Ο τρόπος που χρησιμοποιούν πολλοί οίκοι μόδας για να εντυπωσιάσουν και να παρουσιάσουν τις συλλογές τους δεν έχει καμία σχέση με το παρελθόν.
Μετά τον οίκο Balmain που για να παρουσιάσει τη συλλογή του αποφάσισε να στήσει μία καμπάνια με ψηφιακά μοντέλα βγαλμένα από λογαριασμούς στο Instagram, ο οίκος Balenciaga έρχεται να παρουσιάσει την ανοιξιάτικη Ready-to-Wear collection με... παραμορφωμένα μοντέλα!
«Ήθελα να διερευνήσω την ανθρώπινη ανατομία και να φανταστώ κάτι που δεν είναι δυνατό στην πραγματική ζωή», λέει ο ίδιος στο Dazed και προσθέτει: «Η πρόθεσή μου ήταν να δείξω κάτι δυσάρεστο με ευχάριστο τρόπο και να εκπλήξω τους ανθρώπους».
Οι αντιδράσεις πολλές και διαφορετικές. Υπήρξαν εκείνοι που είδαν την επεξεργασία ως "καλλιτεχνικό αποτύπωμα" κι εκείνοι που με ένταση υποστήριξαν ότι είναι μία καμπάνια βγαλμένη από εφιάλτη.
«Διάβασα μερικά από τα σχόλια και οι αντιδράσεις είναι ανάμεικτες. Μερικοί άνθρωποι είναι εξοργισμένοι και λένε ότι δεν μοιάζει με καμπάνια μόδας και άλλοι είναι αναστατωμένοι. Ωστόσο, πολλοί σκέφτονται ότι είναι αστεία. Μετά από α αισθάνομαι ικανοποιημένος. Ήθελα να δημιουργήσω μια ακραία αντίδραση, γι ‘αυτό είμαι ικανοποιημένος με κάθε είδους αντιδράσεις», δηλώνει ο Yilmaz Sen, ο οποίος μαζί με μία ομάδα, την στιλίστρια του οίκου, Lotta Volkova και με μια ομάδα παραγωγής, εργάστηκαν για έναν ολόκληρο μήνα , ώστε να δημιουργήσουν αυτά τα διαφορετικά κινούμενα σχέδια.