Η Amita είναι ένα brand που έχει καθιερωθεί στις συνειδήσεις μας ως ο αγαπημένος μας χυμός που υπήρχε πάντα στο σπίτι μας, από τότε που ήμασταν μικρά παιδιά. Και υπάρχει ακόμα στο σπίτι μας, ενώ κάθε φορά ανυπομονούμε να τον απολαύσουμε με την ίδια λαχτάρα.
Από τον πιο μικρό μέχρι τον πιο μεγάλο, απολαμβάνουμε τον χυμό που συσκευάστηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα το 1983, με έμπνευση τη φύση και επίκεντρο την αγάπη και τη φροντίδα για τον άνθρωπο.
Δεν είναι τυχαίο άλλωστε το γεγονός ότι μετά από τόσα χρόνια, η Amita παραμένει πρώτη στις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών.
"Φυσικά μοναδική" και αγαπημένη
Την ώρα που όλα στη ζωή μας αλλάζουν με το πέρασμα του χρόνου, η γεύση της Amita διατηρείται αναλλοίωτη και συνεχίζει να μας συντροφεύει, αφού κάθε φορά νιώθουμε την ίδια αίσθηση με εκείνη της πρώτης φοράς που τη δοκιμάσαμε.
Κάθε φορά που απολαμβάνουμε έναν χυμό Amita επιβεβαιώνουμε τα ποιοτικά στοιχεία που την κάνουν "Φυσικά μοναδική", αφού παρασκευάζεται από εξαιρετική πρώτη ύλη από φρούτα υψηλής ποιότητας, χωρίς συντηρητικά, ακολουθώντας άριστη διαδικασία εμφιάλωσης, ενώ η γεύση είναι ασύγκριτη. Κάθε γουλιά μας προσφέρει μια αίσθηση φρεσκάδας και απόλαυσης που μας συντροφεύει από γενιά σε γενιά.
Οι επιλογές είναι πολλές, ανάλογα με τις προτιμήσεις μας, αφού υπάρχει μια μεγάλη ποικιλία γεύσεων και πολύτιμων θρεπτικών συστατικών, σε μία γκάμα προϊόντων που περιλαμβάνει 100% φυσικούς χυμούς, νέκταρ και φρουτοποτά. Οι νέες συσκευασίες κάνουν τα προϊόντα ακόμα πιο λαχταριστά, υπενθυμίζοντάς μας όλα τα θετικά στοιχεία που έχει να μας προσφέρει η φύση, μέσα από κάθε γουλιά χυμού. Η ποικιλία γεύσεων καλύπτει όλα τα γούστα: Πορτοκάλι, Βύσσινο, Ροδάκινο, Πορτοκάλι-Μήλο-Βερίκοκο, Μήλο-Πορτοκάλι-Καρότο, Ανανάς, Μπανάνα, Μήλο, Λεμόνι, Κράνμπερι. Δεν περιέχουν συντηρητικά, και μπορούν να διατηρηθούν εκτός ψυγείου μέχρι το άνοιγμά τους χάρη στην παστερίωσή τους και στις χάρτινες συσκευασίες Tetra Pak®.
"Ο κόσμος εκεί έξω είναι υπέροχος. απόλαυσέ τον”
Η νέα καμπάνια της Amita έχει ως motto τη φράση "Ο κόσμος εκεί έξω είναι υπέροχος. Απόλαυσέ τον”. Γνωρίζατε ότι σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Amita, υπολογίζεται ότι οι Έλληνες περνάμε μόνο το 7% της ζωής μας στον έξω κόσμο, σε άμεση επαφή με τη φύση;
Στόχος της Amita είναι να γίνει ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα σε εμάς και φύση, να μας ωθήσει να βγούμε έξω από το σπίτι μας και να αξιοποιήσουμε τις ευεργετικές της ιδιότητες.
Είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι η έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε 800 άτομα ηλικίας 25-64 ετών, αποκάλυψε την αποξένωση των Ελλήνων από το φυσικό περιβάλλον, αφού σύμφωνα με αυτήν περνάμε το 83% της ζωής μας σε εσωτερικούς χώρους.
Όμως, αν θέλουμε να διατηρήσουμε την ψυχική μας υγεία και ευεξία, πρέπει να βγούμε έξω και να ζήσουμε συναισθήματα γαλήνης, ελευθερίας και χαράς. Γι’ αυτό και η Amita, η οποία από τη γέννησή της εμπνέεται από τη φύση και θέτει την αγάπη και τη φροντίδα στο επίκεντρό της, μας προτρέπει όλους να συνδεθούμε με τη φύση και να απολαύσουμε όλα όσα μπορεί να μας προσφέρει.
Ο κόσμος εκεί έξω είναι υπέροχος και η Amita μας παροτρύνει να τον απολαύσουμε.
Ας το κάνουμε.