Η Ελένη Μενεγάκη αυτό το διάστημα, απολαμβάνει τη ζωή της δίπλα στον σύζυγό της, Μάκη Παντζόπουλο, και στα παιδιά της.
Η Ελένη Μενεγάκη εξακολουθεί να απασχολεί το κοινό, ακόμη κι όταν δεν βρίσκεται στα φώτα της δημοσιότητας, όπως αποδεικνύουν τα εκατοντάδες σχόλια και likes κάτω από τις αναρτήσεις της.
Με τον καιρό απόλυτο σύμμαχο, αποφάσισε να κάνει μια βόλτα με το αυτοκίνητο, ακούγοντας στη διαπασών την αγαπημένη της μουσική.

Ανεβάζοντας δύο στιγμιότυπα, στα οποία ποζάρει μέσα στο αμάξι της, η ίδια σχολίασε χαρακτηριστικά: "Απλά απολαμβάνω τη διαδρομή, εγώ και η μουσική μου", αποκαλύπτοντας στους διαδικτυακούς της φίλους μια προσωπική της συνήθεια, που λειτουργεί για εκείνη ως αποθεραπεία.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr
