Τον αγαπημένο της Ιταλό εκατομμυριούχο Εντοάρντο Μαπέλι Μότζι παντρεύτηκε στα κρυφά και κάτω από άκρα μυστικότητα η πριγκίπισσα Βεατρίκη της Βρετανίας, η μεγαλύτερη κόρη του πρίγκιπα Άντριου και της Σάρα Φέργκιουσον.
Εν μέσω του σκανδάλου Επστάιν, στο οποίο φέρεται να εμπλέκεται ο πατέρας της και λόγω του κορονοϊού, ο μεγαλοπρεπής βασιλικός γάμος της ματαιώθηκε, ωστόσο δεν θέλησε να αφήσει τον χρόνο να πάει χαμένος. Η 31χρονη Βεατρίκη παντρεύτηκε τον 36χρονο αγαπημένο της σε μια τελετή που έσπασε την παράδοση ετών της βασιλικής οικογένειας της Αγγλίας, λόγω της απλότητάς της.
Αρχικά ο γάμος έγινε σε ένα ταπεινό εκκλησάκι στο Ουίσνδορ, εκεί που συνήθως η βασίλισσα προσεύχεται όταν δεν θέλει να γίνει αντιληπτή.
Το δανεικό φόρεμα και η απίθανη τιάρα
Για την πιο σημαντική στιγμή της ζωής της μέχρι τότε, η νύφη έκανε την έκπληξη. Σε αντίθεση με τις πρόσφατες νύφες οι οποίες είχαν απευθυνθεί σε διάσημους σχεδιαστές και είχαν φορέσει νυφικά δεκάδων ή και εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, η Βεατρίκη, επέλεξε ένα υπέροχο φόρεμα, που έχει μεγάλη συναισθηματική αξία για την οικογένεια αφού ανήκει στην γιαγιά της, τη βασίλισσα Ελισάβετ.
Πρόκειται για ένα υπέροχο vintage φόρεμα, που προσαρμόστηκε στη νύφη με ελάχιστες αλλαγές.
Είναι το φόρεμα που φόρεσε η γιαγιά της στην πρεμιέρα του Λόρενς της Αραβίας το 1962.
Σχεδόν 60 χρόνια έμενε στη ντουλάπα της βασίλισσας το απίθανο vintage φόρεμα που σχεδίασε ο Norman Hartnell, το οποίο η βασίλισσα φόρεσε άλλες τρεις φορές τη δεκαετία του '60.
Το φόρεμα προσαρμόστηκε στη Βεατρίκη και αποτέλεσε το ονειρεμένο νυφικό της.
Σύμφωνα με το δελτίο τύπου του Buckingham Palace, το εντυπωσιακό νυφικό της ήταν δημιουργία του Norman Hartnell, του σχεδιαστή που έχει δημιουργήσει τα περισσότερα φορέματα της βασίλισσας μεταξύ αυτών και το νυφικό της αλλά και το φόρεμα που φόρεσε στη στέψη της.
Η Άντζελα Κέλι και ο Στιούαρτ Παρβιν, και οι δύο είναι στενοί συνεργάτες τη βασίλισσας, αναδιαμόρφωσαν το φόρεμα σύμφωνα με τις επιθυμίες της νύφης.
"Κατασκευασμένο από ταφτά σε χρώμα ιβουάρ, το φόρεμα διακοσμήθηκε με μεταξωτό σατέν ύφασμα στο κάτω μέρος του, ενώ πρόσθεσαν μανίκια από οργάντζα. Είναι κεντημένο με διαμάντια και έχει γεωμετρικό μπούστο.
Όμως, το νυφικό δεν ήταν το μόνο στοιχείο που τη συνέδεε με τη γιαγιά της, αφού η εγγονή της βασίλισσας εμφανίστηκε με την ίδια τιάρα που είχε φορέσει η μονάρχης στον γάμο της με τον Φίλιππο το 1947.
Και δεν την δανείζει τυχαία καθώς είναι πολύ σημαντική για αυτήν.
Η τελευταία που την είχε φορέσει ήταν η κόρη της πριγκίπισσα Άννα στον γάμο της το 1973.
Το γαμήλιο πάρτι μέχρι πρωίας και οι σκηνές
Αντί για εκατοντάδες διάσημους και μη καλεσμένους, αυτός ο διαφορετικός βασιλικός γάμος είχε μόλις 20 με 30 καλεσμένους ενώ αντί για άμαξες, γύρους του θριάμβου και δεξιώσεις στους κήπους του παλατιού, έστησαν ένα πάρτι στο σπίτι της οικογένειας της νύφης Royal Lodge και διανυκτέρευσαν σε πολυτελείς σκηνές.
Και μην φανταστείτε ότι ήταν ένα ξενέρωτο πάρτι, αφού είχε τζουκ μποξ, μουσική, κοκτέιλ, catering και φυσικά χορό μέχρι τα ξημερώματα του Σαββάτου.
Μετά το πάρτι, οι φιλοξενούμενοι αποσύρθηκαν σε πολυτελείς σκηνές που είχαν τοποθετηθεί στους κήπους του σπιτιού της Σάρα Φέργκιουσον και του Πρίγκιπα Αντριου.
Ακόμα και το ζευγάρι, πέρασε την πρώτη νύχτα του γάμου του σε πολυτελή σκηνή που είχε στηθεί στο σημείο όπου έγινε το πάρτι.
Τα λεγόμενα glamping pods είναι κάπως έτσι...
Πώς έσπασε την παράδοση, μένοντας πιστή σε αυτήν
Μπορεί ο γάμος της να μην ήταν αυτό που ονειρευόταν από μικρό κορίτσι, ως πριγκίπισσα ωστόσο ήταν ο πιο ουσιαστικός αφού μαζί με τον αγαπημένο της παντρεύτηκαν σε ήρεμο κλίμα χωρίς εκατοντάδες φωτογράφους, κουραστικές πρόβες, αχόρταγα πλήθη...
Ηταν μόνο εκείνη, ο σύζυγος της και ελάχιστα ακόμα άτομα.
Και με τον γάμο της, η Βεατρίκη κατάφερε να σπάσει μια βασιλική παράδοση, αφού ήταν το πρώτο μέλος της βασιλικής οικογένειας που παντρεύτηκε σε κλειστό κύκλο εδώ και πολλά χρόνια.