
Όπως έγινε χθες γνωστό ο Πέτρος Φιλιππίδης αποχωρεί από τη σειρά της ΕΡΤ, "Χαιρέτα μου τον Πλάτανο". Το θέμα συζήτησης τις τελευταίες ώρες είχε να κάνει σχετικά με το πώς θα τελειώσει ο ρόλος του Παρασκευά, τον οποίο υποδυόταν ο γνωστός ηθοποιός.
Οι πληροφορίες ήθελαν τον Πέτρο Φιλιππίδη να αντικαθίσταται στη σειρά από γνωστο ηθοποιό, ο οποίος μάλιστα ήταν και η πρώτη επιλογή της ΕΡΤ για τον συγκεκριμένο ρόλο.
Ωστόσο, όπως προκύπτει, τελικά η αντικατάσταση δεν θα γίνει.

Τι θα γίνει ο Παρασκευάς;
Όπως αποκάλυψε ο Αλέξης Μίχας στο "Πρωινό" ο ήρωας δε θα πεθάνει, ούτε θα αντικατασταθεί, αλλά θα εξαφανιστεί μέσω διηγήσεων.
Είπε συγκεκριμένα:
"Ο ρόλος του Πέτρου Φιλιππίδη ολοκληρώνεται στο 88ο επεισόδιο. Όχι αυτή την Παρασκευή, την επόμενη. Θα φούμε τον Παρασκευά να εξαφανίζεται μέσω διηγήσεις ηρώων. Το πώς ακριβώς, που βρίσκεται και τι έχει συμβεί, θα το μάθουμε από την πλοκή. Πάντως δεν πεθαίνει ο ήρωας και ούτε πρόκειται να αντικατασταθεί από άλλον ηθοποιό" είπε ο Αλέξης Μίχας.
Απομάκρυνση και από το θέατρο
Την ίδια ώρα, βέβαιη θεωρείται η απομάκρυνση του Πέτρου Φιλιππίδη και από το θέατρο Μουσούρη με το οποίο είχε σχεδόν εικοσαετή συνεργασία με τον θεατρικό επιχειρηματία Κάρολο Παυλάκη.

Σημαίνοντα στελέχη του χώρου λένε ότι δεν υπάρχει περίπτωση να συνεχιστεί αυτή η συνεργασία μετά τις αποκαλύψεις σε βάρος του.
Τα ανάρμοστα φιλιά του Φιλιππίδη πάνω στη σκηνή
Στην καταγγελία της κατά του Πέτρου Φιλιππίδη η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους, περιγράφει μεταξύ άλλων, την παρενόχληση που δεχόταν τόσο εκτός όσο και πάνω στη σκηνή όταν οι δυο τους έπρεπε να φιληθούν.
"Ο καταγγελλόμενος με παρενοχλούσε εκτός θεάτρου με διάφορους τρόπους, όπως παρακολουθώντας με και προκαλώντας μου έτσι μια συνεχή ανησυχία, που έφτανε μερικές φορές στα όρια του τρόμου, αφού ειλικρινά δεν ήξερα ποια θα ήταν η επόμενή του κίνηση και φοβόμουν ότι είναι ικανός για τα πάντα, όπως μου είχε αποδείξει με τις πράξεις του.
Παράλληλα, κατά τη διάρκεια της παράστασης μου δημιουργούσε έναν διαρκή φόβο ώστε να πρέπει πάντοτε να τρέχω για να βγω στη σκηνή, διότι εάν αργούσα έστω και ένα δευτερόλεπτο, εκμεταλλευόμενος τη σκηνοθετική του ιδιότητα, μου επετίθετο λεκτικά και με μείωνε. Ακόμα, κατά τη διάρκεια των στιγμών που υπήρχε μεταξύ του χαρακτήρα που υποδυόμουν και του δικού του κάποιο φιλί, εκείνος με φιλούσε με βία, χρησιμοποιώντας τη γλώσσα του, μπροστά σε ένα έκπληκτο κοινό, το οποίο συνήθως αντιδρούσε με ένα επιφώνημα απέχθειας".
Ο λόγος για την παράσταση "Ηλίθιοι" του Νιλ Σάιμον που ανέβηκε στο θέατρο "Βρετάνια" το 2000, όταν ήταν εκείνη ήταν 24 χρόνων. Και συνεχίζει:
"Το συγκεκριμένο έργο μάλιστα δεν δικαιολογεί ούτως ή άλλως μια τέτοια σκηνική συμπεριφορά, αφού πρόκειται για μια τρυφερή ιστορία. Όταν του ζητούσα με ευγενικό τρόπο μήπως μπορούν τα φιλιά αυτά να γίνονται με άλλον, πιο θεατρικό τρόπο, εκείνος μου απαντούσε: "Εγώ είμαι σκηνοθέτης, εγώ αποφασίζω!”. Ιδίως όταν έρχονταν συγγενείς και φίλοι μου να με δούνε στην παράσταση, πριν βγούμε στη σκηνή, του ζητούσα θερμή παράκληση να σταματήσει να το κάνει, όμως αυτός με αγνοούσε επιδεικτικά.
Την ίδια μάλιστα συμπεριφορά αλλά και χειρότερη επεδείκνυε όταν ερχόταν ο τότε σύντροφός μου (τον οποίο και είχε γνωρίσει) να δει την παράσταση, πιάνοντάς με διαρκώς σε διάφορα σημεία του σώματός μου και δίνοντάς μου με ακόμη μεγαλύτερο πάθος αυτά τα πιεστικά και ανάρμοστα φιλιά ενώπιόν του...."
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr