Αυτές οι φωτογραφίες, δείχνουν πόσο έχει αλλάξει η εταιρεία Victoria's Secret με την πάροδο των ετών.
Ο παγκόσμιος κολοσσός εσωρούχων που ακούει στο όνομα Victoria's Secret έχει βρει τον τρόπο για να μετατρέψει τα γυναικεία εσώρουχα σε μια επιχείρηση 6 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Ενας από τους λόγους για τη μεγάλη επιτυχία της εταιρείας, είναι η πολύ επιτυχημένη στρατηγική μάρκετινγκ που ακολουθεί.
Αλλά η σεξουαλικότητα απεικονιζόταν με εντελώς διαφορετικό τρόπο όταν γεννήθηκε η Victoria's Secret το 1977, από τον Roy Raymond.
Δείτε παρακάτω τις φωτογραφίες που αποδεικνύουν πόσο έχει αλλάξει ο τρόπος που λειτουργεί το μάρκετινγκ της εταιρείας, στο διάστημα των 39 ετών λειτουργίας της.
Τότε: Οι διαφημίσεις της Victoria's Secret θύμιζαν μπουντουάρ
Τώρα: Απλά προκαλούν
Τότε
Τώρα
Τότε
Τώρα
Τότε
Τώρα
Τότε
Τώρα
Τότε
Τώρα
Τότε
Τώρα
Τότε
Τώρα
Τότε
Τότε
Τώρα
Τότε
Τώρα
Τότε
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr