Μία σπάνια φωτογραφία από τη στέψη του διαγωνισμού ομορφιάς για την ωραιότερη Ελληνίδα, το 1967, όπου είχε διεξαχθεί στα "Αστέρια" της Γλυφάδας, σημοσιεύει στον συλλεκτικό του λογαριασμό στο instagram ο δημοσιογράφος Αρης Λουπάσης.
Μάλιστα, τη στέψη κάνει η -πάντοτε- εντυπωσιακή και σικάτη Τζένη Καρέζη, και τον τίτλο κερδίζει η πανέμορφη, 20χρονη τότε, Ελια Καλλιγεράκη, η οποία στη συνέχεια ασχολήθηκε με την υποκριτική και την έχουμε δει σε ορισμένες πολύ γνωστές ταινίες του παλιού ελληνικού κινηματογράφου.
Οπως γράφει στη λεζάντα της φωτογραφίας ο Αρης Λουπάσης:
Στις 17 Ιουνίου του 1967 διεξάγεται στα κοσμικά "Αστέρια" της Γλυφάδας ο διαγωνισμός για την ανάδειξη της ωραιότερης Ελληνίδας τον οποίο διοργανώνει η εφημερίδα "Απογευματινή". Ανάμεσα στις έντεκα υποψήφιες φιναλίστ τον πρώτο τίτλο κερδίζει η πανέμορφη Έλια Καλλιγεράκη, με την Τζένη Καρέζη να κάνει την στέψη, εντυπωσιάζοντας το κοινό με την σικάτη και φίνα παρουσία της.
Η εικοσάχρονη καλλονή ταξιδεύει στην συνέχεια στο Μαϊάμι όπου εκπροσωπεί την Ελλάδα στον διαγωνισμό "Μις υφήλιος" κατακτώντας τον τίτλο της "Μις Φωτογένεια" ανάμεσα στην τελική δεκάδα.
Η καριέρα της ξεκινάει από την νεαρή ηλικία όπου θα ασχοληθεί με το μόντελινγκ σπουδάζοντας στην σχολή μανεκέν της Αντουανέτας Ροντοπούλου και συμμετέχοντας με επιτυχία σε επιδείξεις μόδας μεγάλων οίκων στην Ευρώπη. Σύντομα εγκαταλείπει τον συγκεκριμένο χώρο για να ασχοληθεί με την υποκριτική σπουδάζοντας στην δραματική σχολή του Γρηγόρη Βαφιά ενώ παράλληλα συμμετέχει στο θέατρο και τον κινηματογράφο δίπλα σε μεγάλα ονόματα της εποχής.
Παρά τη μικρή συμμετοχή της στο σινεμά θα ξεχωρίσει με το ταλέντο, την ευγένεια, την φρεσκάδα και το υπέροχο χαμόγελο της σε ταινίες όπως "Διακοπές στο Βιετνάμ", "Τι τριάντα τι σαράντα τι πενήντα", Ένας τρελός τρελός αεροπειρατής", "Ο άνθρωπος που γύρισε από την ζέστη", δίπλα στους Θανάση Βέγγο, Λάμπρο Κωνσταντάρα και Κώστα Βουτσά. Η συμμετοχή της το 1972 στην θρυλική σειρά της κρατικής τηλεόρασης "Η γειτονιάς μας" θα απογειώσει την δημοτικότητά της στα ύψη.
Παρά την τεράστια επιτυχία, δύο χρόνια αργότερα εγκαταλείπει την υποκριτική για να ασχοληθεί με τον σύζυγό της ηθοποιό Πέτρο Πανταζή πίσω από τις κάμερες με την παραγωγή και το ραδιόφωνο και στην συνέχεια αποσύρεται εντελώς από τον χώρο.
Οι διαγωνισμοί ομορφιάς από την δεκαετία του '50 και μετά αποτέλεσαν ένα από τα κοσμικότερα γεγονότα της χρονιάς με την παρουσία πολλών και λαμπερών μορφών της εποχής και ένα διαβατήριο για αρκετές νικήτριες σε συνδυασμό με το ταλέντο τους να ασχοληθούν και να ζήσουν την μαγεία της σκηνής και της μεγάλης οθόνης.
Τζένη Καρέζη και Ελια Καλλιγεράκη στον διαγωνισμό ομορφιάς: