
Αυτή τη φορά η αντίδραση των θαυμαστών της Τζένιφερ Λόπεζ στα social media ήταν ακαριαία. Μπορεί η φωτογράφιση και το βίντεο σε ρετρό αισθητική 50's που παρουσίασε να είναι εξαιρετική και προσεγμένη και στην παραμικρή λεπτομέρειά της, όμως κάτι δεν άρεσε.

Αυτή τη φορά η JLo δεν φαίνεται να πείθει με το προϊόν που διαφημίζει. Και ο λόγος είναι απλός. Το προϊόν που λάνσαρε δεν είναι τίποτα άλλο από ένα αλκοολούχο ποτό που η Λατίνα σταρ εμφανίζεται να απολαμβάνει ένα ελκυστικού χρώματος ποτό, απαστράπτουσα και ντυμένη με ένα απλό λευκό πουκάμισο και ένα ριγέ λευκό και κίτρινο σορτσάκι σε ένα σκηνικό ανεμελιάς που θυμίζει διακοπές στο Κάπρι υπό το φως ενός λαμπερού, ανοιξιάτικου ήλιου.
Στην ανάρτησή στο Instagram το νέο βίντεο
Για το νέο προϊόν που λανσάρει έγραψε στον λογαριασμό της ότι έχει συνειδητοποιήσει τη σημασία να απολαμβάνει τη ζωή και έτσι αποφάσισε να δημιουργήσει ένα ποτό "με καλύτερη γεύση, καλύτερα υλικά, κάτι που θα έπινα με τους φίλους και την οικογένειά μου και αυτό είναι το Delola".

Ένα εύλογο ερώτημα που θέτουν στην Τζένιφερ Λόπεζ είναι πώς πήρε την απόφαση να δημιουργήσει ένα αλκοολούχο ποτό το οποίο φυσικά διαφημίζει η ίδια. Το ερώτημα τίθεται επειδή είναι γνωστό ότι η ίδια δεν πίνει αλκοόλ ενώ ο σύζυγός της, Μπεν Αφλεκ. είναι επίσης γνωστό ότι αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα εξάρτησης από το αλκόολ και έχει χρειαστεί αρκετές φορές να εισαχθεί σε κλινικές αποτοξίνωσης.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr