Όταν η Κέιτ Μίντλετον και η Μέγκαν Μαρκλ φορούν ένα ρούχο ή κάποιο αξεσουάρ είναι αναμενόμενο να γίνει συζήτηση και χιλιάδες γυναίκες να ακολουθήσουν το παράδειγμά τους και να τρέξουν να το αγοράσουν- το ίδιο ή κάτι συναφές αν είναι ακριβό.
Από τη μέρα της επίσημης ανακοίνωσης του Παλατιού για τον αρραβώνα και τον γάμο της με τον πρίγκιπα Χάρι, η Μέγκαν προσπαθεί να "κοπιάρει" την Κέιτ, που παίζει στα δάχτυλα τα brands και τα κάνει να πουλάνε σαν τρελά. η καναδέζικη εταιρία Aritzia είναι αυτή που ζει τον τελευταίο καιρό τα οφέλη της διαφήμισης μέσω της Μαρκλ.
Σύμφωνα με την έρευνά τους τις τελευατίες μέρες οι πωλήσεις τους έχουν εκτοξευθεί γύρω στο 11% στα καταστήματα λιανικής και μέρος αυτής της επιτυχίας είναι η δούκισσα του Σάσεξ και η αγάπη της στο brand.
Σύμφωνα με τον CEO και ιδρυτή της εταιρίας, Μπράιαν Χιλ, από όταν η Μαρκλ φωτογραφήθηκε φορώντας ένα κομμάτι της συλλογής του, ξεκίνησε το "φαινόμενο Μαρκλ" και για τη δική τους εταιρία. Οι εταιρίες που έζησαν πρώτες την επιρροή της ήταν η Line The Label (το λευκό παλτό που φορούσε στην ανακοίνωση του αρραβώνα) , η P.A.R.O.S.H (το φόρεμα της ίδιας μέρας) και η Aquazzura (τα παπούτσια της ίδιας εμφάνισης).
Το κόστος
Χαρακτηριστικά, για να αντιληφθείτε πόσο προσιτή είναι η συγκεκριμένη εταιρία, αναφέρουμε ότι οι τιμές για πανωφόρια όπως μπλέιζερ και παλτό ξεκινούν από τα 30 δολάρια και φτάνουν στα 195.
Φωτογραφίες: Reuters, EPA, Aritzia
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr