X

Τηλεθέαση: Χλιαρό το MasterChef - Άγιος Δομίνικος και Διαφάνι δίνουν μάχη στην κορυφή

Οι Άγριες Μέλισσες, το Survivor και το MasterChef δίνουν σκληρή μάχη για την τηλεθέαση της prime time ζώνης.

Γράφει: TheToc team

Ενώ χθες είχαμε ανατροπή στην τηλεθέαση της πρωινής ζώνης, δεν συμβαίνει το ίδιο και με την prime time, όπου οι Άγριες Μέλισσες, το Survivor και το MasterChef δίνουν σκληρή μάχη.

Σε αυτή τη ζώνη μετάδοσης, οι θέσεις έχουν μοιραστεί και το μόνο που αλλάζει είναι τα ποσοστά που συγκεντρώνει το κάθε πρόγραμμα.

Για ακόμα μια φορά το Survivor βρέθηκε στην κορυφή με άνεση αν και σε απόσταση αναπνοής από τις Άγριες Μέλισσες.

Στο σύνολο της χρονικής διάρκειας των προγραμμάτων, την Τρίτη 9 Φεβρουαρίου, το Survivor έπιασε ξανά κορυφή, ενώ το διάστημα 22:00 – 23:15 που τα προγράμματα έπαιξαν απέναντι, οι Άγριες Μέλισσες πήραν την πρωτιά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όσο για το MasterChef, δυσκολεύεται πολύ στο κομμάτι της τηλεθέασης, με τα νούμερα να υποχωρούν σταδιακά. Χθες βράδυ, το MasterChef, όπου οι παίκτες που είχαν προκριθεί αναμετρήθηκαν ένας προς ένα για να κατακτήσουν μία ποδιά, δεν κατάφερε να κρατήσει το ενδιαφέρον των τηλεθεατών με αποτέλεσμα να βρεθεί πάνω από δέκα μονάδες πίσω από τις Άγριες Μέλισσες στο γενικό σύνολο.

Συγκεκριμένα το δυνατό χαρτί του Star δεν κατάφερε να κρατηθεί πάνω από το 20% με αποτέλεσμα να τερματίζει στο 17,4% στο γενικό σύνολο.

Μάλιστα, το διάστημα που το MasterChef έπαιζε απέναντι από τις Άγριες Μέλισσες έπεσε στο 15,9%.

Η τηλεθέαση αναλυτικά

Στο σύνολο των προγραμμάτων

Γενικό σύνολο

Survivor – 30,2%

Άγριες Μέλισσες – 29,4%

MasterChef – 17,4%

Αγγελική – 8,7%

Δυναμικό κοινό

Survivor – 32,3%

Άγριες Μέλισσες – 27,2%

MasterChef – 21,4%

Αγγελική – 5,6%

Η τηλεθέαση το διάστημα 22:00 – 23:15

Γενικό Σύνολο

Άγριες Μέλισσες – 29,4%

Survivor – 19,7%

MasterChef – 15,9%

Δυναμικό κοινό

Άγριες Μέλισσες – 27,3%

Survivor – 20,8%

MasterChef – 19,2%

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ