X

Σίσσυ Χρηστίδου: "Ήταν μια περίοδος που περνούσα πολύ δύσκολα"

Όσα εξομολογληθηκε η Σίσσυ Χρηστίδου στον Κωνσταντίνο Βασάλο

Γράφει: TheToc team

Ο Κωνσταντίνος Βασάλος υποδέχτηκε στο YouTube κανάλι του τη Σίσσυ Χρηστίδου, η οποία μίλησε για το μέλλον της τηλεόρασης αλλά και την περίοδο που δεν ήταν αρκετά καλά ψυχολογικά και αποφάσισε να περιορίσει τη διαδικτυακή της παρουσία.

Σχετικά με το νέο εγχείρημα του συνεργάτη της στο YouTube, η παρουσιάστρια του Mega ανέφερε ότι "Θεωρώ δε θα μπορούσε να γίνει τηλεοπτική εκπομπή. Θα μπορούσε να γίνει όμως σε συνδρομητικό. Εγώ νομίζω ότι έτσι κι αλλιώς εκεί θα πάει η τηλεόραση, σε πλατφόρμα. Οπότε νομίζω ότι θα ταίριαζε: Να μπω να δω τα επεισόδια του Βασάλου, το ένα μετά το άλλο".

Διαβάστε περισσότερα στο www.yupiii.gr