Αυτές οι φωτογραφίες, δείχνουν πόσο έχει αλλάξει η εταιρεία Victoria's Secret με την πάροδο των ετών.
Ο παγκόσμιος κολοσσός εσωρούχων που ακούει στο όνομα Victoria's Secret έχει βρει τον τρόπο για να μετατρέψει τα γυναικεία εσώρουχα σε μια επιχείρηση 6 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Ενας από τους λόγους για τη μεγάλη επιτυχία της εταιρείας, είναι η πολύ επιτυχημένη στρατηγική μάρκετινγκ που ακολουθεί.
Αλλά η σεξουαλικότητα απεικονιζόταν με εντελώς διαφορετικό τρόπο όταν γεννήθηκε η Victoria's Secret το 1977, από τον Roy Raymond.
Δείτε παρακάτω τις φωτογραφίες που αποδεικνύουν πόσο έχει αλλάξει ο τρόπος που λειτουργεί το μάρκετινγκ της εταιρείας, στο διάστημα των 39 ετών λειτουργίας της.
Τότε: Οι διαφημίσεις της Victoria's Secret θύμιζαν μπουντουάρ
Τώρα: Απλά προκαλούν
Τότε
Τώρα
Τότε
Τώρα
Τότε
Τώρα
Τότε
Τώρα
Τότε
Τώρα
Τότε
Τώρα
Τότε
Τώρα
Τότε
Τότε
Τώρα
Τότε
Τώρα
Τότε