H Mέγκαν Μαρκλ είναι μία τρυφερή μητέρα αλλά και μία δραστήρια επιχειρηματίας καθώς έχει λανσάρει το δικό της brand με συσκευασμένα προϊόντα με τίτλο "As Ever". Παρά τα αρνητικά σχολια που συγκέντρωσε το πρώτο βίντεο της καμπάνιας για τα νέα χριστουγεννιάτικα προϊόντα της, ακολούθησε ένα νέο, στο οποίο φαίνεται να ετοιμάζει το εορταστικό τραπέζι για την Ημέρα των Ευχαριστιών. Φορώντας ένα καφέ lingerie φόρεμα, φαίνεται να επιμελείται τις λεπτομέρειες του τραπεζιού και των γιορτινών συνταγών, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται φυσικά τα προϊόντα του brand της.
Η καμπάνια που συνοδεύτηκε από newsletter και φωτογραφίες του Άρτσι και της Λίλιμπετ
Σύμφωνα με το βρετανικό Hello! η νέα καμπάνια της Δούκισσας του Σάσεξ, συνοδεύτηκε από ένα newsletter, στο οποίο εμπεριέχονται φωτογραφίες των παιδιών της, του 6χρονου πρίγκιπα Άρτσι και της 4χρονης πριγκίπισσας Λίλιμπετ.
Στα στιγμιότυπα, όπως αναφέρεται στο βρετανικό δημοσιεύμα, απεικονίζονται τα δύο παιδιά να βοηθούν τη μαμά τους στην προετοιμασία της Ημέρας των Ευχαριστίων. Στο newsletter, αναφέρεται ότι η 44χρονη Δούκισσα του Σάσεξ διδάσκει τα παιδιά της να μαζεύουν βότανα από τον κήπο τους, προφανώς για να τα χρησιμοποιήσουν στις εορταστικές συνταγές. "Όσον αφορά τα αγαπημένα βότανα της ιδρύτριας μας (Μέγκαν), η λεπτή, ποώδης γεύση του φασκόμηλου κατατάσσεται ψηλά στη λίστα της", αναφέρει το ενημερωτικό δελτίο.

Στο ενημερωτικό δελτίο περιλαμβάνονται φωτογραφίες της - oι οποίες έχουν ήδη αναρτηθεί στο Instagram. "Αυτές οι φωτογραφίες που είδατε φέτος στο Instagram μας, με τη Μέγκαν να περπατάει μέσα σε κάτι που μοιάζει με λεβάντα, με την υπέροχη μωβ απόχρωση, είναι στην πραγματικότητα ανθισμένο φασκόμηλο (Η ποικιλία ονομάζεται Santa Barbara), αναφέρεται στο newsletter.
"Καταθλιπτικό" και "μουντό" το αποτέλεσμα της καμπάνιας
Η Μέγκαν Μαρκλ συνεχίζει απτόητη την προώθηση των νέων προϊόντων της, παρά τα αρχικά αρνητικά σχόλια που απέσπασε το πρώτο βίντεο της. Σε αυτό, η Μέγκαν Μαρκλ φαίνεται να τοποθετεί μέσα στις χριστουγεννιάτικες κάλτσες που είναι κρεμασμένες μπροστά από το τζάκι τα νέα προϊόντα της. Η 44χρονη φοράει ένα κομψό μεταξωτό καφέ σύνολο που απαρτίζεται από μία φούστα και μία ασορτί μπλούζα, ενώ πίσω της είναι ένα στολισμένο χριστουγεννιάτικο δέντρο.
Ωστόσο, στο βίντεο φαίνεται ότι δεν κατάφερε να αποτυπώσει τη χαρά των χριστουγέννων και το αποτέλεσμα φάνηκε στους χρήστες των social media, "μουντό" και "καταθλιπτικό".
Άλλοι χρήστες τόνισαν ότι στο βίντεο κυριαρχούσαν ουδέτεροι και γήινοι τόνοι, συνθέτοντας εντέλει ένα μελαγχολικό αποτέλεσμα. "Λατρεύει αυτά τα ήπια γήινα χρώματα του μπεζ, του καφέ... Τίποτα δεν φαίνεται ποτέ εορταστικό, ζεστό ή φιλόξενο", "Η συγκεκριμένη καμπάνια είναι άτονη και βαρετή", "Καταθλιπτική και μουντή καμπάνια. Πού είναι τα χριστουγεννιάτικα χρώματα; Πού είναι η εορταστική ατμόσφαιρα; Πού είναι η χαρά και η λάμψη των Χριστουγέννων;", "Το λαδί και το μπεζ! δεν παραπέμπουν στα Χριστούγεννα", έγραφαν κάποια από τα σχόλια.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr