Κένταλ Τζένερ-Τζίτζι Χαντίντ: Πώς απογείωσαν την τελευταία λέξη της μόδας

Οι δυο κολλητές φίλες έχουν ταράξει τα νερά του μόντελιγκ.

THETOC TEAM
ΓΡΑΦΕΙ: THETOC TEAM
Κένταλ Τζένερ-Τζίτζι Χαντίντ: Πώς απογείωσαν την τελευταία λέξη της μόδας

Τα ρούχα με δαντέλα και διαφάνειες είναι μια κλασσική αξία και δεν λείπουν από καμιά collection. Πόσο μάλλον φέτος, που η μόδα επιτάσσει διαφάνειες παντού: Φορέματα, μαγιό, παντελόνια, πουκάμισα, όλα έχουν λιγότερη ή περισσότερη διαφάνεια τονίζοντας τη θηλυκότητα.

Σε πρόσφατη κοινή έξοδο, οι δυο κολλητές φίλες που έχουν ταράξει τα νερά του μόντελιγκ, η Κένταλ Τζένερ και η Τζίτζι Χαντίντ επέλεξαν να τιμήσουν αυτή την τάση, φορώντας παντελόνια με διαφάνειες.

Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι ο τρόπος που τα έχουν συνδυάσει.

Η Κένταλ φόρεσε μια φαρδιά παντελόνα, ενώ η Τζίτζι φόρεσε ένα κολλητό παντελόνι με διαφάνεια.

Κένταλ Τζένερ-Τζίτζι Χαντίντ: Πώς απογείωσαν την τελευταία λέξη της μόδας

Και οι δυο συνδύασαν τα παντελόνια τους με crop t-shirts και μποτάκια, ενώ είχαν τα μαλλιά τους αλογοουρά, δίνοντας ένα ροκ ύφος στο όλο ντύσιμο.

Κένταλ Τζένερ-Τζίτζι Χαντίντ: Πώς απογείωσαν την τελευταία λέξη της μόδας - εικόνα 2

Μάλιστα, η Κένταλ φόρεσε για τρίτη φορά το δαντελένιο σουτιέν της με το οποίο την έχουμε δει σε δύο διαφορετικές εμφανίσεις.

Αυτή τη φορά το φόρεσε μέσα από το κοντό t-shirt της αφήνοντας τη δαντέλα να φαίνεται στην κοιλιά της.

Κένταλ Τζένερ-Τζίτζι Χαντίντ: Πώς απογείωσαν την τελευταία λέξη της μόδας - εικόνα 3

Κένταλ Τζένερ-Τζίτζι Χαντίντ: Πώς απογείωσαν την τελευταία λέξη της μόδας - εικόνα 4

Κένταλ Τζένερ-Τζίτζι Χαντίντ: Πώς απογείωσαν την τελευταία λέξη της μόδας - εικόνα 5

Κένταλ Τζένερ-Τζίτζι Χαντίντ: Πώς απογείωσαν την τελευταία λέξη της μόδας - εικόνα 6

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr

`
27 Νοε 2020 | 15:20
27 Νοε 2020 | 15:08

Η καραντίνα της Ζενεβιέβ: Στο υπέροχο σπίτι της με stylish οutfits

Εν μέσω της καραντίνας, η Ζενεβιέβ περνάει περισσότερο και ποιοτικό χρόνο με τα αγαπημένα της πρόσωπα, το σύζυγό της και ταλαντούχο φωτογράφο, Βασίλη Καρύδη και τα δύο τους παιδιά

27 Νοε 2020 | 15:07

Μέγκαν και Χάρι: Τι έκαναν την Ημέρα των Ευχαριστιών

Αυτή ήταν η πρώτη φορά που το ζευγάρι γιορτάζει την "Ημέρα των Ευχαριστιών" επί του αμερικανικού εδάφους.

27 Νοε 2020 | 15:02

Αποκλειστικό: Η Ελιάνα Χρυσικοπούλου γράφει για τη ζωή στην καραντίνα

"Οι τύψεις για τις μικρές μας καταχρήσεις μπαίνουν στο mute ευκολότερα με περισσότερες μικρές καταχρήσει"

27 Νοε 2020 | 15:02

Οι 100 καλύτερες ταινίες όλων των εποχών

Μία κινηματογραφική λίστα με τις πιο σημαντικές ταινίες

27 Νοε 2020 | 14:53
Η ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΜΕ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΤΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ 27 Νοε 2020 | 14:16

Χριστιάνα Μπέτα: Βόλτα στη Γλυφάδα με ροζ ποδήλατο και αθλητικό look

H όμορφη κόρη της Νατάσας Θεοδωρίδου, η Χριστιάνα Μπέτα, έκανε βόλτα στη Γλυφάδα ντυμένη στα μαύρα με το ροζ ποδήλατό της.

27 Νοε 2020 | 12:53

Ό,τι σου αρέσει είναι στο Yupiii

What's hot now? Ανακάλυψε το νέο Yupiii.gr

Η ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ ΤΗΣ ΠΕΜΠΤΗΣ 27 Νοε 2020 | 11:14

Τηλεθέαση: Ανατροπή ξανά - Δύσκολα τα πράγματα για τις παρουσιάστριες

Δυσκολεύονται οι εντυπωσιακές παρουσιάστριες της πρωινής ζώνης, αφού η τηλεθέαση είναι σκληρή μαζί τους.

«ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΔΕ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΜΙΑ...» 27 Νοε 2020 | 10:34

Άγριες Μέλισσες spoiler: Η Κάτια Δανδουλάκη αποκάλυψε το τέλος της σειράς

"Στο τέλος δε θα μείνει καμία..." Η Κάτια Δανδουλάκη μιλά για τις Άγριες Μέλισσες, τον ρόλο της Ανέτ που είναι ραμμένος πάνω της και το τέλος της σειράς

Η ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ 27 Νοε 2020 | 10:11

Συγκλονίζει η Σούπερ Κική: "Στα 13 πήρα τα πρώτα ναρκωτικά- Αν δεν είχα πάει φυλακή δεν θα ήμουν εδώ"

H 28χρονη Κική μοιράστηκε τη συγκλονιστική ιστορία της ζωής της, που δεν είναι καθόλου… "σούπερ": Τα δύσκολα παιδικά χρόνια, ο βίαιος πατέρας, τα ναρκωτικά.

ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΗΚΕ Η ΗΘΟΠΟΙΟΣ 27 Νοε 2020 | 09:29

Θεοφανία Παπαθωμά: Η ειρωνική απάντηση για τις "θεωρίες" του Γρηγόρη Πετράκου

"Παρερμηνεύτηκε γιατί τα ελληνικά είναι δύσκολη γλώσσα" λέει εκνευρισμένη η Θεοφανία Παπαθωμά για τον ντόρο με τις δηλώσεις του Γρηγόρη Πετράκου.