
Αυτή τη φορά στο φακό του «μάγου του φωτογραφικού κλικ», Μάριο Τεστίνο, δεν στάθηκε ούτε ο πρώην άσος του παγκόσμιου ποδοσφαίρου, Ντέιβιντ Μπέκαμ, ούτε η διάσημη σύζυγός του, σχεδιάστρια μόδας και celebrity, Βικτόρια. Ο σταρ της νέας καμπάνιας του οίκου Buirberry δεν είναι άλλος από το γιο του ζεύγους ο οποίος ποζάρει με το κασκόλ στο χαρακτηριστικό σχέδιο του οίκου.

Ο λόγος για τη χριστουγεννιάτικη διαφημιστική καμπάνια του οίκου με το «καλημέρα» της οποίας ξεκίνησε διαδικασία ενοποίησης του Burberry. ΄Ετσι, στο τέλος του 2016 ο Burberry αποκτά ενιαίο εμπορικό σήμα.

Τέλος, λοιπόν, στο Burberry London. Τέλος και στο Burberry Brtit. Δεν υπάρχει, πλέον, Burberry Prorsum. Ο τίτλος του οίκου θα είναι Burberry απλά, λιτά και ... κατανοητά. Επίσης, τέλος και στις διαφορετικές ομάδες σχεδιαστών.
Η εταιρία ανακοίνωσε επίσης τη λειτουργία ενός εργοστασίου στο Λιντς, στη Βρετανία. Με προϋπολογισμό 50 εκατομμύρια δολάρια, το εργοστάσιο αναμένεται να είναι έτοιμο το 2019 και να απασχολήσει 1000 ανθρώπους. Εκτιμάται ότι θα τονώσει την τοπική οικονομία, ενώ παράλληλα θα επιβεβαιώσει την κυριαρχία της Μπέρμπερι ως το κορυφαίο brand πολυτελείας της Βρετανίας.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr