Οργισμένη απάντηση έδωσε η Μαρίνα Σάττι στις φήμες που την ήθελαν να απέρριψε 150 τραγούδια, που στάλθηκαν στην ΕΡΤ, προκειμένου να επιλέξει εκείνο με το οποίο θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας στη φετινή Eurovision.
Μέσω αναρτήσεων που έκανε στα social media, η καλλιτέχνιδα ξεκαθαρίζει πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει και πως η διαδικασία ακρόασης των τραγουδιών βρίσκεται ακόμα σε εξέλιξη.
"Αυτό που και καλά άκουσα εγώ προσωπικά 150 τραγούδια και τα απέρριψα όλα, ήθελα να ήξερα πώς προέκυψε. O μόνος λόγος που μπαίνω στη διαδικασία να ασχοληθώ, είναι καθαρά από σεβασμό στους συναδέλφους δημιουργούς. Ξέρω πώς είναι να γράφεις τραγούδια και να βάζεις, χρόνο, κόπο και ενέργεια με αγάπη για να βγάλεις κάτι από μέσα σου.
Οπότε σας λέω ότι αυτή η πληροφορία δεν ισχύει και ότι όταν ολοκληρωθεί από όλους η ακρόαση όλων των τραγουδιών που έχουν σταλεί στην ΕΡΤ θα ενημερώσουμε επίσημα, προφανώς. Ευχαριστώ προσωπικά όλους τους δημιουργούς που έβαλαν την αγάπη, τον χρόνο και τη σκέψη τους και ανταποκρίθηκαν στην ανοιχτή πρόταση της ΕΡΤ" γράφει στις αναρτήσεις της η Μαρίνα Σάττι.
Η καταξιωμένη ερμηνεύτρια και δημιουργός δέχθηκε με χαρά την πρόταση της ΕΡΤ να εκπροσωπήσει τη χώρα μας σε μια συμβολική χρονιά, καθώς φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από την πρώτη παρουσία της Ελλάδας στη Eurovision, το 1974.
Το τραγούδι που θα ερμηνεύσει η Μαρίνα Σάττι, η οποία έγινε ιδιαίτερα γνωστή στο ευρύ κοινό με τη "Μάντισσα", δεν έχει ακόμη επιλεγεί. Γι’ αυτό, τόσο η δημόσια τηλεόραση όσο και η δισκογραφική της εταιρεία, Golden Records και Minos EMI, a Universal Music Company, όσο και η ερμηνεύτρια, επιθυμούν η επιλογή αυτή να είναι όσο πιο ανοιχτή γίνεται.
Υπενθυμίζεται ότι, βάσει των κανονισμών της EBU, τα τραγούδια πρέπει να είναι πρωτότυπα και ακυκλοφόρητα, με μέγιστο χρόνο τα 3 λεπτά.
Μαρίνα Σάττι: Η performer με τον βαλκανικό ήχο και την αγάπη για την παράδοση
Πτυχιούχος κλασικού πιάνου, ανώτερων θεωρητικών στη μουσική, διπλωματούχος κλασικού τραγουδιού και υποκριτικής, αλλά και υπότροφος του διεθνούς φήμης Berklee College of Music, όπου σπούδασε ενορχήστρωση, παραγωγή και jazz μουσική δίπλα στους Danilo Perez και Jamie Haddad ανάμεσα σε άλλους, η Μαρίνα Σάττι ανέπτυξε έναν προσωπικό ήχο που συνδυάζει τις διαφορετικές μουσικές παραδόσεις με τις οποίες μεγάλωσε, όπως την ελληνική, την αραβική αλλά και τη βαλκανική.
Έχοντας εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην European Jazz Orchestra (EBU) με έργα του Peter Herbolzheimer, έχοντας τραγουδήσει σε στο John F. Kennedy Center, στην Ουάσιγκτον, με το World Jazz Nonet και έχοντας συμμετάσχει στο a cappella φωνητικό σχήμα The Singing Tribe σε συνεργασία με τον Bobby McFerrin, είναι μια δημιουργός και performer που είναι δύσκολο να καταταχθεί καλλιτεχνικά.
Από το Μέγαρο Μουσικής και τη Λυρική Σκηνή, σε πανηγύρια στα υψίπεδα της Κρήτης, μπορεί να είναι ταυτόχρονα και pop και ethnic και mainstream, όπως μπορεί με την ίδια άνεση να είναι και λυρική και urban και παραδοσιακή. Τα ευρωπαϊκά Μέσα την παρουσιάζουν ως πρέσβειρα της ελληνικής και βαλκανικής σκηνής, μιας ιδιαίτερης διαδρομής που παντρεύει την παραδοσιακή μουσική με την pop, τόσο κλασική όσο και σύγχρονη.
Το 2017 κατέκτησε την κορυφή των charts με το single "Μάντισσα", ενώ λίγο αργότερα το κοινό υποδέχτηκε το "Πόνος Κρυφός", που έκανε πρεμιέρα στο γερμανικό COLORS (πρώτη φορά για Έλληνα καλλιτέχνη με ελληνικό στίχο), παίρνοντας ακόμα μία πρωτιά στην πλατφόρμα NOWNESS, που παρουσίασε πρώτο το εξαιρετικό της video clip για το παραδοσιακό κομμάτι "Γιατί πουλί μ’".
Το 2017 ίδρυσε επίσης τις CHÓRES, ένα αμιγώς γυναικείο χορωδιακό σύνολο, αποτελούμενο από περισσότερες από 150 γυναίκες 15-60 χρόνων, του οποίου διατηρεί την καλλιτεχνική διεύθυνση –ένα καλλιτεχνικό φυτώριο που αποσκοπεί στη διάσωση, επεξεργασία και προώθηση του πλούτου της ελληνικής παράδοσης, αλλά και στη δημιουργία πρωτότυπου μουσικού ρεπερτορίου και παραστασιακών δράσεων σε συνεργασία με σύγχρονους καλλιτέχνες, ενώ αναβιώνει με μοναδικό τρόπο τα παραδοσιακά τραγούδια του χθες με τον ήχο και την αισθητική τού σήμερα.
Τον Μάιο του 2022, κυκλοφόρησε το πρώτο ολοκληρωμένο προσωπικό της άλμπουμ YENNA, ενώ το 2023 πειραματίστηκε παραδίδοντας το μικρού μήκους ντοκιμαντέρ της FLABOURO αλλά και το TUCUTUM, ένα τραγούδι-σχόλιο πάνω στη βαλκανική trap, που αναδείχτηκε στο viral του καλοκαιριού.