
Όταν η Μαρία Κάλλας γνώρισε τον Αριστοτέλη Ωνάση, βρισκόταν στην κορυφή της καριέρας της, και, εμπνευσμένη από το ίνδαλμα της την Audrey Hepburn, είχε μόλις μεταμορφωθεί -με πολύ κόπο και έπειτα από επίπονη ιατρική αρωγή-, από υπέρβαρη τραγουδίστρια της όπερας στην υπέρκομψη La Divina που λάτρευε ο Τύπος και φυσικά το κοινό.
Kαμία λυρική τραγουδίστρια μέχρι τότε δεν είχε καταφέρει να σαγηνεύσει και να εμπνεύσει, να κρατήσει μια μαγική κλωστή ανάμεσα σε εκείνη και τους ακροατές της με τον τρόπο που το έκανε η Κάλλας. Kαμία επίσης δεν ήταν τόσο διάσημη και περιβόητη. Τα καπρίτσια και οι απαιτήσεις της, οι καυγάδες με τους μαέστρους και την οικογένειά της έβρισκαν πάντα το δρόμο για τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων και είχαν γίνει το υλικό με το οποίο είχε φτιαχτεί ο μύθος της κυκλοθυμικής ντίβας.
To 1956 η Κάλλας είχε φιλοξενηθεί στο εξώφυλλο του περιοδικού "Time”. Αυτό ούτε ο Ωνάσης δεν το είχε καταφέρει ακόμη, σε αντίθεση με τον μεγάλο του αντίζηλο, Σταύρο Νιάρχο, προς μεγάλο εκνευρισμό του Έλληνα Κροίσου.
Ο Αριστοτέλης Ωνάσης αγαπούσε πάνω από όλα τη φήμη, τη δύναμη και την εξουσία και όποιον τα κατείχε. Μεγάλος γυναικάς, γνώριζε ωστόσο πως ο έρωτας μπορούσε να φανεί πάρα πολύ χρήσιμος στην κατάκτηση των στόχων του. Δεν είχε παντρευτεί τυχαία την Τίνα Λιβανού, κόρη του πατριάρχη των Ελλήνων Εφοπλιστών, Γιώργου Λιβανού, ούτε βέβαια διάλεξε τη Mαρία Κάλλας για ερωμένη του χωρίς δεύτερες σκέψεις.
Δες περισσότερα στο hellomagazine
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr