Η Ισπανική πολυεθνική εταιρεία ένδυσης Inditex, ιδιοκτήτρια του brand ZARA, επεκτείνει το πιο οικονομικό brand της, Lefties, που απευθύνεται στην Gen Z γενιά, για να αντιμετωπίσει την αντίπαλό της Shein που ιδρύθηκε στην Κίνα.
Η ταχεία ανάπτυξη της εταιρείας Shein, μιας διαδικτυακής πλατφόρμας αγορών χωρίς φυσικά καταστήματα, ασκεί πίεση σε λιανοπωλητές όπως η Inditex και η Σουηδική H&M λόγω των ανταγωνιστικών τιμών. Η Zara έχει γίνει λιγότερο ανταγωνιστική ως προς τις τιμές από τότε που η Inditex άρχισε να αυξάνει τις τιμές στη βασική της μάρκα για να προστατεύσει τα περιθώρια κέρδους από τον πληθωρισμό και ως μέρος μιας στροφής προς πιο ποιοτικούς πελάτες. Ωστόσο, η ισπανική εταιρεία αυξάνει αθόρυβα το εύρος των πιο οικονομικών brands της.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για ό,τι συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα και τον Κόσμο στο thetoc.gr