Χαμογελαστή, με αισιοδοξία και θετική ενέργεια εμφανίστηκε το πρωί της Τετάρτης 24/6 η Κατερίνα Καινούργιου και έστειλε το πιο τρυφερό μήνυμα στη μητέρα της. Η παρουσιάστρια του Alpha που έγινε πρόσφατα και η ίδια μαμά, ευχήθηκε στη μητέρα της και αναφέρθηκε στη σοβαρή περιπέτεια με την υγεία της που πέρασε τον περασμένο χρόνο.
"Χρόνια πολλά να πω στη μαμά μου. Χρόνια πολλά μαμάκα μου, να τα εκατοστήσεις. Να είναι μια υπέροχη χρονιά αυτή για εσένα, γιατί την προηγούμενη ταλαιπωρήθηκες, αλλά βγήκες νικήτρια. Εύχομαι να είναι μια φανταστική χρονιά" είπε η Κατερίνα Καινούργιου.
Η μάχη της μητέρας της με τον καρκίνο
Η Κατερίνα Καινούργιου είχε αναφερθεί για πρώτη φορά στην περιπέτεια υγείας της μητέρας της τον Δεκέμβριο του 2024, επιλέγοντας τότε να κρατήσει χαμηλούς τόνους και να μην αποκαλύψει περισσότερες λεπτομέρειες για το πρόβλημα που αντιμετώπιζε. Η παρουσιάστρια είχε περιοριστεί σε μια σύντομη αναφορά, αφήνοντας να εννοηθεί πως η οικογένειά της περνούσε μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο.
Δείτε την αναφορά της Κατερίνας Καινούργιου στη μητέρα της στο missbloom.gr