Τις πρώτες αναρτήσεις τους μετά τη νίκη τους στο J2US έκαναν η Ζόζεφιν και ο Νάσος Παπαργυρόπουλος. Το ζευγάρι επιβεβαίωσε το τίτλο του φαβορί που τους είχε δοθεί στην αρχή του παιχνιδιού και κέρδισαν το reality που σάρωσε σε τηλεθέαση την ημέρα του τελικού.
Ειδικότερα η Ζόζεφιν ανέβασε τρεις φωτογραφίες από τον τελικό του J2US και έγραψε στη λεζάντα
"Χρόνια πολλά σε όλους είμαι πάρα πολύ χαρούμενη από το χθεσινό αποτέλεσμα. Δουλεψαμε σκληρα με τον Νάσο Παπαργυρόπουλο και με την στήριξή σας και την αγάπη σας βγήκαμε νικητές. Το όμορφο αυτό ταξίδι δεν σταματά εδώ, ερχονται πολύ σύντομα καινούργια πράγματα".
Από την πλευρά του ο Νάσος Παπαργυρόπουλος έγραψε στη δική του ανάρτηση:
"Σας ευχαριστώ απ´ τα βάθη της καρδιάς μου που επιβραβεύσατε τις προσπάθειες μας με την ψήφο σας! Η νίκη είναι πλέον γεγονός, όμως το μέγα τρόπαιο είναι η ευτυχία που μου δίνετε να ξέρω πως χαίρεστε με τη χαρά μου! Γιατί η ευτυχία ανθίζει μόνον όταν μοιράζετε, χρόνια πολλά και καλά σε όλους!!!".
Σάρωσε σε τηλεθέαση ο μεγάλος τελικός
Ο απόλυτος κυρίαρχος στην μάχη της τηλεθέασης του Σαββάτου 26 Δεκεμβρίου ήταν το J2US. Ο μεγάλος τελικός του μουσικού σόου ολοκληρώθηκε λίγα λεπτά πριν τις 2 τα ξημερώματα, με τον Νάσο Παπαργυρόπουλο και την Ζόζεφιν να αναδεικνύονται νικητές.
Άννα Βίσση και Δέσποινα Βανδή έβαλαν "φωτιά" στον τελικό του Just the 2 Of Us και έγραψαν ιστορία με το θρυλικό ντουέτο τους. Η χθεσινή βραδιά στο ΟΡΕΝ ήταν γεμάτη εκπλήξεις και ανεπανάληπτες μουσικές στιγμές στο θριαμβευτικό φινάλε του μουσικού σόου, κερδίζοντας το τηλεοπτικό κοινό που η αλήθερια είναι πως είχε να επιλέξει ανάμεσα σε κορυφαία προγράμματα και ταινίες που μεταδίδονταν εκείνη την ώρα.
Ο τελικός του "Just the 2 of Us" με τον Νίκο Κοκλώνη αναδείχτηκε πρώτος σε όλα τα κοινά φτάνοντας μάλιστα σε τέταρτο 41,4% στο δυναμικό κοινό και 42,7 % στις γυναίκες 25-44 ετών.
Το ρεκόρ τηλεθέασης μάλιστα το έκανε όταν η Άννα Βίσση και η Δέσποινα Βανδή βρέθηκαν μαζί στη σκηνή και ερμήνευσαν η μία τις επιτυχίες της άλλης.
Στο σύνολο του κοινού το show κατέγραψε μέσο όρο τηλεθέασης 22%, ενώ στο δυναμικό κοινό 23%. Χαρακτηριστικό είναι πως στο μέσο λεπτό το "Just the 2 of Us" το παρακολούθησαν 1.000.000 τηλεθεατές, ενώ έστω και για ένα λεπτό το είδαν 3.800.000 τηλεθεατές.
Υπενθυμίζεται πως τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr