Οι θέσεις για το «γκαλά-Γκωτιέ» έγιναν ανάρπαστες σε πολύ λίγες ώρες, όπως λένε οι άνθρωποι του Μουσείου Μπενάκη που άνοιξε τις πόρτες του στον φιλελληνισμό και την γενναιόδωρη προσφορά του «τρομερού παιδιού» της Γαλλικής μόδας, αλλά -όπως είναι αναμενόμενο- και σε αρκετούς που κανένα ενδιαφέρον δεν τρέφουν για την τέχνη, αλλά για τα πολύ ελκυστικά φώτα της δημοσιότητας. Ο στόχος του μουσείου, ο οποίος είναι το φρεσκάρισμα του μουσείου που έχει παρά τις επιτυχημένες του εκδηλώσεις αρκετά οικονομικά προβλήματα να αντιμετωπίσει, επετεύχθη.
Για να εξασφαλίσουν την πολυπόθητη πρόσκληση πολλοί ήταν αυτοί που πλήρωσαν το ποσό των 1.000 ευρώ –κυριολεκτικά για μια θέση στην πρώτη γραμμή της πασαρέλας-, αρκετοί και οι αθόρυβοι δωρητές που συνεισέφεραν στη βραδιά, αλλά όλη η «φασαρία» στα μίντια έγινε –και αυτό αναμενόμενο- από μοντέλα και την μοναδική ευκαιρία στη ζωή τους να κάνουν πασαρέλα με ρούχα του Γκοτιέ.
Ο Γάλλος δημιουργός επέλεξε το Μουσείο Μπενάκη για να παρουσιάσει αναδρομικά τις δημιουργίες του με αναφορές στην Ελλάδα και στον πολιτισμό της, ζητώντας μάλιστα η όλη εκδήλωση να έχει φιλανθρωπικό χαρακτήρα με στόχο την οικονομική ενίσχυση του Ιδρύματος. Δημιουργίες του όπως η Αφροδίτη και η Σαπφώ, φουστανέλες, παραδοσιακές φορεσιές και άλλες χαρακτηριστικές εκδοχές της ελληνικότητας στο έργο του, παρέλασαν μαζί για πρώτη φορά στην Ελλάδα, σε διάλογο με τις αυθεντικές συλλογές που τα ενέπνευσαν, κάθε τι βαθιά ελληνικό. Άλλωστε ο Γκοτιέ τίμησε το Μουσείο Μπενάκη, -ακόμα και στα εγκαίνια φορούσε μπλούζα με ελληνική σημαία- ως μία σταθερή πηγή έμπνευσης για τις συλλογές του, μεταφράζοντας με τον μοναδικό του τρόπο την «ελληνικότητα» από την αρχαιότητα έως το παραδοσιακό χθες.
Όπως γίνεται όμως συνήθως, μαζί με τους ανθρώπους που στήριξαν τον καλό σκοπό, υπήρξε και μεγάλο περιθώριο για... show off, σε μια βραδιά που φιλοξένησε από συλλέκτες και εγχώριους σταρς μέχρι αθλητές.