η συνέχεια στο Esquire.com.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr