Με αφορμή το φινάλε του Maestro, η Πόπη Διαμαντάκου έγραψε κατά κάποιον τρόπο την αυστηρή κριτική της για τη δημοφιλή σειρά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, η οποία έφτασε μέχρι το Netflix.
Η γνωστή τηλεκριτικός παρουσίασε την άποψή της, όχι σε κάποιο έντυπο ή site, αλλά στον λογαριασμό της στο Facebook, όπου ούτε λίγο ούτε πολύ εκθειάζει σε μεγάλο βαθμό το σίριαλ αλλά όχι και τον δημιουργό του, τουλάχιστον για την υποκριτική του ικανότητα.
Αποκαλώντας τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη "εραστή με τη βερμούδα", τον συγχαίρει αρχικά για την επιλογή του καστ, το μοντάζ, τα τοπία, τη μουσική επένδυση. Όλα καλά μέχρι εδώ, μόνο που η Πόπη Διαμαντάκου θεωρεί μεγάλο μειονέκτημα της σειράς το ότι ο δημιουργός κράτησε τον πρωταγωνιστικό ρόλο για τον ίδιο, αφού εκτιμά πως ως ηθοποιός είναι ατάλαντος.
"Όλα πολύ καλά για το Maestro, αλλά είχε ένα μεγάλο ελάττωμα, το ίδιο που έχουν όλα τα Παπακαλιάτεια έργα και δεν μπορούν στ' αλήθεια να απογειωθούν. Θα μπορούσαν. Θα μπορούσε να του συγχωρεθεί ακόμη και το διδακτικό ύφος που έχει μονίμως στα κοινωνικά θέματα γιατί τολμάει έστω και τα θίγει. Όμως επιμένει να κρατά τον πρωταγωνιστικό ρόλο ο ίδιος ο Χριστόφορος, αλλά ως ηθοποιός είναι ατάλαντος", ανέφερε χαρακτηριστικά.
Η δημοσιογράφος τονίζει δε, ότι η επιλογή τόσο καλών ηθοποιών έκαναν την ερμηνεία του Χριστόφορου Παπακαλιάτη να φαίνεται ακόμη... χειρότερη.
"Όλα τα καλά έχει και πολλά μπορεί να κάνει, τον ηθοποιό όμως όχι. Και επειδή διαλέγει τους καλύτερους, δίπλα τους δείχνει ακόμη χειρότερος. Είναι τόσο κρίμα!!! Ενώ απόλαυσα τη σειρά, τέλεια για χάζι τις βροχερές ημέρες, μου ήταν αφόρητες οι σκηνές που εμφανιζόταν. Ειδικά με τις βερμούδες... και να υποδύεται και τον εραστή. Ο εραστής με τη βερμούδα - βολική στη ζέστη, αλλά δεν του πάει, πως να το κάνουμε..." σημείωσε η Πόπη Διαμαντάκου.

Αναλυτικά η ανάρτησή της
Ο εραστής με τη... βερμούδα
Έχτισε χαρακτήρες, βρήκε τους καλύτερους να τους ερμηνεύσουν από την Ανδριολάτου, που μας πρωτοσύστησε μέχρι την Χάρις Αλεξίου, ευχάριστη έκπληξη, τον Τσορτέκη σε έναν από τους αγριότερους ρόλους στην ελληνική τηλεόραση, αλλά ήταν εξαιρετικός, την Καβογιάννη, την Γουλιώτη, τον Μουρατίδη, τον Κώστα Μπερικόπουλο, πολύ πολύ ανθρώπινα "ελαττωματικό" αστυνόμο Κουβά, όλοι πολύ καλοί και μαγευτικά τοπία και μοντάζ και μουσικές και ατμοσφαιρικό ήταν και σασπένς είχε, όλα πολύ καλά για το Maestro, αλλά είχε ένα μεγάλο ελάττωμα, το ίδιο που έχουν όλα τα Παπακαλιάτεια έργα και δεν μπορούν στ' αλήθεια να απογειωθούν. Θα μπορούσαν. Θα μπορούσε να του συγχωρεθεί ακόμη και το διδακτικό ύφος που έχει μονίμως στα κοινωνικά θέματα γιατί τολμάει έστω και τα θίγει.
Όμως επιμένει να κρατά τον πρωταγωνιστικό ρόλο ο ίδιος ο Χριστόφορος, αλλά ως ηθοποιός είναι ατάλαντος.
Όλα τα καλά εχει και πολλά μπορεί να κάνει, τον ηθοποιό όμως όχι. Και επειδή διαλέγει τους καλύτερους, δίπλα τους δείχνει ακόμη χειρότερος. Είναι τόσο κρίμα!!! Ενώ απόλαυσα τη σειρά, τέλεια για χάζι τις βροχερές ημέρες, μου ήταν αφόρητες οι σκηνές που εμφανιζόταν. Ειδικά με τις βερμούδες... και να υποδύεται και τον εραστή. Ο εραστής με τη βερμούδα - βολική στη ζέστη, αλλά δεν του πάει, πως να το κάνουμε... Τι να πω!!! Ο.ίδιος που φρόντισε τόσο την αισθητική των πλάνων, χώροι, δρόμοι, φύση, πρόσωπα, χρώματα, όλα τέλεια, να μην μπορεί να αντιληφθεί το λάθος του...
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr